A krosszmotorok ki vannak hegyezve. Egy 25-ös cross kb 40 le de abban 8 üzemóránként cserélni kell a dugót. Az utcai 25-ösök nem vágják haza a blokkot de nem is oylan erösek kb 30-35 LE
Az meg kizárt hogy 50 LE-nél többet ki tudjanak hozni egy 25-ös blokkból talán turboval, esetleg
Melyik lehet hitelesebb? Az olvastam valahol, vagy a gyári csapat technikai leírása?
Ezek szerint az Astrám se 100LE-s, hanem biztos több, csak hazudtak, hogy átverjék a többi autógyárat?
www.ktmpress.com/
ROAD RACING
BIKE SPEC
125 FRR
Na szóval az egyik legütősebb 125-ös, a KTM is KÖZELÍTŐLEG 55 LE-s, szóval a TI 60-atoktól (pláne a 70-től) távol van!
Nézzétek meg ezt az oldalt: www.teamaspar.com/
Jobb menü: MOTOS
A 125-ösnek nincs megadva teljesítmény adata, de a 250-esnek igen, 100 CV = 100 LE
A 125-ös pedig fele egy 250-esnek, tehát kb. 50 LE.
Cagiva Mito 125
Year: 2006
Category: Sport
Rating: 74.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 124.63 ccm (7.60 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 2
Power: 70.00 HP (51.1 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 63.50 Nm (6.5 kgf-m or 46.8 ft.lbs) @ 7400 RPM
Compression: 7.4:1
Bore x stroke: 56.0 x 50.6 mm (2.2 x 2.0 inches)
Fuel system: Carburettor
Ignition: CDI
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Az meg kizárt hogy 50 LE-nél többet ki tudjanak hozni egy 25-ös blokkból talán turboval, esetleg