Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szelephézagállitás, olajcsere, blablabla...
igen csak nekem 1liter olaj kell a blokkba(2300Ft-szezononként)+az árkülönbözetböl(motor-400e az enyém a tied x-millio Ft)veszek pár lityi benyát+2t olajat...........de tök mindegy kinek mi tetszik(+a zseb méret is számit )
IGAZI 2T
akad mint a szemét...
De legjobban ez kéne a nagyok közül csak sajna elérhetetlen mert nagy része muzeumokba és gyüjtöknél van
BIMOTA 500 Vdue ez igazi 2T
Nem nem 125röl az biztos... hanem RS 250-et szeretnék eccer ha nagy leszek Vagy ha már 4T akkor RSV Factory...
Mikor annyi idős voltam mint te,nekem is csak egy robogóm volt,túrtam-fúrtam éas akkor az volt az isten.
Aztán kinőttem belőle.Van még egy hobbi Wartburgom,2T,szeretem.
Szerintem te sem a 125-ről fogsz nyugdíjba vonulni.
Akár mit irtok 2T ugyis a legjobb Határtalan a tuningolhatósága nem kerül annyiba a tuning mint 4T-nél.Lehet a 2T nem olyan megbizható mint egy 4T de ha eccer a 4T-nek megdöglik a motorja akkor aztán mélyen a zsebedbe kell nyulni.Ha nem lennének ezek a buzi unios meg nem unios környezetvédelmi szabályok még mindig 2T-ket gyártanának a legtöbbet és mindenki akinek most 1000es 4Tje van 500as 2Tvel járna ami azért kicsit kemény... Mostanába bejöttek ezek a rohadt 4T 50es robogók...UNDORÍTÓ
na és?
Lehet h 7 lityót megeszik de legalább megy is nem ugy mint 4T 125 pffff
ÁÁÁÁÁÁÁ. Négykerék fertőzés esete forog fenn.
Azért már nehogy azt mondjátok,hogy a négyütemnek nagyobb a szervízigénye!!!
"Ez kizárt,mert erről én nem tudok"
Na ja, 6000-nél lecserélem azt az 1,8l olajat, ennyinél egy 125/2t tulaj már vagy 7 liter olajat megetetett a gépével
ez még poénnak is gyenge ....de jo a 4t is,mind2nek megvan az elönye/hátránya.........
Ja! Például a TL-en 6000 km-ként olajat is kell!!!!! cserélni,míg egy két T-n főtengelyt
Jó napot, erős nyakat!

"Hosszabb élettartamú a 4T az biztos, de mivel jóval több alkatrészből áll
sokkal több a hibalehetőség és a szervizelés is sűrűbben szükséges."

szervizelés is sűrűbben szükséges
Egyébként kurvára nem mind1,hogy a kétütéteműnél miről beszéltek.Turbóról,vagy kompresszorról....
Ezt a legegyszerűbben úgy tudod megállapítani,ha benézel a kupufogónyíláson.Ha le vannak fújva a dugattyúid,akkor esedékes a motorod szétszerelése,minden további kérdés nélkül.Ha szétszerelted,akkor pedig intó és mikrométer.Egyből kiderül a jelenlegi illesztési hézagod,ami megmondja indokolt e a dugattyú cseréje.
Hopp ezt egyszer már mondtam, na mindegy
video.google.com/videoplay?doc...

Meg nsr topicban volt turbos cr.
Azt hogyan lehet észrevenni hogy esedékes a dugócsere? hang alapján, elszáll a kompresszió, mit kell figyelni? Én most vettem egy 1000 sebböl vérzö 2T-t ráadásul nem tudom kideriteni hogy mikor volt benne dugócsere legutóbb, elb@szni meg nem akarom. óra szerint meg 14500 kili van benne ami vicc szal azt biztos hogy visszatekerte a mélyen tisztelt elözö tulaj.
Köcce szépen! Ezt így vettem pont egy hete! Van mit rajt csinálni, de az árát megérte és sose hittem volna, hogy egy öreg Suzira mondom (ugyanis Cagiva és Kawasaki buzz vagyok) de kurv@jó gép!
Végsebességre nem egy supersport, de úgy húz, mint egy mozdony. (azért nem egy ZRX1200 de jó)
az enyém super5,nem maxi5,1.4turbo,sima mezei:) nem középmotoros 3lityós:)
Attól voltak/vannak problémák bármivel is, hogy magyarországon nem divat kicserélni az alkatrészt amit a gyár a megfelelő időben előír! Ezért van ennyi szar motor itthon mert ezen spórolnak. "Nem kell azt a dugót 10/15 ezrenként kicsrélni az RS/Freccia/Mito-ban megy az még! majd elpattintjuk gyorsan valami tudatlannak ha már oda a nicasil és hali"

Na emberek, ez az alapja a személyes elfogultságnak, hogy a 2/4 ütemű meg az olaszjapáncagivasuzukihonadakawasaki az szar motor! Ennyi és kész. Amivel törődtek az örök élet +1 nap, amiben meg b@sznak még olajat is cserélni vagy AROL 2T -vel járatják az meg sose lesz jó.