Eladó Aprilia RS 125 pályára felkészítve, összes gyári alkatrésszel együtt (amik sértetlenek, újonnan becsomagolásra kerültek) + a pályaidommal, kipufogóval + átépített lábtartóval. Km. kb. 6500, szinte csak bejáratva, minden gyári rajta, soha sem volt belenyúlva a motorjába, nem volt törve!. Rendszámos, női tulajtól jó állapotban (enyimééé) leinformálható, végsebessége 160 km/h stabilan, de felette is ment már, ami igen jóóó.
Akit érdekel küldjön üzenetet a seszty33@freemail.hu címre.
Szevasztok én most vettem egy 10000 km-es KTM EXC 520 at és szeretném kérdezni feltéve ha valaki tud nekem segíten, hogy ezek a motorok mennyire bírják a gyűrödést mennyire megbízhatok és hogy milyen a szervíz ígénye ?MEg ha nem verseny (HOBY) színten használom meddig bírják ki (ha odafigyelek mindenre! olajacsere Víz légszűrő tisztitás stb...)dugattyú vagy más egyéb csere nélkül ? A motor nagyon egybe van ALMÁTÓL(VARGA ÁKÓS) VETTEM GYŐRBEN A KTM -ben!
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm!
miért lenne forditva?
2T dugattyúja 25-30 ezer körül van míg 4t dugó meg 40-50 ezer körül van..
karbantartásról annyit hogy mindig átkell nézni a szelephézagot h rendben vannak -e...
Viszatérve a karbantartásra a 2t nek évente (ha nem nyirod nagyon lehet több) kell cserélni dugot gyűrűt stb ez 27ezer körül van. A 4t nek elég 2 évente cserélni igaz drágáb kb 40ezer de ha nézve van ez igy kicsit olcsobb. De lehet hogy nem teljesen igy van.
Gyorsulási versenyre kell, vagy crossozni? Miért lényeg, hogy otthagyja-e? Ez elég relatív dolog. A 2t könnyebb és lóerőben több, de a 4t-vel könnyebb motorozni, mert viszonylag alacson fordulaton is megy, nem annyira hirtelen, mint a 125 2t. Egy RMZ is elmegy hiba nélkül, amatőr alatt 90-100 üzemórát. Csak akkor jelentkezik egy nagyobb árkülömbség, amikor cserélni kell az alkatrészeit. pl. vezérműlánc, szelepek, hajtókar stb. A 2t sem örök életű, pláne a 125-ös. Szerintem inkább RMZ.
nekem most RMz 250-m van
kx 125 2 ütemű motor után hát könnyebb lett minden meg hangja nagyon jó de drága az egész...
ha olcsót,megbizhatót akarsz akkor vegyél 2t-t
ha van pénzed, rendszeresen karbatartod akkor vegyél 4t-t
helyedben én se tudom eldönteni hogy melyik a jobb SX 125 vagy rmz 250..
Ui. valójában rmz az erősebb(nyomaték miatt is!) de Sx pedig vadabb,visitósabb...
nem tudom eldönten , hogy 4t vagy 2 t! Szal Rmz 250-re lenne pénzem meg SX 125 sre is csak kérdés melyik a butább melyik van jobban keréken és melyiknek jobb a gyorsulása!
Senki sem tudja , hogy egy jó állapotó RMZ 250 ott hagy e egy ugyan olyan állapotó SX-et gyorsulásban!?NAgyon jó lenne ha nekem valaki tudna egy pontos vállaszt adni! Köszi!
25 kw fölöttvan jóval
mert az 25kw nál több
Akit érdekel küldjön üzenetet a seszty33@freemail.hu címre.
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm!
2T dugattyúja 25-30 ezer körül van míg 4t dugó meg 40-50 ezer körül van..
karbantartásról annyit hogy mindig átkell nézni a szelephézagot h rendben vannak -e...
ha van pénzed, rendszeresen karbatartod akkor vegyél 4t-t"
fordítva
kx 125 2 ütemű motor után hát könnyebb lett minden meg hangja nagyon jó de drága az egész...
ha olcsót,megbizhatót akarsz akkor vegyél 2t-t
ha van pénzed, rendszeresen karbatartod akkor vegyél 4t-t
helyedben én se tudom eldönteni hogy melyik a jobb SX 125 vagy rmz 250..
Ui. valójában rmz az erősebb(nyomaték miatt is!) de Sx pedig vadabb,visitósabb...
hogy erősebb e azt nem tudom