Egyről hallottam és szerintem nincs is több de ha valakinek ott lapul a garázsban egy ilyen vadállat az ne tartsa magába, jelentkezzen azonnyomban! Ami ennél is durvább: az 1000ps.at oldalon láttam eladó öreg V4-es RD500-at! Igaz papíron csak 88LE de azt egyből a pofádba vágja nem úgy mint a mai agyonfojtott környezetvédelmi normák nyomán tervezett ipari hulladékok...
Guba kell ahhoz nem szakértelem
Cagivát vegyél! Nem fogsz csalódni!
Freccia (valami nem szétbarkácsolt darab) vagy Mito ha felvet a pénz.
Vagy vársz még, amígy lehet Ak. jogsid és veszel egy 25KW-ra műszakizott
(de nem fojtott) 600-ast. Az mégsem kis benzinszúnyog
Hát ezen öcsém besz@rnál behuggyoznál és akkor még kettesbe sem dugtad!
Gyakorlatilag ez egy 250-es GP motor így ahogy van. Ha az jelent valamit, csak 3-4
másodperccel mennek rosszabb köröket, mint a királykategória 4T ezresei.
Tehát, hogy a vitát és az értelmetlen topicot lezérandó megmondom a frankó nagy
igazságot és mindenki mehet nyugodtan aludni:
A négyütemű ezresek jobbak, mint a kétütemű kettőötvenesek!!!
Sziasztok! Csak annyit,hogy nem betonmotor az XT,nem 180 kg(az XTZ 750 van 180-200 között),csak 150(teletankolva-az enyém,pedig nincs agyon könnyítve,csak néhány apróság hiányzik) és kíváncsi lennék azért,hogy hagyná ott egy szimó!Ahogy egy Babetta 400on legyorsulna egy Hayát .Gyengének olyan gyenge,hogy felázott szántáson 15 centire megsüllyedve se kellett 5ből visszaváltani(60km/h).A DRZ meg a többi könnyű versenyenduro pedig jobb,ez tény.Sokat számít,hogy azok csak 110-120kilósak.XTvel kb 50-55fokos homokfalra már másztam,havernak van DRZje,ők meredekebbekre is másznak,én még nem próbáltam.
Lapon fordul, neeeeem?
Tudom! Ismerem! Imádom!
Cagivát vegyél! Nem fogsz csalódni!
Freccia (valami nem szétbarkácsolt darab) vagy Mito ha felvet a pénz.
Vagy vársz még, amígy lehet Ak. jogsid és veszel egy 25KW-ra műszakizott
(de nem fojtott) 600-ast. Az mégsem kis benzinszúnyog
Gyakorlatilag ez egy 250-es GP motor így ahogy van. Ha az jelent valamit, csak 3-4
másodperccel mennek rosszabb köröket, mint a királykategória 4T ezresei.
Tehát, hogy a vitát és az értelmetlen topicot lezérandó megmondom a frankó nagy
igazságot és mindenki mehet nyugodtan aludni:
A négyütemű ezresek jobbak, mint a kétütemű kettőötvenesek!!!
YAMAHA TZ 250R (Nem, nem TZR250)
249ccm V2 kétütemű, YPVS
95LE, száraz tömeg 98kg!!!!!
MZ ám!!! Mármint: Megy mint a Zállat
Már hogyne lenne vankel motor kétkerekűben?!?
NORTON TT !!! Két tárcsás vankel!
Több info itt
Bár ugye mostanra már autóból is csak a Mzda RX7-8 maradt.
me edig csak 2 őt látam
raksz fel pár képet?