Én tavasszal vittem átiratni motort.Mivel régi forgalimja volt(törzsköny nunku),tőlem kérdezte az ügyintéző a teljesítményt .2mp gondolkodás után rávágtam hogy 11kw
Husqvarna 610 SM-et majdnem vettem 11kw-al , komolyan annyi volt a forgalmiban, mert svédországból vagy valahonnan afelől jött. Csak sokmindent kellett volna cserélni rajta.
600ccm 11kw-al
Hát igen, csak találj belőle 25kw-ost, mivel mot épp azon vagyunk .
Bár láttam az elhallgatott nevű cégnél egy Suzuki GSX-F 750-et 25kw-al, de azt nagynak találtam első nagymotornak, meg csak a teljesen hülyék hinnél el hogy olyan gyenge!
A rendőrök meg nem annyira hülyék...
A következő nekemis 600,vagy 750 lesz
mindegy, nekem megéri azt a 30ezret, hogy nem szenved alattam a mtűotor két személlyel, meg jobban gyorsul, magasabb végsebesség , nem apuci/anyuci finanszirozza a dolgot, de suli melett saját munkából simán kihozom . különbenis, a benzin is sokba kerül, ha megyünk egy nagyobb kört, mondjuk150-200km, 3-4000forint.
Hát nem egy olcsó szórakozás az biztos
Bandita massziv gép, meg könnyü, csak 170kg körüli. nézz körül a www.bandit.hu -n.
ZZR is jó, olyan ,,oroszos":baszott nehéz, de nem is megy hamar tönkre vann benn anyag , bár én 65kg vagyok és elboldogulok vele.
Rendőröknél meg fene tudja, szerintem ha randalirozol, akkor 250el is szopat, nem szabad visszapofázni, aztán akkor meglehet uszni a dolgot. Vegyél 250est, legfeljebb 1 év mulva eladod(elakarod adni )
hát nem tom lehet elég lenne kezdőnek a 250 de azért csábító az a 400ccm csak hát... nem szeretném össze kötni bajuszt a fakabátokkal bandita aztmondják akkor is szétnyűzhetetlen a zxr el emg ugy hallom sok a baj..
Tény,hogy 90%-ban belpiaccosak a 400-as gépek.
Az áruk miatt nem nagyon kapkodták az eu. modelleket.Pár éve a ZXR400 2.1 milla volt a Zsemberynél(annó ök forgalmazták a Kawákat).
Télleg? hát lehet, de elsősorban japcsi belpiacosak amiket lehet kapni, mondjuk volt pl zzr 500 ausztriai piacra, meg volt asszem német, ill amerikai piacra szánt is.
Bocs a tévedésért
Nem akarlak elkeseriteni, de az összes 400as japán belpiac! Persze van kivétel is: DRZ400, de sportmocir azok bizony egytől egyig azok !
A gyakoribbak: Kawasaki ZZR, ZXR, Suzuki Bandit, RF, esetleg Honda CBR, VFR!
Én ZXR-t akartam, de mostmár tudom hogy ezzel jobban jártam, mert nem forogja szét magát, "csak" 14et , meg nem olyan kemény a futóműve-nem akarom ragozni magyarország utjait.
Viszont a súlya az megvan(195kg), ésszel kell vele menni, de csak kis sebességnél , utána már kezes. Alkatrész meg van hozzájuk, csak keresni kell bontókban, de ott van a www.biker-world.hu is, ahol akad alkatrész.
600ccm 11kw-al
Ami adó szempontjából is előnyös
Bár láttam az elhallgatott nevű cégnél egy Suzuki GSX-F 750-et 25kw-al, de azt nagynak találtam első nagymotornak, meg csak a teljesen hülyék hinnél el hogy olyan gyenge!
A rendőrök meg nem annyira hülyék...
A következő nekemis 600,vagy 750 lesz
Hát nem egy olcsó szórakozás az biztos
ZZR is jó, olyan ,,oroszos":baszott nehéz, de nem is megy hamar tönkre vann benn anyag , bár én 65kg vagyok és elboldogulok vele.
Rendőröknél meg fene tudja, szerintem ha randalirozol, akkor 250el is szopat, nem szabad visszapofázni, aztán akkor meglehet uszni a dolgot. Vegyél 250est, legfeljebb 1 év mulva eladod(elakarod adni )
Az áruk miatt nem nagyon kapkodták az eu. modelleket.Pár éve a ZXR400 2.1 milla volt a Zsemberynél(annó ök forgalmazták a Kawákat).
Bocs a tévedésért
A ZXR400,VFR400,GSF400 BANDIT-ot forgalmazták európában is.Csak kúrva drágán.PL.a VFR400 kb. egy árban volt a CBR1000F-el.
A gyakoribbak: Kawasaki ZZR, ZXR, Suzuki Bandit, RF, esetleg Honda CBR, VFR!
Én ZXR-t akartam, de mostmár tudom hogy ezzel jobban jártam, mert nem forogja szét magát, "csak" 14et , meg nem olyan kemény a futóműve-nem akarom ragozni magyarország utjait.
Viszont a súlya az megvan(195kg), ésszel kell vele menni, de csak kis sebességnél , utána már kezes. Alkatrész meg van hozzájuk, csak keresni kell bontókban, de ott van a www.biker-world.hu is, ahol akad alkatrész.