Nemazé mondom, de egy hülyenagy baromság ez a topik. Nincs olyan, hogy A korl jogsival nagymocit, ha levan folytva akkor az már nem nagymoci. pedig csak úgy valósulhat meg a dolog, de az meg 150 000 FT, egy olyan csöves szarnak mint én arra főleg nincs pénze. De ha van más értelmes megoldás azt szivesen elolvasnám.
1 kW 1-3 éves moci esetén 300Ft. Ha csak LE-ben írják be (ez ált. csak régi motor), akkor 1.36 LE = 1 kW számítással megy.
Ez azt jelenti, hogy cirka 3.5-4 évig (a megfogalmazás miatt) fizetsz évi 24300 Ft gépjárműadót erre a lóra.
Ezzel a mocival megehetsz szezononkent 1-2 garnitura gumit siman. (5000-6000km x 2).
Az eleve kb. ~70-80eFt. 1000es szervíz kb. 10+15 + olaj.
Láncsray: hát az attól is függ, mennyire öntöd nyakon, de pár ezer flakononként, 500 km-enként érdemes "átöbliteni"...
Casco: hitelnél érdemes, mert hitel nélküli változatban ugyan csak pár ezerrel fizetsz többet, de ha saját hibából megtöröd, a hitelező/lízingelő kötelez, hogy állítsd helyre saját költségeden.
Sziasztok tavasszal szeretném megvenni életem első sajtfel nagy mociját.
Kinéztem magamnak egy kislányt "cbr600f" de nemis a részlet illetve a megvétel a gáz hanem az esetleges fenntartási költségek.
Kérném tapasztalati tanácsaitokat, hogy érdemes megvenni, érdemes a Casko illetve hol köttessem a biztosítást és tudtok esetleg valami konkrétat az új adó konstrukciókról?
Mire mennek rá a Hp vagy a Kw -ra?
Hogy érdemes belevágni, hol lehet sporolni stb..
Minden okosságra vevő vagyok.
Előrre is köszke.
Igen, ez így van!
2 év elteltével csak rutin és forgalmi vizsgát kell tenned és már meg is van az A! ez kb 30.000 HUF jelenleg
Mondjuk engem nemérdekel, én A1-el fogom vezetni a 25kw-os SV-t
"A sikeres vizsga után két év elteltével Ön tovább léphet nagyobb kategóriára. Ennél a kiterjesztésnél már csak kevés óraszámú gyakorlat van, na és persze: vizsga."
Ezt olvastam egy odlalon, A1-es jogsirol, ha jól értem, ha leteszem az A1-et akkor utána 2évvel lehet A ?
Gondolom a ZZR1400-et is lehet 24kW-os papírokkal kérni. Ha megvannak az ember kapcsolatai. Mondjuk apuka befolyásos. Nagyon. Mondjuk időnként befolyik a Parlamentbe, és nem takaítani . De akkor meg minek a para? Akkor a rendőrt elküldi a kissrác a faszba, nehogymá" igazoltassa.
1 kW 1-3 éves moci esetén 300Ft. Ha csak LE-ben írják be (ez ált. csak régi motor), akkor 1.36 LE = 1 kW számítással megy.
Ez azt jelenti, hogy cirka 3.5-4 évig (a megfogalmazás miatt) fizetsz évi 24300 Ft gépjárműadót erre a lóra.
Aztán csak ésszel.
Ezzel a mocival megehetsz szezononkent 1-2 garnitura gumit siman. (5000-6000km x 2).
Az eleve kb. ~70-80eFt. 1000es szervíz kb. 10+15 + olaj.
Láncsray: hát az attól is függ, mennyire öntöd nyakon, de pár ezer flakononként, 500 km-enként érdemes "átöbliteni"...
Casco: hitelnél érdemes, mert hitel nélküli változatban ugyan csak pár ezerrel fizetsz többet, de ha saját hibából megtöröd, a hitelező/lízingelő kötelez, hogy állítsd helyre saját költségeden.
Benzin: ne tekerd a szarvát.
Etc,etc,etc.
Kinéztem magamnak egy kislányt "cbr600f" de nemis a részlet illetve a megvétel a gáz hanem az esetleges fenntartási költségek.
Kérném tapasztalati tanácsaitokat, hogy érdemes megvenni, érdemes a Casko illetve hol köttessem a biztosítást és tudtok esetleg valami konkrétat az új adó konstrukciókról?
Mire mennek rá a Hp vagy a Kw -ra?
Hogy érdemes belevágni, hol lehet sporolni stb..
Minden okosságra vevő vagyok.
Előrre is köszke.
2 év elteltével csak rutin és forgalmi vizsgát kell tenned és már meg is van az A! ez kb 30.000 HUF jelenleg
Mondjuk engem nemérdekel, én A1-el fogom vezetni a 25kw-os SV-t
Ezt olvastam egy odlalon, A1-es jogsirol, ha jól értem, ha leteszem az A1-et akkor utána 2évvel lehet A ?