Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,és most hogy kezd befagyni a seggem várom a tuti vételt
Valami nagyobbacska egyhengeresre fáj a fogam.
eladtad a régit és még nincs meg az új?
Most éppen két vas között vagyok.
És milyen vasad van? mert az adatlapodon semmi nincs
Én tavasszal vittem átiratni motort.Mivel régi forgalimja volt(törzsköny nunku),tőlem kérdezte az ügyintéző a teljesítményt .2mp gondolkodás után rávágtam hogy 11kw
Husqvarna 610 SM-et majdnem vettem 11kw-al , komolyan annyi volt a forgalmiban, mert svédországból vagy valahonnan afelől jött. Csak sokmindent kellett volna cserélni rajta.
600ccm 11kw-al
Ja,GIXXER 1000 11kw-os forgalmival.
Most jól összekeverjük Kékfeketedt-t aztán vesz egy 1000res speedet, mert azzal meg nem érik utol a rendőrök, csak ha már fexik
Mivel rengeteg mocit hoznak be mostanság,egy kis utánajárással találni papíron lefojtott 600-ast.
Ami adó szempontjából is előnyös
Hát igen, csak találj belőle 25kw-ost, mivel mot épp azon vagyunk .
Bár láttam az elhallgatott nevű cégnél egy Suzuki GSX-F 750-et 25kw-al, de azt nagynak találtam első nagymotornak, meg csak a teljesen hülyék hinnél el hogy olyan gyenge!
A rendőrök meg nem annyira hülyék...
A következő nekemis 600,vagy 750 lesz
Ezért veszek inkább 600-ast.Fenntartani kb. ua mint a 400-ast,sokkal erősebb,és nincs alkatrészgond.
mindegy, nekem megéri azt a 30ezret, hogy nem szenved alattam a mtűotor két személlyel, meg jobban gyorsul, magasabb végsebesség , nem apuci/anyuci finanszirozza a dolgot, de suli melett saját munkából simán kihozom . különbenis, a benzin is sokba kerül, ha megyünk egy nagyobb kört, mondjuk150-200km, 3-4000forint.
Hát nem egy olcsó szórakozás az biztos
Nem kis difi.
basszameg alianz
6000ft/év a 250-es.(K&H).
37000 a kötelező egy évre 400asomra , 250nek nemtudom
Bandita massziv gép, meg könnyü, csak 170kg körüli. nézz körül a www.bandit.hu -n.
ZZR is jó, olyan ,,oroszos":baszott nehéz, de nem is megy hamar tönkre vann benn anyag , bár én 65kg vagyok és elboldogulok vele.
Rendőröknél meg fene tudja, szerintem ha randalirozol, akkor 250el is szopat, nem szabad visszapofázni, aztán akkor meglehet uszni a dolgot. Vegyél 250est, legfeljebb 1 év mulva eladod(elakarod adni )
Azért az se mellékes,hogy a 400-as kötelezője 4x annyi mint a 250-esé.
hát nem tom lehet elég lenne kezdőnek a 250 de azért csábító az a 400ccm csak hát... nem szeretném össze kötni bajuszt a fakabátokkal bandita aztmondják akkor is szétnyűzhetetlen a zxr el emg ugy hallom sok a baj..
Tény,hogy 90%-ban belpiaccosak a 400-as gépek.
Az áruk miatt nem nagyon kapkodták az eu. modelleket.Pár éve a ZXR400 2.1 milla volt a Zsemberynél(annó ök forgalmazták a Kawákat).
Télleg? hát lehet, de elsősorban japcsi belpiacosak amiket lehet kapni, mondjuk volt pl zzr 500 ausztriai piacra, meg volt asszem német, ill amerikai piacra szánt is.
Bocs a tévedésért
Bocsesz,de tévedsz.
A ZXR400,VFR400,GSF400 BANDIT-ot forgalmazták európában is.Csak kúrva drágán.PL.a VFR400 kb. egy árban volt a CBR1000F-el.
Kössz az elismerést
Nem akarlak elkeseriteni, de az összes 400as japán belpiac! Persze van kivétel is: DRZ400, de sportmocir azok bizony egytől egyig azok !
A gyakoribbak: Kawasaki ZZR, ZXR, Suzuki Bandit, RF, esetleg Honda CBR, VFR!
Én ZXR-t akartam, de mostmár tudom hogy ezzel jobban jártam, mert nem forogja szét magát, "csak" 14et , meg nem olyan kemény a futóműve-nem akarom ragozni magyarország utjait.
Viszont a súlya az megvan(195kg), ésszel kell vele menni, de csak kis sebességnél , utána már kezes. Alkatrész meg van hozzájuk, csak keresni kell bontókban, de ott van a www.biker-world.hu is, ahol akad alkatrész.