Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtudsz valami jó helyet mondani ahol vannak ezek a börzék ,mert tavasszal kéne v mi új motor, meg egy két robogot is kéne behozni.
Megköszönném ha adnál valami címet, vagy v mi infot.
oké bocs, visszaszívom tényleg én sem hallottam 2T-s turbósat, csak kicsit nehézvolt elhinnem a 25-ös 70Le-s motort
én már több 100 motort szereltem és 1 jó párszor már olaszországot is megjártam,ott mindig van motorbörze és mindig lehet találni a sufnibol kitolt granpri gépeket ha jó napja van az olasznak jó áron szert is lehet rá tenni de ők sem hülyék
A turbófeltöltéshez egy kis hozzáfűznivaló: 2T motorokat nem is lehet feltölteni......
Karburátoros motornál az úszóházban lévő légnyomást is meg kell növelni mert ellenkező esetben a benzin nem megfelelő nyomással távozik a fuvókán át. Az Otto motor nyomaték rugalmassága igen kedvező, ezen a feltöltéssel sem lehet javítani jelentősen. A feltöltés a benzin befecskendezéses motorok sajátja, tehát ezért alkalmazzák injektoros motorokon szinte csak.
Én a kcist is élvezem.
És ültem már 500as 2t-n is, láttam is már meg halottam is már .
És beleszerettem, nem tehetek róla, motor az 2t, én inkább mz vel járnék mint gixerrel, bár ezért egy buell-t elfogadnék
meglévö 250-eshez helyesbítek
Amúgy én majd akarok összebarkácsolni egy 500-as 2T-t Most tartok ott hogy a meglévöhöz keresek szerelési útmutatót mert még nem vágom hogy mi hol meddig...
és te már érezted .......
De ezek csak hülye számok.
Az érzés a lényege az egésznek.
én is V4röl beszélek........RD500rol...akkori teknika nagyon hasonlitott........szerintem
csak hogy tisztában legyetek dolgokkal:a honda cr 125 alapból 41 le de ezt lehet hegyezni nem lessz sokkal több lóerő de bizonyos fordulatokon nyomatékosabb lessz.ÉS 2 ÜTEMRE NEM LEHET TURBÓT RAKNI.mert ott a lóerő főleg a réseken nem pedig a töltöttségen múlik!vannak 500 as granpri gépek 2 ütemben azok 170 lóerő körüliek és simán leverik a mostani 1000es gikszereket.
Motocross-ról beszélek utcai motoroknál nemtudom az összefüggést de az MX-ben annyi a lényeg,
Ricky Carmichael szavaival élve, hogy:

"Ha 2-üteművel mész akkor visszafele haladsz!"

Szerintem ehez többet nem is kell hozzáfűzni.
kösz!
Rg 500 100 paci körül és 150 kiló szárazon
De én az 500-as RS-re mondtam amiböl következtettem hogy 2db 250-es blokk van összekötve. V4-ben azért már megy a szekér.
a 250km/h reálisabb gondolj bele 80-as évek 200kg 80-90le gyenge fékek,futomüvek sem állnak a helyzett magaslatán emlékeim szerint 260-280ig orázva...........de majd megnézem
kis köbcentíből nagy teljesítményt kihozni az már művészet én mindíg csodáltam ezér ezeket a gépeket.
ja a japánok mostanába naon rááltak a 4T-re
ezt dobta a gép Delegalább van még gyár ami foglalkozik 2T-s motorokkal... Nem úgy mint a hülye japcsik hogy egymást utánozzák és csak a 600 + az 1000 ami számít
az oldalon rámentem a 2006-os modellekre és a 125-nél ezt adta ki......kész!
70 vagy nem akko is.
hja de egyébként feltettem a címet és megnézheted. egyébként má én is mondtam hogy biztos elirták
vagy nemtom.
Na jó. Akkor nézd meg a 2004-es cagiva mitot azon az oldalon ahol találtad a 70 pacis 25-öst ami az én 250-esemet is alázza keresztbe hosszába. 04-ben a a 25-ös mito 34LE-s volt. De a zseni mérnökök biztos kitaláltak valamit 2 év alatt és a köv. szériában már 2x nagyobb taljesítményt csináltak ugyanabból a blokkból
egy utcai enduró 250-as KX vagy CR meddig birja kb?
turbóval jóval többet....na mindeggy ha egy 1994-es 250cm3 honda 50le akko egy mai 125 is elég durva lehet