Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem a maicon végsebnél(200km/h)letépi a fejed a menetszél.
Hát ez se lehet semmi... De azzal a brutál robogóval nem hiszem, hogy normális dolgot lehet kezdeni. Ha nagyot gyorsulsz, hanyatt esel, gyorsan meg szerintem nem lehet vele menni, mert nincs súly az elején.
Ez egy malaguti,ha jól tom.
Vagy tévedek?
kemény lehet
Ezek idióták
És ki ül fel erre?
login név: guest
password: fsl5c2
A kérdés csak az hogy hogyan lehet letölteni a szervízkönyvet mert valami kódot kér.Szívás.
ÁHHÁ! Értem.
Kösz
Nem figyelted még meg, hogy egy csomó endurónak 2 leömlője van??
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
www.hasznaltauto.hu /kereso1.au...
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...

Gondolom áramlástechnikai okai vannak. Jó nyitottnak kell lennie, de egy nagy kályhacsövet nem tehetnek oda, mert beleakad a kerék. Vagy mittomén.
A Dörözönek csak 1 van
Ja-ja,pontosan hol jön a füst? Mert nem mindegy.

A hengerre két helyen csatlakozik a kipufogó.
Ha kiégett a tömités kijöhet több helyen is
Jajj de kis furfangos humorotok van.
Szóval 1 hengeres, 2 "helyen jön ki a füst " és 4 ütemű.
De miért jön ki két helyen a füst?
Na, szevasztok!

Boldog új esztendőt minden motorbarátnak (ütemtől és hengerszámtól függetlenül!)!
Széles utat jövőre is!
Nekem meg pont fordítva van...
Két henger, és csak egy helyen "füstöl"!
akkor az ényém együtemű?
Ezek szerint mivel a motorom 4 hengeres akkor azért 4 ütemű???
Pajtás!

Innen sok minden kiderülhet:
www.motorosok.hu/szervizkonyve...
A 2245-ös hozzászólás...nagyon fogós kérdés, és a kérdező nagyon várja a választ. Ma 3 topicban is találkoztam ezzel...

(Mingyá" benne van a tartalék gyertya is... )
a válasz egyszerű: ütem= hengerek száma/(gyertya köbgyöke/ szelepek száma) remélem érthető
Nekem volt olyan,hogy: 2 henger,4 gyertya, 6 szelep, és sajnos még füstölt is. NA DE NEM MINDÍG! szelepszárszimmeringes volt szegényke
Valaki elment a poén felett...
(3 henger 3 gyertyával, az hány ütem?)