Én személy szerint ismerek vagy 10 olyan motorost a kis városunkban akinek 125/50 motorja van.
Egyszer haveromék megálltak pihenni. Egy Honda crm 125, Suzuki rmx 50, Husqvarna sm 125, és a rendőr megállt mondta, h ő is motoros, de szerinte a Suzuki 125ös....
Van egy másik haverom az meg bevallotta a rendőröknek, h 125ös és a rendőrök csak annyit mondtak, míg ésszel megy nem csinálnak vele semmit.
Hajtsál lassan, és gyűjtsél a bírságra. Többet nem tehetsz. Ha szerencséd van a bírságra gyűjtött pénzed egy másik motorba kerül. Ha ütközöl akkor meg tényleg nagyon cummantasz.
Sziasztok!
Tanácsokat szeretnék kéri hogy hogy használhatnám az RS 125-ös gépemet 50-esként úgy hogy a rendőröknek ez kevésbé tünjön fel?
Meg esetleg ha kötekednek hogy nagy a hátsó gumi meg ilyenek mivel lehetséges az ilyeneket kimagyarázni vagy más dolgokat?
Eddig még nem állítottak meg.
A hátsó lábtartókat le is szedtem meg a km/h számlapját akarom kicserélni vagy valamit csinálni vele h ne virítson benne a 200 (erre esetleg tipp amúgy? a km/h hogy mik a megoldások még esetleg)
Városba meg ilyenek helyeken ahol előfordulhatnak gyakran ott inkább szép alacsony fordulaton meggyegetek vele hogy a hangja se legyen nagyon feltűnő.
Tudom hogy van aki nem igazán veszi ezeket be nem is nézem én a rendőrőket úgy hülyének.
Így kb. ezek érdekelnek hogy lehetséges kimagyarázni a dolgokat meg a feltűnést kelteni kevésbé?!
csáó!
Most adtam el a 80-as gépem és szeretnék valami nagyobbat.
Nézegettem a 125-ös rs-eket. Természetesen papír nélkül . Na de hallottam olyanról, hogy talán jövőre már meg akarják ezt tényleg komolyan szorítani. Egyébként ezt már amúgy jópárszor hallottam, de most ezt egy rendőr barátom mondta. Ti mit tudtok erről? Mert ha megveszem az rs-t használom egy fél évig és ez tényleg bejön utána meg a kutyának nem tudom majd eladni.
Igen, ez az, hogy a KRESZ szerint gyakorlatilag nincs olyan smkp ma, ami megfelelne az érvényben lévő szabályoknak. Egy Simpson sem vagy szinte bármelyik robogó, az RS pedig különösen nem. Pedig valóban 50-es (most gyári hengerrel).
Értem én, hogy a rendőr sem tud mit kezdeni vele, mert neki be kell(ene) tartania a szabályt, de akkor most mit tehetek, ha legálisan akarom hajtani? Mert smkp-ra méreg drága és a mai állapotok szerint oltári nagy baromság táblát kérni (tudomásom szerint lenne vagy 60e), na meg az adásvételin kívül nincs is más papírom, mivel nem is kell. A motort Ausztriából hozták be, én már itt vettem, kérdés, hogy ilyenkor lehet-e egyáltalán?
Ha netán mégis megállítanak, akkor mire számíthatok? A tapasztalat azt mutatja, hogy békén hagynak, és ha minden rendben van (eü csomag, kötelező, műszaki állapot OK, felszerelésem van), nem hajtottam gyorsabban a megengedett sebességnél, akkor várhatóan elenged?
Ha belém akar kötni, akkor mit tehet? És én mit mondjak? Ha meg akar büntetni, akkor ez mivel jár(hat)?
A szabályok szerint már az RS 50-es sem smkp. Tehát ha lenne rá vizsgálat mindenképp motorkerékpárnak minősülne. Ilyen szempontból mindegy, hogy milyen henger van rajta.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire veszik komolyan a rend őrei, ha egy RS 50-en egy 75-ös henger van, vagyis jelentősen megnő az amúgy sem gyenge motor teljesítménye. Nem tervezek vele száguldozni, de az új hengerrel+karbival+kipuff megy majd 100-110km/h között (akár még többel is), ami kicsit több, mint a megengedett:) Igaz, most teljesen gyári állapotában is 70-80km/h megy. A lényeg, hogy napi szinten használom városban, munkába járok vele (napi 12km összesen), ennek egy része közút, nem lennék szomorú, ha lenne egy kis erőtartalék a mociban.
