Én is utólag akartam megcsinálni a motoron. Venni akartam nyáron egy zxr 400-at, de még szerencse, hogy utánajártam hogy megtudják-e csinálni a papírokat. Hát 2 hét utánajárás és sok-sok telefonálgatás után kiderült, hogy idén már nemnagyon tudják megcsinálni a kpm-esek a g*ci teljesítményadó vagy másszóval lóerőadó miatt, mertha megcsinálja akkor adócsalást követnek el. Én erőlködtem, hogy ez "csak" egy 400-as, de nem lehetett. Arra hivatkoztak, hogy mivan ha egy 5000ccm-es 500le-s bmw akarja a papírjait kisebbre íratni, mert az már hatalmas összeg. Szóval szerencse, hogy nem vettem meg a zxr, de hála 2 hétre rá találtam egy gsx-r 400-at 25kw-os papírral.(az adatlapon még nem cseréltem le a képet ) De úgy vélem hogy mostmár ritka lesz eladó 25kw-os papírral rendelkező 400-ast találni.
figy megveszed 25kw-val...kivágod belőle műszaki után a fojtó kittet...HIDD EL egy gs500ról a rendőr nem fogja neked megmondani hogy ez 25 vagy 35KWos!és ilyennel nem szórakoznak...
A rendes becsületes állampolgárokat geci dolog így lehúzni. Hát ba..ák meg. mindegy úgy is jó hogy nincs lefolytva, csak papíron. utánanéztem és tényleg létezik 25kW-s gs500-as (és nem csak papíron). ha elkapnak védekezhetek azzal hogy: "na de urak hát én így vettem, és az eredetvizsga is ezt az eredményt hozta? mér ne hittem volna nekik? " ?
Én a nyáron vettem egy gixxer 400ast. Haverom mondta hogy itt a környéken meg lehet csináltatni a 25kw-s papírokat egy motorszalonban. Bementem, bevittem az adás-vételit, meg a motor minden papírját, írtunk még egy meghatalmazást, aztán 10 nap múlva hozták a papírt. Nem jut eszembe pontosan milyen is volt, de azt vittem az eredetvizsgára is ott pedig már az új forgalmihoz szükséges papírokat adták ide, 25kw volt már beleírva szóval sikerült elintézni. Az árak; az első papír 11000Ft eredetvizsga húú 15000Ft környékén asszem, biztosítást pedig úgy intéztük hogy faterom az üzembentartó, erről írtunk egy papírt, és akkor ő fizeti a biztosítást, nekem 38000Ft lett volna, neki így meg 18000Ft egy évre. Szóval így is meg lehet játszani a dolgokat. Remélem érhetően írtam le
hello.
Tegyük fel hogy veszek egy gs500-ast ami papiíron csak 25kW-s amit én tényleg lefolytok hogy annyi is legyen. (a rendőr ránéz a forgalmira aztán a 2db 250-es hengerre és kiröhög)
nos hogyha utána meglesz az "A" jogsi, akkor lehet azt csinálni hogy kiveszem a folytást és átiratom a papírokat hogy a valós adatok legyenek benne?
sajnos nincs kivel mennem, egyedül meg a fene se megy messzebb, meg már hideg is van a motoron.
Lehet kiröhöx azért mert nekem az is nagy, de még nincs annyi kilóméter bennem sztem mint benned, meg viszonylag nem régen vettem a mocit, most derüljön ki, ha valami baja van, ne 400km-re
egy hónapig szervizbe volt szegényke, második hétvégén megyek barátnőmhöz busszal, 5 perc mulva dübörgés, 10-12 motoros elment mellettünk . , füles be mert hülyét kapok , persze utána a városban is fel-alá motorozott mindenki
az biztos! tetszenek a V2esek, de 2 vezérműlánc már sok pénz... nemtom mi lesz a következő, lehet KTM, csak marha drága , de még ráérek jövő ilyenkorig gondolkodni rajta
Tegyük fel hogy veszek egy gs500-ast ami papiíron csak 25kW-s amit én tényleg lefolytok hogy annyi is legyen. (a rendőr ránéz a forgalmira aztán a 2db 250-es hengerre és kiröhög)
nos hogyha utána meglesz az "A" jogsi, akkor lehet azt csinálni hogy kiveszem a folytást és átiratom a papírokat hogy a valós adatok legyenek benne?
Lehet kiröhöx azért mert nekem az is nagy, de még nincs annyi kilóméter bennem sztem mint benned, meg viszonylag nem régen vettem a mocit, most derüljön ki, ha valami baja van, ne 400km-re
Pénteken ülök a buszon,erre el kezdett remegni az ülésem.Füles ki,ablakon kinéz.
Jött egy Monster nyitott rendszerrel....
De gyönyörű hangjuk van
Viszont 1henger-kevesebb gond.
De elég nehéz jó állapotút(törésmentes,kevés km)találni,jó áron
Mégis micsoda? SM?