Vannak olyan 400-asok, amik alapból az A korl. kategóriába vannak. Alapból is. Sőt van A korl. Gs 500-as is.
Ha már van forgalmija, akkor nehéz lesz, mert már nyilván van tartva erősebbként.
Ez az én gondolatom.
De igen négyütemű. Egyébként én azt mondom hogy mindenképpen japángépet vegyél (yamaha DT, Kawasaki kmx stb.) mondjuk az olaszok közül esetleg az Aprilia Tuareg rallyt azt mondják nagyon jól megy.
Fogadjunk?
Van egy tűrhető tagszámú motoros társaságunk - kb 40 fő - ami elég vegyes korosztályú (14-65évig).
A legtöbb baleset mindig a legfiatalabbakkal történik, főleg mikor a kisebb gépekről átülnek a 600-asokra, 750-esekre!
ezzel sokat riogattak már évekkel ezelőtt is sztem van most nagyobb gondjuk is a kedves törvényalkotóknak mint egy ilyen "csip csup ügy" (legalábbis nekik az)
helló! Lehetne egy kérdésem? Hány centi vagy??? Csak mert hozzá szeretném viszonyítani, mert ilyet motort is néztem csak lehet, hogy nem az én méretem lenne! Köszi
Sztem sem azzal van a baj, hogy ki hoygan tud motorozni és főleg a legnagyobb baromság lenne ezt köridőhöz kötni, mivel pályára nem kell jogsi, forgalomban meg tilos így tépni! Az egész a pszichológiáról kéne szólnia, hogy ki kaphat motort, mivel az egész hozzáállás kérdése! Természtesen a megfelelő rutin megszerzése is kell! Nagy tévedésben van itt midenki, hogy ha 0:48-at megy a hringen, akkor neki mindenet szabad a forgalomban is! A jogosítvány a biztonságos közlekedésről szól! Hozzáállás kérdése!
A lényeg, hoyg mindnekinek tisztában kell lennie a képességivel!
Ez nem mindenkinek kötölező de ha valaki tud motorozni akkor minek kínlódjon a nagy A-ig ha meg nem érzi magát nyeregbe akkor meg szarakodjon a 3 jogsival mert ugye ez a leggyorsabb út M,A1,A .
sziasztok!sok okos dolgot olvastam,szerintem mindeki ír sok igaz dolgot,de úgy vélem,hogy esetek többségében fejben vannak a gondok,azaz sokan túlbecsülik saját tudásukat,ezt vesze,m észre a környezetemben lévőkön,"ha veszek,akkor veszek rendeset" címszóval, 150es Mz után felült a srác egy K5-ös ezres gixxerre..vagy bicaj után R1-re...az egyik már össze is csukta a gixert..,plusz van közönség,egyre bátrabba pilóta,azt hiszi tud..közben mégsem...hiába van akármilyen korlátozás,ha valaki nem képes felmérni saját tudását,persze sokszor nem mi mocisok vagyunk a hibásak,de amit tudunk,azt úgy és olyan mocin adjuk elő,amin valóban tudjuk (szerintem,bár erről is sokat lehetne még beszélni)
Hát igen nekem is ez a gondom, mert elmentem az egyik címre amit a honlapon írt és ott csak néztek rám hogy mi itt motorszalon, soha nem volt. Szal ha valahogy mégis beszerzek egyet akkor meg alkatrészt az életben nem találok hozzá.
Szia! Ugyan nekem még nem volt új MZ-m,de olvastam az újjakról már sokat és azt kell mondanom nagyon komolyak!!! Gondolom a Mastiff 660 vagy Baghira 660-ast nézted......szerintem megérné egy olyat beszerezni,engem egy olyan egy életre kiszolgálna! Csak egy a bajom....én a 125-ös enduróját akartam volna megvenni,de üzletet sehol nem találtam :(((
Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy van-e tapasztalata valakinek az új mz-vel ugyanis nekem is Akorl jogsim van és azt árulnak 25KW-ra folytva, leglábbis ez van a honlapon. A másik kérdésem pedig az lenne hogy milyen endurot tudnék venni amit tudok vezetni, mert én amit néztem vagy van 125-ös vagy 400-as ami meg már túl nagy. Egyébként most egy Honda NX 125-öm van ami jó kis gép csak már kicsi...
Hidd el, hogy egyszerűbb és olcsóbb levizsgáznod nagy A kategóriából, mint a Kawát lefojtani és lepapírozni hivatalosan.