Elmúltam már húsz éves, nem vagyánykodni akarok a csajoknak a suli előtt, de nem is szeretném, hogy lekapcsoljanak a motor miatt. Természetesen nem arra gondoltam, hogy átlépem a sebességkorlátozást.
1) mennyire figyelnek erre oda, ha megállítanak igazoltatni
2) eleve nem látni a hengert az idomoktól, de ha látná is rendőr, akkor sem tudná megmondani, hogy ez nem gyári. Mit tehet ilyenkor, ha ő állítja, hogy ez nem 50-es én meg hogy de igen, ez az?
Ja, és nem akarom nagyobbra cserélni, mert jó állapotú nagyobb moci jóval drágább, az éves költsége is és a fenntartása is, valamint aki vezetett már RS-t, az tudja, hogy mennyire jól vezethető (persze a maga kategóriájában).
Sziasztok
az kivitelezhetelen motorcser nélkül hogy 150-helyett hogy 125-t legyen a forgalmimban,törzskönyvemben,ugye?
vagy esetleg nem lehet olyat szerintetek hogy ráteszek egy 25-ös hengert az Mz-mre és bevizsgáltataom,átiratom stb 125-re? ha valami ilyesmit lehetne az mennyibe fájhat? 30körül?
Attólfügg ha nemvolt forgalombahelyzve a motor vagy itthon nem akkor hiába nézi meg a vázszámot,márpedig szerintem régen se volt sok rendszámos 80as.Ha biztosra tudod hogy nemvolt forgalombahelyezve soha vagy kintről hozták be akkor szerintem nyugodtan használhatod,csak tüntesd el a 80asra utaló jeleket.
Sziasztok! lenne egy kérdésem, 80as dt tulajokhoz.
Azt szeretném kérdezni,hogy megéri e még foglalkozni 80as dtvel,úgy hogy "50es"ként szeretném használni. Csak itt vidéken, városba nem akarok vele menni. Nos nemtudom eldönteni,hogy megéri e, van aki szerint ha normálisan megyek akkor nem lesz gond, de van aki szerint ha megnézik az alvázszámot akkor kiderül hogy 80as és megbüntetnek+oda a jogsi. Volt 2éve 80as dtm akkor nem volt gond vele, de azóta gondolom jobban figyelnek ezekre. köszi az infókat előre is. sziasztok!
A hátsó lámpa ledes lenne rajta, az első pedig vmi kis teljesítményű és természetesen aksiról menne. Tudom mi hogy működik nyugi, nem ma kezdtem csak mindig vannak őrült ötleteim.
Volt mid-race 70-es aeroxom és most egy 80-as high-end mx-em. Az MX kb olyan hangos, mint egy 125-ös. Tapasztalatból mondom.
csáó!
Támadt egy olyan ötletem, hogy mindenki krosszozik itt az utcánkba akkor én miért ne és hát nekem is kellene venni egy szép kis 125-ös cr-t vagy kx-et.
Mivel nekem van motor jogsim miért ne használnám közúton?!
Lámpát raknék rá, meg ami még szükséges, mert annyira kellene csak közúton, hogy heti 2x elszaladjak vele valahova, amúgy meg terepre. Szerintem annyira nem is lenne így feltűnő, főleg ha nem húznám neki városba.
Vélemény?
Szia! Működik. Az más kérdés, hogy megéri-e? Kell származást igazoló papír (ha itthoni: eredeti számla, ha külföldi: kivonó) és egy adásvételi láncolat, aztán regadó,eredetvizsga,műszaki,új rendszám, forgalmi, törzskönyv, ez körülbelül 50-60ezer forint! De persze meg lehet csinálni!
hali az lenne a kérdésem hogy 50es motorral működik-e az hogy forgalomba helyezés ? és pl. egy aprilia rs 50 el bőven lehet menni 100at és akkor ezt a fasz 40 km/h-s hülyeséget ki lehet kerülni?
Egyszer haveromék megálltak pihenni. Egy Honda crm 125, Suzuki rmx 50, Husqvarna sm 125, és a rendőr megállt mondta, h ő is motoros, de szerinte a Suzuki 125ös....
Van egy másik haverom az meg bevallotta a rendőröknek, h 125ös és a rendőrök csak annyit mondtak, míg ésszel megy nem csinálnak vele semmit.