Gondolom ugyan azon elven, mint az Én 750-esemben is van... az injektornál... a gyárinál egy kicsivel hosszabb fém lapka kerül beszerelésre és nem lessz teljes gáz... ennyi, az ábrán látni is az összehasonlítást
...csak alaposan meg kell tudakolni a fojtás mibenlétét nehogy drágább legyen a leves, mint a hús! Hol és mi módon van fojtva mert ha mondjuk (van ilyen is) a vezérműtengely is más akkor sose lesz belőle nyitott gép! ZXR-ből volt ilyen! Ellenben volt pont ZXR-ből volt olyan 34lovas is amin gyújtáselektronikát kellett cserélni és kész. (nem hagyta 7500 fölé pörögni meg más előgyújtással dolgozott)
Ma a kezembe nyomták Kunmadarason a 07-es Kawa katalógust.
Csak tájékoztatás képpen akit érdekel...
A következő modelleket lehet kérni 25kw-os verzióban is:
Z1000
Z750
ER-6n
ER-6f
versys
KLE 500
VN 900 CUSTOM és CLASSIC
VN 1600 CLASSIC (a CLASSIC TOURER és MEAN STREAK nem!)
Pedig én már nem egyszer leírtam! Na, tehát, eredetiség vizsgán kell valakit találni aki a nevét adja hozzá! Ha találtál ilyen embert akkor ő az eredetvizsgás papírra rá fogja írni, hogy a forgalmiban a teljesítmény tévesen van megadva a helyes teljesítményérték 25 kW, ezt el kell küldeni a BM-nek, és ha ők elfogadjákj akkor átírják a nyílvátartásban ezután már csak egy új forgalmit kell csináltatni és kész! De nem lesz egyszerű
Úgy tudom utólag már nem megoldható a dolog. Csak újonnan vásárolt motornál megoldható ,ha a gyár ad ki egy igazolást rajta a váz és motorszámmal. Így kerül nyilvántartásba, később ezen változtatni nem lehet.
sziasztok!
olyan kérdést fogok feltenni amit más sokszor olvashattunk ebben a topikban, de igazán konkrét választ még nem találtam rá...tehát a kérdés, hogy hogy lehet 1 (pl) 35kW-os motorból 25kW-osat csinálni PAPÍRON?!
éppen aktuláis nekem ez a dolog és kérném segítségeteket!lefojtani a mocit 1 kissé körülményesnek tűnik, viszont ahhoz,hogy a papírokban változás történjen, nem tudom kinél kell kopogtatni...
légyszi, ha van vkinek vmi tapasztalata ezzel kapcsolatban, írja le nekem!
előre is köszi
üdv
greg
Nem tudtok olyan 4 ütemű motor(oka)t amelyek még beleférnek az a korlátozottba. Ja enduróra v supermotora gondolok. A teljesítmény is olyan 30 le körül lenne.
Sziasztok! Eladó a gépem! Suzuki GSX400F jó esztétikai és motorikus állapotban, Akorl.-os papírokkal, sportkipuff.rendszerrel, kis indexekkel, új gumival, akksival és lánccal!Adataim között van róla kép is!Árban megegyezünk!
én is így tudom.17.5 évesen el lehet kezdeni de 17 és 3/4 előtt nem lehet vizsgázni KRESZ-ből.B-ből febr 14-én vtam 17 és csak aznap vizsgázhattam rutinból.és ez minden kategóriában így van.nem úgy,ahogy sokan gondolják, h a forgalmi-t lehet akkor!
17.5 évesen el lehet kezdeni aKRESZ-t ha ez vigasztal valamennyire - de a gyak. részt ha jól tudom, csak 18 évesen lehet - de javítson ki valaki, ha rosszul tudnám...
Figyi TIBo!
Úgy jársz a legjobban, ha most 16 évesen megcsinálod az A1-et és két év elteltével 18 évesen elmész nagy A-ra.
Az A korlátozott fölösleges a Te szemszögedben, mivel Akor.-ra csak 18 éves kortol lehet, de addigra már meglessz 2 éve az A1-ed és egyből mehetsz az A-ra. De ha neked elég az Akor. , akkor mehetel felőllem arra is de ahoz mindenképp kell a 18. életéve!
hali
nekem van egy rf400-asom eladó
Akor. jogsival vezethető. devil sportdobbal + a gyári .
itt meg tudod nézni: http://www.hasznaltauto.hu/ker...
ha komolyan érdekel akkor vegyél fel msn-en és megbeszéljük a részleteket.
a címem: fragnatic@vipmail.hu
Csak tájékoztatás képpen akit érdekel...
A következő modelleket lehet kérni 25kw-os verzióban is:
Z1000
Z750
ER-6n
ER-6f
versys
KLE 500
VN 900 CUSTOM és CLASSIC
VN 1600 CLASSIC (a CLASSIC TOURER és MEAN STREAK nem!)
még átgondolom ezt a dolgot
üdv
Úgy tudom utólag már nem megoldható a dolog. Csak újonnan vásárolt motornál megoldható ,ha a gyár ad ki egy igazolást rajta a váz és motorszámmal. Így kerül nyilvántartásba, később ezen változtatni nem lehet.
olyan kérdést fogok feltenni amit más sokszor olvashattunk ebben a topikban, de igazán konkrét választ még nem találtam rá...tehát a kérdés, hogy hogy lehet 1 (pl) 35kW-os motorból 25kW-osat csinálni PAPÍRON?!
éppen aktuláis nekem ez a dolog és kérném segítségeteket!lefojtani a mocit 1 kissé körülményesnek tűnik, viszont ahhoz,hogy a papírokban változás történjen, nem tudom kinél kell kopogtatni...
légyszi, ha van vkinek vmi tapasztalata ezzel kapcsolatban, írja le nekem!
előre is köszi
üdv
greg
Én 17évesen raktam le A1-re és 2év múlva A-ra megcsináltam..... Amugy A-t csak 21évesen lehet....vagy vhogy igy....
Úgy jársz a legjobban, ha most 16 évesen megcsinálod az A1-et és két év elteltével 18 évesen elmész nagy A-ra.
Az A korlátozott fölösleges a Te szemszögedben, mivel Akor.-ra csak 18 éves kortol lehet, de addigra már meglessz 2 éve az A1-ed és egyből mehetsz az A-ra. De ha neked elég az Akor. , akkor mehetel felőllem arra is de ahoz mindenképp kell a 18. életéve!
érdekelne ha most leteszem 16 évesen az A1-et akkor az Akorlátozottat mikor tehetem le?
17 évesen vagy azt is csak 2 év A1 után?
nekem van egy rf400-asom eladó
Akor. jogsival vezethető. devil sportdobbal + a gyári .
itt meg tudod nézni:
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
ha komolyan érdekel akkor vegyél fel msn-en és megbeszéljük a részleteket.
a címem: fragnatic@vipmail.hu