Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

no csak annyit hogy sokáig én is 2t-s vltam, aztán mivel nem vagyok elég gazdag hogy nagy 2t-m leygen vettem egy 250es négyhengerest 4t-t.. namost, az a kínos helyzet, amit bevallom igazán nem gondoltam volna hogy egy 250es négyütemű csomót köt egy 25-ösre.. pedig őszintén azt hittem hogy egy 25-ös legyalázza bármikor.. a fogyasztásról ne is beszéljünk mer 5 lityó körül járkálok, ezt tudja pár 25-ös is, de mind gyorsulásra mind végsebességre megeszi a 25-ösöket.. (tegyük hozzá pl egy xr650et is simán, mint vidimen láccik..) 95 kiló vagyok alsógatyában, de a motor az órát kiakasztja(185), és 40.000(!)km van benne.. kakucson volt legutobb két RS, és igaz kicsivel de gyorsabb voltam, mégpedig úgy hogy első gumim a szentlélek tapasztja már csak, hátul meg túragumi van, a futómű meg erősen túrás, sima telo meg minden.. A motorral hétköznapokon is eljárok, szépen megy, az exup miatt "nyomatékos" is, gyakorlatilag 40körültől végsebességig elég a 6. nincs lórugás-effektus, ami nem volt szar, de 16ezer körül egész szépen megindul, inkább lineáris a teljesítménykifejtése, így nem tűnik oylan erősnek ahogy megy.. plusz ami sztem a motorosok 90%-ánál ne melhanyagolható presztizsben is odaver egy 2t-nek, hiszen ki ne ámulna el a 18.000-es fordulat hallatán.. egyszóval, ha pénzes lennék páylára meg hétvégére vennék valami durva 2t-t, de így 200%-al job bez a kismotor. ja, és asszonynal is elmegyünk túrázni bárhova, simán bírja.
Nah irjatok mar vmit. ebbe a topicba, vagy kuggyetek egymast legalabb. Vegigolvastam az egeszet nagyon bejott. 2Ts vagyok enis, meg az is leszek cel az 500cc. :) Aki tud Dellorto karbihoz fuvokakat szerezni az szoljon.
3 ütem! - az arany középút...

És hogy mi a három ütem? Hát szív-szuszog-b@szik menni
Hali! Ez cr rezó?
4 ütem vs 2 ütem?
BTR nem jó?
krazra is nehéz, és ha leszeded a rendszámot biztos nem büntetnek meg, kerékbilincs nem fér rá, elhúzni nem tudják, max 1 méteres betonfalat tudnak köré építeni
Jerikó falait is ez bontotta le?!?
akkorát is fog szólni az összes 4Tés elbújhat majd
pincébe ez is megteszi
Ez Lehel kürtje.
Úgy látom itt az ideje egy alapos szőnyegtisztitásnak! , , , , ,
csak indulas elott mindig ellenoriznunk kell a benzintank allapotat
Arra nehezen teszik rá a kerékbilincset És nem kell a hidakon sorban állni Ha Budáról mész Pestre vagy forditva
Rákérdezhetek? T-72-vel?
Na. Akkor mivel kell menni munkába?
és a közterületes sem mer megbüntetni téged
Szerintem munkába járni egy körbecsövezett 6literes V8as biturbós terepjáró a legjobb. Tuti mindig lesz parkolóhelyed. Meg a hülye motorosokat is elkaszálhatod vele, sok kárt nem tesznek a tömör saválló rúdban, ami a hűtő elé van hajlítva.
Robogó... lol...
hátja autopályán min olyan gép kell ami viszi a 120at.
Az már csak kilóméter kérdése. Meg nem szívesen csalinkáznék egy robival mondjuk az M3 bevezetőn vagy Budaőr környékén. Max egy 180-as Runnerrel.
ez igaz,de szerintem ha valaki munkába járásra használja,az már nem motor,csak egy közlekedési eszköz.arra meg a robogó a legjobb
Amúgy kedves Fostos4T neked kurvamesszire gurult a gyógyszered. Nekem például keményen megdobban a szívem egy legendás 2T láttán! Nyálcsorgatva néztem végig a vdani666 által feldobált videókat is. Ha megtehetném itt állna a garázsban egy Kawasaki H2 750, meg egy RG500 is. Persze csak a ZX-7R mellett. Nem működési elv alapján válogatok a motorok között, és nem fikázom másét még akkor sem ha egyedül is körbe tudnám röhögni érte. Mert nem csak azért lehet valakinek motorja,mint neked,vagy nekem. Melóba járni például minek egy V4-es 2T? De akár modhattam volna sornégy 4T 1000-ret is.
Miszter, 2 év után tanuld meg inkább beindítani a cr-t, aztán irkálj csak!
Nem tudod, mi a PMPO?!? Hát a 2x1Wattos aktív hangszórókra meg a piaci villogós kétkazettásra szokták ráírni,hogy 120 meg 200W P.M.P.O. (Meg a 4X25W-os autóserősítőkre,hogy 800W) Meg a mai autókra-motorokra azt a teljesítményt amit egyszer véletlenül laborkörülmények között leadott de szét is hullott a tesztblokk. Arra akartam kilukadni, hogy régen nem így volt, de mostmár a katalógusadat nagyobb marketingeszköz,mint régen mert zabálja a nép a számokat.