hmm köszi a válasz igy már kicsit felvilágosodtam mert van egy gilera rx 125 ös mocim csak szétmentek a válto fogaskerekek és mondta egy ismerős hogy tudna nekem hozni 125-250 ig 4ütemü honda motorokat és valahogy beleszarkeszteném és nemtudom hogy inkább csináljam meg a váltot vagy vegyek bele egy motort.
Ha visszaolvasod ezt a topicot akkor rájössz hogy egyik sem jobb a másiknál. Attól függ hogy milyen motort akarsz venni, 50-esben 2T-ben gondolkozz, nincs is más nagyon . a 125-ös 2T meg a 250-es 4T-nek felel meg, az 2 főtengelyfordulatra jutó 2 munkaütemje miatt, ellentétben a 4T-k ezalatt csak 1 munkaütemet zörgetnek le, ezért elég fele hengerűrtartalom a 4T-khez képest, de viszont veheted az olajat a kenéshez, mert azt elégeti. Kezdésnek pont jó ez az osztály. Utánna jön a 250/400. De a 250-es 2T-k inkább versenyzésre lettek kihegyezve, mert a 4T-k összes felesleges alakatrésze ki van belőle dobálva, ezért könnyűek és mennek mint a veszett. De 400-asok sem gyengék. Efölött meg csak 4T-k vannak.
csáó
egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek a 2 ütemü motorok vagy a 4 ütemüek jobbak?
mert nemtudom meiket érdemesebb venni,hogy meik megy jobban, ha valaki tud segiteni annak előre is köszönöm.
LaciCRM jó a géped! Már így vetted, vagy te raktad rá a 160-as hengert? A gyártó közöl vmi adatot, vagy te tudsz róla vmit? Nehéz ilyet szerrezni? Mennyibe kerül?
enduró létére sztem nagyon is jó a 140.Nekem sajna csak 7.0 a kompresszióm és 140 felett nemnagyon akar menni De azér a 160at gyakran kiszoktam húzni belőle
nekem meg pont az a fura,hogy általába mint pl nsr es hawernak is power alatt megy 110-120 at simán.Nekem 100nál már nyitni akar és így kevés az utazóm Hameg 120 al járom akkor nyitva van,de abból akkor nem 120 lesz hanem 140 ésígy tovább...Szal sokat kajál
ígymár teljesen normális Azthittem akkor zabál annyit ha átlagban normálisan járod mert akkor valami télleg ellenne baszva a mocidban Én nemis tom hogy mennyit fogyaszt az enyém normál tempónál power alatt,mert ritkán járom úgy
Belül kicsit más a blokk,nem nagyon,de pl erősebb főtengely,nagyobb sonkák,ilyesmi. A Polini meg felül nem nagyon hoz erőt,inkább alul lesz nyomatékosabb,ezért viheti lejjebb a fogyasztást. De nekem pl gyári NSR 5félnél soha nem evett többet és idomok nélkül vitte a 150et
kisszoltán: mennyi lenne a blokk?
egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek a 2 ütemü motorok vagy a 4 ütemüek jobbak?
mert nemtudom meiket érdemesebb venni,hogy meik megy jobban, ha valaki tud segiteni annak előre is köszönöm.
Rieju RR125 (?)
Yamaha YZF-R125
Hyozung GTR125