Még csak előszőr írok ide a fórumba de már egy ideje olvasgatom.
De egy biztos a 2T kibaszott király dolog. Volt szerencsém quadozni egy yamaha banshee 350 vennel,
és hát az a helyzet hogy majd be szartam úgy megy. Elkapott a vigyorgás ahogy a motor elkezdett a fordulatszám "hasznosabb" tartományához érni. Az biztos hagy a 4T gazdaságosabb de a 2T egy élmény. Na jó gsxr 1000 is egy kib.... nagy élmény.
Hali!
2T-vel egy gond van, hogy a nedves kuplung miatt a blokkba sem lehet túl hig olajat rakni, meg
értelme se sok lenne, az NShez gyárilag sae 10w-40-est ajánlanak.
A 10w is csak annyit jelent hogy -20 C-ig nem sűrűsödik be.
Mitsumnál meg örülök ha minnél sűrűbb :D (20W-50+STP olajsűritő)
ha már itt tartunk, melyik passzol jobban egy 250-es TZR-be? repsol MOTO COMPETICION 2T vagy Castrol R2? Csak mer repsolról azt irják hogy versenykörülmények között faszább olajshop.hu/termekek/repsol/mo... Árban majdnem ugyanannyi melyiket érdemesebb venni szerintetek?
semmikép nem akarok vitát 2t-m van de baráti körben van jópár 4t(cross/supermoto-idényfüggö mire használják..)CRF450 2évig használták supermotyoként(ott is kap hidd el) olajcsere(2-3versenyenként) azt annyi,még gyertyát sem cseréltek...most cserélt gazdát(barát vette meg-2t-zet...)szintén csak használja hogy mi lett helyette....ugyan ez a lényeg ha odafigyelsz olajra+bemelegited igazán semmi gondod nemlesz(most csak a blokkot néztem..)szerintem..........
Azt hogy cross + enduróhoz milyen olaj kell azt nem tudom, énszerintem ugyanaz mint a többi 2T-be, de itt utánna tudsz nézni neked melyik a legideálisabb: olajshop.hu/termekek/castrol
Mindegyik mellé le van írva mire ajánlott. keresgélj.
Ja amúgy a motor gyártójának kötelessége feltüntetni a motoron hogy milyen típusú motorolajat ajánl hozzá. Kerdm meg. Általában ott van egy öntapadós matricára felírva ahol utánnatöltöd.
Nekem is ott van csak japánul
Na de most itt utcai 2T meg verseny 2t kategórifélét emlíettek... 3E és 10E környékén... mondjuk egy CR250-be mit érdemes rakni? Vagy ezekbe már a drágább kell? 10E-s?
Még csak előszőr írok ide a fórumba de már egy ideje olvasgatom.
De egy biztos a 2T kibaszott király dolog. Volt szerencsém quadozni egy yamaha banshee 350 vennel,
és hát az a helyzet hogy majd be szartam úgy megy. Elkapott a vigyorgás ahogy a motor elkezdett a fordulatszám "hasznosabb" tartományához érni. Az biztos hagy a 4T gazdaságosabb de a 2T egy élmény. Na jó gsxr 1000 is egy kib.... nagy élmény.
Electric
Gondolom a link érdekelni fog
2T-vel egy gond van, hogy a nedves kuplung miatt a blokkba sem lehet túl hig olajat rakni, meg
értelme se sok lenne, az NShez gyárilag sae 10w-40-est ajánlanak.
A 10w is csak annyit jelent hogy -20 C-ig nem sűrűsödik be.
Mitsumnál meg örülök ha minnél sűrűbb :D (20W-50+STP olajsűritő)
Üdv,
Attila
Már az illatért is megéri
R2 jobb
vdani666 alias Two Strokes Man, ha valahol igazságtalanul lépnek fel hitetlenek a 2T-vel szemben akkor TSM ott terem és rendet vág szupererejével
2t buzi vagyok, nem fogok 4t ről jót mondani .
Olajcsere ott is van és abba is drága olaj kell.
Mindegyik mellé le van írva mire ajánlott. keresgélj.
Ja amúgy a motor gyártójának kötelessége feltüntetni a motoron hogy milyen típusú motorolajat ajánl hozzá. Kerdm meg. Általában ott van egy öntapadós matricára felírva ahol utánnatöltöd.
Nekem is ott van csak japánul
1liter benya 431 Ft. De cross 4t nek sokkal több a fentartása.