Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha bebikázod az nem oylan mintha lenne benne akksi bátya?
öcsinek van egy idomsérült(a nélküli ) zxr-e. na az speciell motorikusan bombabiztos.. és közben vett egy ezrest, ez meg ott áll október óta a garázsban.. havi 9000ft a részlete a red baronnál.. biztos ki tudnátok találni valamit ha addig én nem csapok le rá.. kicsit gondolkozom rajta.. n.zsolt néven fut itt
lehet bikázni? csak mert haverom nekem azt mondta hogy nem lehet bikázni, csak betolni
hát a fő szempont az igen, az, hogy olcsó meg az hogy 4T 250est akarok venni mindenképp, vagy 400asat korlátos papírokkat...
akkor vigyél akksit. de ha bejön akkor sporolsz annyit hogy megérné elcipelni valami kompressziómérésben jártasd baridat is.. és elsőnek mérni egy kompresszíót, meg megpróbálni akksival beindítani.. (halkan jegyzem meg, és rávágnám az autórol a bikakábelt, és kész) mert ha tényleg csak annyi, akkor nagy vétel ha okés a gép..
Csak azért veszed ezt mert olcsó?Általában ezeket a 250/4t-ket szétpörgetik+nem mai darabok és ritkák is, ugyhogy szerintem az a lendkerék lesz a legkisebb baja ...(és ha olcsón lehetne javitani biztos megcsinálná..)SZERINTEM !
lol motorvásárlós arc, ez jó

azt mondta a csávó, hogy azért nem lehet beindítani, mert a lendkerékmágnes kiesése miatt nem tölti az akksit és le van merülve, de ha fel van töltve akkor elindul

ő ezt mondta...én csak ennyit tudok sajna....
figy.. ha kopott a motor:
-nem indul (javaslom beszéljele az arc, hogy aznap ne legyen beindítva, mert ha megnézi és nem hideg a blokk, hátra arc)
-füstöl (valaki nézi nagygáznál-motorféknél)
-kopott motornál magasra teszik azalapjáratot is általában hogy meg ne álljon.. ha az egyenletes alacsony akkor nagy baj nem lehet.
a gond hogy sztem emiatt a hiba miatt lehet be sem indul.. tényleg motorvásárlós-arc! beindítható? mit mondtak?
Köszi

Igen, ezt énis megkérdeztem tőle, hogy miért nem csinálja meg, erre azt válaszolta, hogy tanul és nincs rá pénze...pedig egy lendkerék csere nem tűnik olyan drága dolognak így hallásra..bár nem nagyon tudom...

Szal nekem is fura egy kicsit az emberke, ráadásul ha végez a sulijában akkor a MAMI-ba akar járni majd ami egy motorszerelő suli, na mindegy nagyon remélem minden jó lesz...ha meg nem veszem meg most, akkor legalább meg tudom előbb csinálni a jogsit mert most ha megveszem arra csak akkor lesz pénzem ha elmegyek melózni
egy-két dolog:
-sornégy 250-est fiatal suhancok szoktak venni, leszabályozás, gumiégetés stb., várható, h szét van hajtva
-amiben ilyen hiba van, és a tulaj nem ért hozzá, ott más bajok is szoktak lenni
-sokat fogyaszt, ha pörgeted, márpedig pörgetni fogod, haverom volt Suzukija (250) 12-őt evett, ha tartósan 160-at ment vele
-ha tényleg csak kis baja van, és olcsó megcsinálni, vajon miért akarja eladni olcsón? Hiszen ha megcsinálná azt a kis hibát, máris többet ér a motor...

Gondolkozz sokat, légy résen, kívánom, h legyen szerencséd!
oké, rendben, köszi a tanácsokat remélem minden rendben lesz vele és sikerül olcsón elintézni mindent
nézd meg csak úgy, tréler nélkül, viyél magaddal egy jó akksit, és max. lefoglalózod.
szóval szerinted hagyjam az egészet a rákba? vagy nézzem meg előbb és aztán hagyjam? ááá nemtom micsináljak
hát..nemtudom..de biztos nem olcsó mulatság..
hát nemtudom...vagy mondjam azt neki, hogy előbb megnézem tréler nélkül és ha jó akkor jövő7en megyek trélerrel érte...mert jó lenne, ha nem lenne komoly hibája, max az amit mondott...egyébként szerintetek mennyibe lehet egy lendkerék csere?
lendkerékből meg nemtudnak kiesni amágnesek...mert abba 1 mágne van,a belső része,az meg nem esik ki
hát ja...
végülis ez a 100 km nem sok....
fogalmam sincs...szerintem csak rámondott valamit a gyerek...fingja sincs mi baja lehet...
csak az a gáz, hogy ugye 110 kilóméterre van tőlem a motor és most ha feltölti, és meghallgatom ahhoz is elég messze kell menni és az meg gázos, ha trélerrel megyek és mégse veszem meg mert nem jó a hangja vagy valami...ha meg azt mondom, hogy töltse fel és mittomén telefonon mutassa meg h beindul-e az is hülyeség mert bármit beindíthat
esetleg még azt lehet h azt mondom, neki h videózza le vagy nemtom...
ja! azok a mágnesek! Ok.
(hogy a szent málnabokorba eshetnek azok ki? )

ezek a sornégyes 250-esek rohadt sokat esznek
hát ott van ugye a tekercselés meg a mégnesek
a jeladó az a lendkeréken kivül van
hát szerintem az a legjobb ha feltölti az aksit és beindítja...ha meg nem,akkor meg nem is érdemes időt pazarolni rá
én nemtudom, figyelj bemásolok minden infót amit tudok

Eladó suzuki gsxr 250rr. 1992-es, műszaki érv.04.21.-ig. A motor A korl.-os jogsival vezethető. Motor hibája csak annyi h a lendkerékből a mágnesek kiestek. Új:első fékbetétek, Fékolaj(légtelenítve), Első teleszkóp szimmeringek, Porvédők, Tel. Olaj. Ha vkit érdekel irjon, vagy hivjon. Esetleg alkatrészt kinálsz, hivj vagy irj. popy003@freemail.HU 06 70 605 86 89

Hello.

Most nem tudtam csinálni képet, de küldök oylat ami nincs fenn a neten és karcokrol........

Első gumi állapota elég jo, de a hátso már nem vmi jo........

A fogyasztás kb. 8 liter körül van de, igazábol soha nem számoltam ki.

Nem fizetek utána semmit, mert ugy motoroztam vele, hogy nem volt átiratva, mert ugy vettem a motort hogy az első tulajdonos nevén van még, és nem irattam át.
Tehát ha most te átiratod akkor te leszel a 2. tulajdonos.
Tehát akkor mikor is jönnél, jövö hét után?!

meg még telón is beszéltem vele, és akkor mondta ezt, hogy a lendkerék miatt nem tölt, meg megkérdeztem hogy miért adja el és hogy miért ilyen olcsón, azt mondta hogy azért mert még tanul és nincs pénze megcsinálni és azért ennyiért mert drágábban már tette föl és nem vették meg
bár ez a "mágnes a lendkerében" is fura. Mi köze ennek a töltéséhez? Nem a gyújtás jeladómágneséről van szó?
ahha, szóval mit javasolsz, mit tegyek?
kamu.
akkut fel lehet tölteni, és amíg meg nem eszi, addig jár a motor vele.