Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

film (vigjáték)
gratula a suzidhoz!te hoztad így rendbe vagy így "maradt"???
Az olasz 2T a legtutibb! Nekem elhiheted pedig japán 4T-m van! Cagiva rulez!
link
Ez egy turbós 2t!!!!!!!!!!!!!!!
az mi az?
Az ALI-G be vannak kemény 5ös renaultok
képet lécci rakj föl róla!!!!!
me nekem is van 5ös renaultom...a GT4be
nekem renault 5 turbom van solex karbis,feltöltős,mind1
amugy irta valaki hogy a 2t nem a töltöttségtől erős,akkor vajon miért erölködnek azona tuningmesterek,hjogy minél nagyobb karternyomást tudjanak összehozni?nem aztmondom hogy turbo kell,de egy 2t-t is felkell tölteni anyaggal..
Ahha.
Tudtam én hogy van értelme megkérdezni titeket!
Akkor amit tanácsoltok az magyarra fordítva az, hogy nyaggassam anyámékat amíg bele nem mennek!
Köszi! Ezt akartam hallani!
Széles Utat!
Üdv: bazsy
jaja
hát szerintem ezt nem lehet általánosítani pl kis lökettérfogathoz 50 125 sokkal jobb a 2t de nagy lökettérfogatnál a 4t a jó.
"Mert ugye egy 4 ütemű motorral nem kell annyit babrálni"

Ez igy ebben a formában...nem igy van!
Hosszabb élettartamú a 4T az biztos, de mivel jóval több alkatrészből áll
sokkal több a hibalehetőség és a szervizelés is sűrűbben szükséges.
Egy japán 2T van olyan meghizható mint bármilyen olasz 4T, ha nem megbizhatóbb!
Kétségtelen hogy ha újat akarsz venni 4T-s moci van dögivel, lehet válogatni.

Üdv,

Attila
Köszönöm!
Vagyis akkor egy jól karbantartott gépnek nem igazán van baja? Ez tetszik.
Végül is azért kérdeztem, mert tavasszal motorvásárlásra hajtom a fejem, és anyukámék csak a kis ciberébe egyeznének bele, viszont az a gép nem teljesen az én méretem. Nem azért mert nem lenne jó gép, csak egy kicsit talán kevéske ahhoz képest, amit én szeretnék, meg ugye méretekben is egy kicsit kicsi. Viszont az Rs már régóta nagyon tetszik, meg annak legalább motor mérete is van. Azzal meg, ahogy megy talán nem lenne olyan nagy bajom, mert már 5. éve motorozom, vagyis csak elboldogulnék vele. Talán az egyetlen ami még probléma a szülőknél, az a pénz. Mert ugye egy 4 ütemű motorral nem kell annyit babrálni. A fő kifogásuk az, hogy ha vennénk egy 25-ös kétüteműt, akkor évente még annyit rá kéne költeni mint amenyiért vettük (ami persze egy kicsit túlzás is, de talán van benne valami).
A következő alap-kérdésem ez a szervízigyényességgel kapcsolatos lenne. Vagyis hogy egy jól karbantartott Rs-re, amire rendesen odafigyelnek tényleg olyan nagyon sokat kell még költeni javítás vagy szervíz címén?
Bocsánat hogy hülye kérdéseim vannak, de szeretem tisztán és teljesen átlátni a dolgokat.
Üdv: bazsy
2ütemű motor, ha nem tartják karban, és nem megfelelően közlekednek vele megragad... amúgy sem mai gyerekek már ezek a gépek. Szerintem ez nem az apriliákra vonatkozik hanem úgy általában a 2t motorokra. Az h az önindítónak lenne baja nem hallottam sem ismerettségi körben sem a fórumban. Elektronikája pont a 2-3 éves(és annál újabb) RS-eké érdekes mert 5-6 között elveszi az előgyújtást és dadog...
Azért vannak itt fejlesztések, lassan nem ez lesz a kérdés, hanem

2T/4T Vs. EB (Electric Bike)

EB
Hallottam ismeősöktől olyan problémákat, hogy megragad a dugó, szar az elektronika, nem jó az önindító stb. De jelzem ezek régebbi gépekre vonatkoznak.
Milyen problémák .
Mert havernek a természetes kopáson kívűl nincs semmi baja a mocival még sosem hagyta ott sehol.
Nézzétek meg nsr 125 topicot ott volt egy pár turbós kép, meg a google-ben is van turbos vespás videó.
video.google.com/videoplay?doc...
Itt vmivel jobban látható hogyan is működik a valóságban, ha vkit bővebben
érdekelne a téma
click here
Sziasztok!
Nagyon hülyén fog hangzani a kérdésem, de még hülyébbnek érzem magam ha nem tudom.
Régebben ugye voltak problémák a 2 ütemű 25-ös Apriliákkal, (Af-1, stb.) mert ugye voltak.
Nos, arra lennék kíváncsi, hogy ezek a problémák megvannak-e még az újabb rs-eknél (nem a legújabbra gondolok, inkább egy 2-3évesre), mert szüleimtől meg más ismerősöktől is csak azt hallom, hogy rossz minőség, vagy pont azt hogy mennyire király és szeretnék tisztán látni.
Előre is kösz!
Üdv: bazsy
Mellékesen megjegyzem hogy van közvetlen befecskendezésű 2T is.
click here

Mindent lehet turbositani, csak akarni kell
Az hogy Renault R5 Alpine Turbo mond neked vmit ?
Merthogy abban nagynyomású(zárt rendsz.) karbis turbofeltöltős moci volt annó "82-ben.
Motorokra is raktak turbo-t, igaz abból a 4T volt a menő a 80as években.
(Honda CX 500 Turbo / 650 Turbo )
Aprilia 3hengeres 4T 220Le! 990cm3!
ugyhogy nem.
én találtam túrbós karburátoros 2T motort és ráadásul nem is mostanába készült.
az pedig hogy a töltés nem számít az nem igaz.Voltak 2T-be kompresszoros gépek is 250 ről tudok azok
500cm3 töltőhengerrel voltak ellátva és duplájára nött a teljesítmény. persze betiltották öket.
ugyhogy számít: és ,,nem kicsit, nagyon"
hello
tavasztól folyamatosan vannak börzék,én is megyek krosszokért,reggio emiliában naon jó a piac azt mindig szerettem,de az az igazság minél bejjebb mész annál több és olcsóbb a motor.időpontot most nem tudok mert nekem már megvannak a helyeim