igen csak nekem 1liter olaj kell a blokkba(2300Ft-szezononként)+az árkülönbözetböl(motor-400e az enyém a tied x-millio Ft)veszek pár lityi benyát+2t olajat...........de tök mindegy kinek mi tetszik(+a zseb méret is számit )
Mikor annyi idős voltam mint te,nekem is csak egy robogóm volt,túrtam-fúrtam éas akkor az volt az isten.
Aztán kinőttem belőle.Van még egy hobbi Wartburgom,2T,szeretem.
Szerintem te sem a 125-ről fogsz nyugdíjba vonulni.
Akár mit irtok 2T ugyis a legjobb Határtalan a tuningolhatósága nem kerül annyiba a tuning mint 4T-nél.Lehet a 2T nem olyan megbizható mint egy 4T de ha eccer a 4T-nek megdöglik a motorja akkor aztán mélyen a zsebedbe kell nyulni.Ha nem lennének ezek a buzi unios meg nem unios környezetvédelmi szabályok még mindig 2T-ket gyártanának a legtöbbet és mindenki akinek most 1000es 4Tje van 500as 2Tvel járna ami azért kicsit kemény... Mostanába bejöttek ezek a rohadt 4T 50es robogók...UNDORÍTÓ
Ezt a legegyszerűbben úgy tudod megállapítani,ha benézel a kupufogónyíláson.Ha le vannak fújva a dugattyúid,akkor esedékes a motorod szétszerelése,minden további kérdés nélkül.Ha szétszerelted,akkor pedig intó és mikrométer.Egyből kiderül a jelenlegi illesztési hézagod,ami megmondja indokolt e a dugattyú cseréje.
Azt hogyan lehet észrevenni hogy esedékes a dugócsere? hang alapján, elszáll a kompresszió, mit kell figyelni? Én most vettem egy 1000 sebböl vérzö 2T-t ráadásul nem tudom kideriteni hogy mikor volt benne dugócsere legutóbb, elb@szni meg nem akarom. óra szerint meg 14500 kili van benne ami vicc szal azt biztos hogy visszatekerte a mélyen tisztelt elözö tulaj.
Köcce szépen! Ezt így vettem pont egy hete! Van mit rajt csinálni, de az árát megérte és sose hittem volna, hogy egy öreg Suzira mondom (ugyanis Cagiva és Kawasaki buzz vagyok) de kurv@jó gép!
Végsebességre nem egy supersport, de úgy húz, mint egy mozdony. (azért nem egy ZRX1200 de jó)
Attól voltak/vannak problémák bármivel is, hogy magyarországon nem divat kicserélni az alkatrészt amit a gyár a megfelelő időben előír! Ezért van ennyi szar motor itthon mert ezen spórolnak. "Nem kell azt a dugót 10/15 ezrenként kicsrélni az RS/Freccia/Mito-ban megy az még! majd elpattintjuk gyorsan valami tudatlannak ha már oda a nicasil és hali"
Na emberek, ez az alapja a személyes elfogultságnak, hogy a 2/4 ütemű meg az olaszjapáncagivasuzukihonadakawasaki az szar motor! Ennyi és kész. Amivel törődtek az örök élet +1 nap, amiben meg b@sznak még olajat is cserélni vagy AROL 2T -vel járatják az meg sose lesz jó.
BIMOTA 500 Vdue ez igazi 2T
Aztán kinőttem belőle.Van még egy hobbi Wartburgom,2T,szeretem.
Szerintem te sem a 125-ről fogsz nyugdíjba vonulni.
"Ez kizárt,mert erről én nem tudok"
"Hosszabb élettartamú a 4T az biztos, de mivel jóval több alkatrészből áll
sokkal több a hibalehetőség és a szervizelés is sűrűbben szükséges."
szervizelés is sűrűbben szükséges
Meg nsr topicban volt turbos cr.
Végsebességre nem egy supersport, de úgy húz, mint egy mozdony. (azért nem egy ZRX1200 de jó)
Na emberek, ez az alapja a személyes elfogultságnak, hogy a 2/4 ütemű meg az olaszjapáncagivasuzukihonadakawasaki az szar motor! Ennyi és kész. Amivel törődtek az örök élet +1 nap, amiben meg b@sznak még olajat is cserélni vagy AROL 2T -vel járatják az meg sose lesz jó.