Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.

De te legyél 21 éves, ne a motorod!
helosztok.. 21 éves kortól le lehet egyböl tenni a korlátlan jogsit ?
Ok.Köszee de szterintem sok volt az a 40papír 1 folytásért...
Nem tudom,h le kell e újra vizsgáztatni,de ismerősöm cbf 600-ába 40 e pénz volt a "kitt"( ha minden igaz,akkor a leömlőkbe kell vmifolytás). A cég levédte magát azzal,h megrendelte bele az alkatrészt,papírja volt róla.Innentől kezdve ismerősömé a felelősség,h "kivette".Szerintem Hornetbe ugyanez kell.
Megtaláltam.Köszee a segítséget.
Ha a forgalmijában 25 vagy kevesebb kw van akkor minden ok, de álltalában nem így van akkor az így vele való közlekedés kockázattal jár! azaz az Akor. nem elég a vezetéséhez ~ megfelelő kategória nélküli vezetés ~ feljelentés/pénzbírság/eltíltás de ezt is mint elég sok dolgot rendőre válogatja... van amelyik elékéri a jogsit... van? akkor mehet... van amelyik nem foglalkozik vele és elenged... de vannak kötekedő minden szabályt tudó és végrehajtók egyszóval ők is emberek... ha mégis úgy döntesz, hogy a lábán hozod egy Szent Pisti és Deák Feri legyen a zsebedben, mert sose tudni... de ha ez felbátorít itt az én példám: amikor hazahoztam a mocit még csak A1-em volt hazaút 270km 3szor láttam rendőröket de nem volt semmi... idén meg amit beletettem eddig 6000km-t még 1szer se állítottak meg kop-kop (valami csoda módján amikor rendőrökhöz közelítek vagy megyek el mellettük mindíg FULL szabályosan, 40-50-el közlekedek ) de ha a józan észre hallgatol akkor autó+egy futó, pár spanifer és no para
Ha már forgalomban a motor, akkor csak az átalakítási engedélyt kell kikérni és mehet a művelet (részletesebben a Z1000/Z750 topikban 3144-es h.szólás) azt nemtudom, hogy a Hondánál milyen modellekhez van gyári fojtó kit (már ha van...) de ha nincs az sem probléma, csak egy szervíznek "maszekosan" megoldani a fojtást lehet több mint (jelen esetemben az 5000 Ft+szerelés) valami olyat hallottam, de nem szá%-ék hogy Debrecenben csináltak meg 1szer régebben egy gixi 1000-et és valami 280 magyar ezresbe kerül "kicsit" sokbakerült, de megoldották
hello!Néztem budapesten egy mocit !Probléma:Hogy debrecenben lakok és elég messze van és a rosszabb hogy nekem a korl jogsim van a motor meg egy 400 as bandit!Na és úgy néz ki hogy lábon kell hazahozni a mocit hogy ha megveszem!Nem tudom hogy a rendőrök könnyen kiszurják hogy nekem még korlátozott jogsim van?Ha igen akkor az elég nagy probléma?Csak így tom hazahozni de amúgy már lejárt a 2 év gyakorlatom!Vajon megéri megkockáztatni?
Hello!
Akkor is le kell vizsgáznia 2szer ha van neki vizsgája?
És hun lehetne ilyen fojtás kittett keresni?Nekem egy 600as hornetthez kéne... egyáltalán létezik hozzá vajon?
Hát igen...
Ezek a szaros folytások könnyen elromlanak.
Persze... bejáratásnál nagyon jól jött, véletlenül se lehetett túlpörgetni de aztán olyan 2000 km után valahogy eltünt a fojtás nem is tudom, hogy... addig kész szenvedés volt... 6-7 ezernél nem bírt többet pörögni... a TOP SPEED pedig 130-volt, amit nagy erőlködésre ért el , de mostmár köszöni, jól van
Azért remélem a vizsga után kiszerelted.
Vagy Te ezt komolyan is gondoltad?

