Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van hátsó fékrendszer 5e tel 06307316232
adatlapoon (ejtsd: adatlapún)
Meg tudod adni az email címed?
anya, ék, háccsófékmunkahenger van nálam! Egyben 5eFt a három alkatrész
Kufu Nyolcvannégy

aztfigyi mitmuti! nemtom jó-e az af-hez, sztem passzolnia kell! 2eFt
itt is van főtengely és hajtókar 23-ba :) Jasil hajtókar, 0 lógással.
Sziasztok!

Keresek /rotax 123,af1 replica/ power bowdent, rugót és a nyelvbe tengelyt, szóval a tekercstől előre jöhet minden.Hátsó fék munkahengert, mert elkezdett szivárogni az olaj, aztán gondolom ezeknél a nagyon komoly motoroknál nincs külön tömítés hozzá. Lendkerékhez anyát, illetve éket. Dellorto k21 szabályzótű,illetve savas akksi jó állapotú érdekel még. Előre is köszi!
Sziasztok! Egy 125ccm-es blokkomba 7,5 bar kompresszió van, szerintetek ez még jó? Köszi a választ.
Üsd összébb a szikraközt, próbáld meg úgy is.
Üdv!
Írj e-mailt.
sz.schliemann@indamail.hu
halló engem érdekelne rotax 123 főtengely hajtókarral előre is köszönöm
Kurva nagy bajom van még mindig nem pörög ki a gépem!Már kezd az idegeimre menni...már állítottam karbi,gyújtást mindent és még mindig semmi....első rugásra indul szivató nélkül hidegen is!hnap csinálok videót felrakom,de mindenképp várok válaszokat h mi lehet a baja mert még nem motoroztam 1 jót az éven ezzel a szaral!
hát úgy néz ki valami nem stimmel az msn cimmel mert sehogy nem tudok rá üzeneted küldeni.ird meg ide vagy az elérhetőségemre hogy mi lenne az ára a 14-es fogaskeréknek.

köszi.
küldtem neked e-mailt.
Helló.
Így már is képben vagyok. :)
Igen, RV4-es blokkon volt, 8 bordás.
Van egy 14-es meg egy 15-ös is. :)
De a 14-es jobb állapotban van. (azt azért cseréltem le egy 15-ösre, hogy hosszabb legyen az áttételem)
Ha érdekel, akkor írj. Olcsón odaadom! :)
Üdvözlök mindenkit!

Aprilia AF1 és Tuareg Wind alkatrészek, nagy választékban.

A hónapban most minden FÉLÁRON!

-Kerekek, gumiabroncsok
-Fékek
- PHBH 28 rd Dellorto karburátor
-Láncok
-Komplett idomszettek
-Lánckerekek
-Szívócsonkok, membránok
-Af1 hátsó központi rugóstag
-Kipufogó rendszerek (Aprilia, Arrow)
-Kormánykapcsolók, műszerfalak,órák
-Bendix,pajzsok,duda, gyújtáskapcsoló kulccsal, kábelkötegek
-Elektromos power munkahenger és elektronika
-Feszültségszabályzók
-Lábtartók
-Komplett hűtő rendszerek
-Indexek,Tuareg váz
STB.

olasz.alkatresz@freemail.hu
semmi baj.

az első lánckerékre gondoltam.ha jól láttam a fotón az egyik 14 a másik 15 fogas és ha RV4-es gondolom 8 bordás.
Jaaa, hogy nincs kisebb. Azt hittem egyéb oka van, de akkor nem. Csináltatni tutira lehet egyébként
Szia Bence ! Megnézted az rs tankösszekötőt ?
Pontosan milyen meghajtó fogaskerékre gondolsz?
Amúgy megvan még az összes alkatrész.
Árat megbeszéljük! :)

Ja és ne haragudj, hogy nem írtam eddig.
Én anno amikor vettem a láncszettet nem találtam kisebbet, mint 40... :O
De akkor elnézést, tévedtem!
10 bar kompresszió a hengerben
Halló!

Friss alkatrészek, 2 szett gyújtás, 123-127 hengerek, power alkatrészek, blokk alk... stb.

123-as hengerszett:

-perselyes
-54.50 szinte új Vertex dugattyú
-csapszeg, tűgörgő
-hibátlan hengerfej, víztérfedél
-Ára: 40.000
nem tudom linkelte-e már ide valaki ezt az oldalt:OEM Motorparts

lehet böngészgetni.robbantott ábrák,alkatrész leirás,méretek.
Nekem is dettó ez az áttétel. Miért ne lehetne hátra kisebbet felrakni? hamarosan nagyobb karbi lesz rajta és így is kívánja... Nekem is 80-as