Nekem volt sok 2t és sok 4t,nekem tetszik mindkettő a maga módján.A vita elég értelmetlen és parttalan.Mindkettőnek van előnye és hátránya.Ráadásúl nem csak az ütemszám számít,van ott még sok más is(hengerszám,hűtési mód,vezérlés,power szelep stb.)
szerintem a 2ütemü motorok gyorsulásba jobbak de csak a kicsi köbcentinél. A 2 ütemű motoroknál sokkal nagyobb a hibalehetőség hamarább elromlanak és sokkal nagyobb a fogyasztás mind a 4 üteműeknél. Én a 4 üteműekre szavazok
! ! !
Nekem is volt korlátlan 25 KW-ig,igaz,csak két évig!Aztán letettem a korlátozottat,amit csak szép napos időben lehet használni!
Szerintetek a "jogosítvány esős napokra" megéri?Mert akkor letenném,de csak 25 KW-ig...
dave
már megin motor váltáson gondolkozol?:D megin lesz gixer? tavasszal maj mek csabára ha viszem barátnőmet vizsgáni,ő is megy motor jogsira,ak maj öszefutunk aztán megyünk 1 -2 kört a környéken
a régi "rendszer" szerint nem így volt... 16 évesen lehetett A1-ből vizsgát tenni, 2 év letelte után pedig mehettél korlátlanra... ennyi.. nem volt semmilyen kw korlátozás..
! ! !
NŐ VAGY,ÉS NEM ÉRTESSZ A MOCIKHOZ!
Szerintetek a "jogosítvány esős napokra" megéri?Mert akkor letenném,de csak 25 KW-ig...
már megin motor váltáson gondolkozol?:D megin lesz gixer? tavasszal maj mek csabára ha viszem barátnőmet vizsgáni,ő is megy motor jogsira,ak maj öszefutunk aztán megyünk 1 -2 kört a környéken