Ha jól tudom az enyém a vám miatt lett 25 kw.
Így sokkal olcsóbb volt behozni.
ELVILEG!
Megesküdni nem tudok rá.
Naszóval... A mai világban nem kell csodálkozni semmin! ami megoldható azt megoldjuk... ami nem azt is meglehet pénzel... Itt van az én esetem is... én is 25kw-osan, ami LEGÁLISAN lett megoldva... (képen látni) ma már ez nem nagy dolog. Nállam ez a procedúra annyiból ált, mivel volt gyári fojtó kit a mocihoz, hogy megvettem 5 ezer forintért a kis fojtást + mégegyszer kellett vizsgázni a mocinak... azaz 70 ezer HUF-ból meg lett azért kellett mégegyszer vizsgázni, mert egyből "nem" mehet lekell vizsgáznia, majd átalakítási kérelem, fojtás beszerelése és újboli vizsgázás---bürokrácia ~ ez Hungary de legalább így a teljesítményadóm a 24500 Ft. helyett csak 7500 Ft Tavaj pl. még nem, de idén már lehet kérni az er-6n/f, versys és Z750-en kívül a Z1000-est is sőtt a VN 1600-as classic-ot is szóval ennyi... minden megoldható kis utánnajárással... a második képen a fojtást láthatjátok... egy fém lapka~ nincs teljes gáz ennyi a fojtás
Nekem is 25kw-s a papírja és nekem is balesetem volt vele.
A rendőrök gratuláltak hozzá, jókat nevetgéltünk velük a dolgon.
Viszont a biztosítós csávó ki volt bukva rajta rendesen, mert nem igazán tudta kiszámolni a motor értékét. Lehet ezért értékelték a mocimat 618000-re.
Ezt sosem fogom megtudni.
SRAD 25 kwos papír... Lol... Melyik rendőr hiszi el, hogy annyira van "folytva", vagy nem tom! Egy biztos, én meglátnám, elmosolyodnék, mert nagyon aranyos...
Sziasztok!Nekem egy gsxr sradom van 25Kw-os papirokkal.Most volt balesetem és a rendőrök nem foglalkoznak azzal hogy hány Kw-os hanem csak azzal ami a forgalmiban van.
Sziasztok
Nem.Betartom a megkötéseket mert mostanában és a közeljövőben is nagyobb hangsúlyt fektetnek a motrosokra.És a munkámtól fognak eltiltani ha eltiltanak ugyh inkább nem kockáztatok.Neked is ezt javasolm.MOndjuk 1 250es honda hornett már egész kellemes teljesítményt nyújt most én is ilyesmire vadászok.
Nekem szerencsére sikerült intézni gsx r 400ashoz 25kw-s papírokat, de nemhiszem hogy a rendőrbá elhinné az adatok valószínűségét. Szerencs hogy még nem igazoltattak.
vagyis te is A k-val jársz nagyobb géppel?
10-120 ezerig terjedő pénzbírság + 2 év eltiltás (vagy 2évig nem csinálhatsz jogsit v mikor megvan nem mehetsz 2 évig) de a lényeg a pénzb + eltiltás ha 25kWnál nagyobb vassal mész.Én is hasonló cipőben járok, de ez van sajna...
ha rendesen visszaolovasol,azt is észreveszed h senkit nem érdekel a 400ccm.de sebaj.ha fojtott akkor simán jo,ha nem akkor gebasz van,erre nem lehet pontos választ adni,lehet 2 évig nem lesz semmi bajod,de az is lehet h hetenként elkapnak,és mostanában amugy is rászálltak a motorosokra.engem a 150es etz-ről beszéltek le a1-gyel,pedig kw-ba még bele is fér...de irjon olyan aki probálta már
sztetek necces lehet A k jogsival 400-ast vezetni, milyen büntire számítsak a rendőröknél ha belekötnek?

kérem, hogy ne találgassatok, olyan szólaljon meg aki ért az efféle dolgokhoz...(egykét oldalt visszanéztem de sokmindent nem lehet leszűrni)
nem vártam komoly választ rá,tudod afféle költői kérdés volt vagy mi.csak beindult a fantáziám,ugyanis:egy motor (többek között) akkor megy jol,ha kicsi a sulya,ezért találták ki ezt az arányszámot(gondolom én).viszont ha egy 25kw-os 100kg-os mocira rámegy 3 doboz,tanktáska,telitank benya,utasülésen is lenne egy kis csomag(benzintyuk...?),akkor lenne sulya,és nem lehetne vele ugy sem menni,mint egy 156kg-s 25 kw-os mocival.nah remélem világos.de legalábbis nem hülyeség(annyira).este van,nézzétek el nekem.
Még jó,hogy 17 kW van a forgalmiban
Kalev: forgalmiban levő kW osztva a benne szereplő tömeggel