Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobb volt
mindenki ír,olyan is,aki eddig csendben volt
jobb volt amíg nem írt senki sem?
Na de milyen élet...
még nem,miért Peti? legalább van élet a fórumon
De most komolyan, nem unod még Zolika? Hihetetlen vagy...
pmpo
ja értem,akkor az NSR pedig 240-el ment,megnyugtató.
Méghalkabban jegyzem meg... egy 203 kilós, 65 lóerős gép meg megy 200-felett. Ja, sornégy csak akkoriban még nem "PMPO" volt a lóerő.
Azért az mindig érdekelt engem,hogy egy 45 lovas 150 kilós gép,hogy tud 180at menni,miközben egy 62 lovas 130 kilós megy 190-200-at.
halkan jegyzem meg, nemsokára látható lesz a dobogókői videóm. most töltöttem fel. nézzétek, véleményt várok..
az már elég jól hangzik
4. 18,000 rpm max
500ig 2T-ét utána autót
250es 4T?hány hengeres?
de nem is olcsók a a 4t!
A kérdés megen az, hogy mire akarod használni. Mert a huszonötös 4T-k olcsó, kisfogyasztású és nagyon praktikus motorok. Például teszkóba járás céljára. De remélem, senki se gondolja, hogy ezekkel kemény terepre lehet merészkedni. Max szőlőhegyi dűlőút. Az igazi endúrózásra én egyáltalán nem javaslok huszonötöst, még 2T-t sem, mert mondjuk siratózásra nem a legideálisabb. Persze ismerek olyan srácot, aki bitang módon nyomja kx125-tel. De a hobbi endurózás egyik legideálisabb gépe sztem az xr400.
jaja
400felett 4t
250 be is
125-be csak 2t
125 enduró = 2T (Aprilia RX)
nekem eddig sok 125-ösöm volt, meg egy 750BIG-em, de most a 250 4T-val eléggé elégedett vagyok. fixen tartja a 180-at, ott nem is pörög sokat, ketten is elég dinamikus, nem fogyaszt 5 litert sem...
hello azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek 125cm is endúróba 2t vagy 4t?
Köszi az infót! és azt is tudod hogy honnan tudnék beszerezni vezérműlánc feszítőt? Üdv ANdris
Nem épp erre az oldalra tartozik, de 104 szemes.