Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja
mi kié?
a kipuff?
kié?kampóé vagy a miénk?
nyomsz fel képeket?
ja
egyszer elmentem vele terepezni....na azóta soha többet nem mentem vele terepre...
csak akkor megyek xt vel ha bnőmmel megyek motorozni...ennyi...betonmotor
betonra tökéletes...de erdőbe nem..földúton még oké...de máshol nem
azé anyira nem xar
szűk úton egy szimszonnal odabasznám az xt-t...pedig szimóval eddig életemben 1szer mentem
tudom terepre nem a legjobb,de ot is lehet vele menni lightosan
xt600 fos terepre
1.180+ kiló megtankolva
2.gyenge
3.terepen az irányithatósága tré..
4.stb...stb..
elég furán néz ki az a dob azon az xt-n..monnyuk az gyári azért olyan kula
Kampó,ha leszel irjá
nem mondtuk,hogy anyira királyság,hogy mindenkit lenyom
csak ecerűen neki ez van,nekünk ez van,és szeretünk beszélgetni róla
Azért ne csináljunk már koronázatlan királyt az XTből.Tudom, hogy jó gép ,de igazán komoly terepekre nehéz. Próbálj ki egy 400as E drz-t csak akár, és meglátod a különbséget rögtön. Amúgy jó kis gép , vigyázz rá!
üdv
Na én ballagok,kerülök egyet,majd még jövök ide,helló!!
Komárom előtt az M1 mellett 5 km-re.
az hol van?
Én Nagyigmándom,itt azért vagyunk páran,de nem annyira sokat.Zsaruk?Helyzet volt már?Nekem csak egy,meg egyszer elmentem mellettük,de nem kezdtek üldözni.
veszprémben lakok
mért te hol?
nincsen olyan sok
vagyis anyit nem ismerek
Nem tudok Néha fölkapom,de nem kísérletezek vele.Veszprémi vagy,ugye? Ott sok az enduros,igaz?
és szoktál egykerekezni ?
aha
Csak a légszűrőt kell kb minden 2. motorozásnál pucolni,mert állítólag kicsit alultervezték.
Én amúgy 26 éves vagyok.Az enyémmel a dugó és a vezérlés cseréjén kívül nem volt hiba,ez se jött volna elő,ha nem egy 0.5 cm-es válltömést raknak a légszűrőbetét helyére és nem bóvli kacat vezláncot,mert az bontotta le a vezfogaskereket és láncvezetőt.Átugrott a vezérlés,de a szelepeknek nem lett bajuk,Szatyina
összerakta 1 éve,azóta kb 200 üzemórát ment hibátlanul.
neked?