Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom ugyan azon elven, mint az Én 750-esemben is van... az injektornál... a gyárinál egy kicsivel hosszabb fém lapka kerül beszerelésre és nem lessz teljes gáz... ennyi, az ábrán látni is az összehasonlítást
...csak alaposan meg kell tudakolni a fojtás mibenlétét nehogy drágább legyen a leves, mint a hús! Hol és mi módon van fojtva mert ha mondjuk (van ilyen is) a vezérműtengely is más akkor sose lesz belőle nyitott gép! ZXR-ből volt ilyen! Ellenben volt pont ZXR-ből volt olyan 34lovas is amin gyújtáselektronikát kellett cserélni és kész. (nem hagyta 7500 fölé pörögni meg más előgyújtással dolgozott)
párdon!FOJTÁS
hányféle folytás kell a z1000be? vagy csak beleraknak egy 25kw-s blokkot?nem értem.jóval 100 feletti lóerőnél sikerülhet ez?
Ma a kezembe nyomták Kunmadarason a 07-es Kawa katalógust.
Csak tájékoztatás képpen akit érdekel...
A következő modelleket lehet kérni 25kw-os verzióban is:

Z1000
Z750
ER-6n
ER-6f
versys
KLE 500
VN 900 CUSTOM és CLASSIC
VN 1600 CLASSIC (a CLASSIC TOURER és MEAN STREAK nem!)
köszi a infót....
még átgondolom ezt a dolgot
üdv
Pedig én már nem egyszer leírtam! Na, tehát, eredetiség vizsgán kell valakit találni aki a nevét adja hozzá! Ha találtál ilyen embert akkor ő az eredetvizsgás papírra rá fogja írni, hogy a forgalmiban a teljesítmény tévesen van megadva a helyes teljesítményérték 25 kW, ezt el kell küldeni a BM-nek, és ha ők elfogadjákj akkor átírják a nyílvátartásban ezután már csak egy új forgalmit kell csináltatni és kész! De nem lesz egyszerű
Szia!

Úgy tudom utólag már nem megoldható a dolog. Csak újonnan vásárolt motornál megoldható ,ha a gyár ad ki egy igazolást rajta a váz és motorszámmal. Így kerül nyilvántartásba, később ezen változtatni nem lehet.
sziasztok!
olyan kérdést fogok feltenni amit más sokszor olvashattunk ebben a topikban, de igazán konkrét választ még nem találtam rá...tehát a kérdés, hogy hogy lehet 1 (pl) 35kW-os motorból 25kW-osat csinálni PAPÍRON?!
éppen aktuláis nekem ez a dolog és kérném segítségeteket!lefojtani a mocit 1 kissé körülményesnek tűnik, viszont ahhoz,hogy a papírokban változás történjen, nem tudom kinél kell kopogtatni...
légyszi, ha van vkinek vmi tapasztalata ezzel kapcsolatban, írja le nekem!
előre is köszi
üdv
greg
Amit biztosan tudok, hogy DR-Z 400-hoz van gyári fojtó kit, így azt el lehet intézni 25kw-ra.
szerintem ilyen nincsen.. az új motorok is kb 350-400 ccm tól lesznek 4 üteműek..
Nem tudtok olyan 4 ütemű motor(oka)t amelyek még beleférnek az a korlátozottba. Ja enduróra v supermotora gondolok. A teljesítmény is olyan 30 le körül lenne.
Sziasztok! Eladó a gépem! Suzuki GSX400F jó esztétikai és motorikus állapotban, Akorl.-os papírokkal, sportkipuff.rendszerrel, kis indexekkel, új gumival, akksival és lánccal!Adataim között van róla kép is!Árban megegyezünk!
én is így tudom.17.5 évesen el lehet kezdeni de 17 és 3/4 előtt nem lehet vizsgázni KRESZ-ből.B-ből febr 14-én vtam 17 és csak aznap vizsgázhattam rutinból.és ez minden kategóriában így van.nem úgy,ahogy sokan gondolják, h a forgalmi-t lehet akkor!
Sztem is....

Én 17évesen raktam le A1-re és 2év múlva A-ra megcsináltam..... Amugy A-t csak 21évesen lehet....vagy vhogy igy....
Így van
17.5 évesen el lehet kezdeni aKRESZ-t ha ez vigasztal valamennyire - de a gyak. részt ha jól tudom, csak 18 évesen lehet - de javítson ki valaki, ha rosszul tudnám...
köszi, csak páran mondták, hogy 17 évesen el lehet menni az A korlátozottra, de akkor rosszul tudták
Nem. Szolnoki vagyok.
Helló Hunbali, az Egri HunBali vagy? Mert akkor ismerlek !
Figyi TIBo!
Úgy jársz a legjobban, ha most 16 évesen megcsinálod az A1-et és két év elteltével 18 évesen elmész nagy A-ra.
Az A korlátozott fölösleges a Te szemszögedben, mivel Akor.-ra csak 18 éves kortol lehet, de addigra már meglessz 2 éve az A1-ed és egyből mehetsz az A-ra. De ha neked elég az Akor. , akkor mehetel felőllem arra is de ahoz mindenképp kell a 18. életéve!
hi
érdekelne ha most leteszem 16 évesen az A1-et akkor az Akorlátozottat mikor tehetem le?
17 évesen vagy azt is csak 2 év A1 után?
hali
nekem van egy rf400-asom eladó
Akor. jogsival vezethető. devil sportdobbal + a gyári .
itt meg tudod nézni:
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
ha komolyan érdekel akkor vegyél fel msn-en és megbeszéljük a részleteket.
a címem: fragnatic@vipmail.hu
Tudnál képet illetve több infot adni az Rf-ről?
egyrészt megbüntet,mert az a1-nél fontos kikötés a ccm,másrészt a jogsi kézhezvételét követő 2 év balesetmentes vezetés után rakhatod le a korlátlant.