Nem rólad van szó Cápa!
Az előtted szólóról,vagy olvass bele pld: KTM rovatba,vagy a GASGAS-ba ,vagy az Endurókrossz rovatba,aztán mindjárt megérted miről beszélek!
Segítőkészség?
Szégyenlem magam helyettük is!
De legalább te válaszoltál neki,tudásodhoz mérten,ez becsülendő! Igen,rövid távra jó lehet!
Nem rád gondoltam a véleményemmel,szerintem ezt látod.......!
gondolom nem 10 évig akarná így használni hanem pár hétig amíg meg nem szokja..........
gyereknek egy szűkítőkarikát tettem a kipufogóba egyből fele olyan erős lett a gép
Szia,már válaszoltam az Endurocross rovatban!
Ne törődj az arcosokkal,sajnos a motorostársadalomra egyre jellemzőbb,hogy felhígultunk sajnos,arcoskodás,nagy duma megy,aztán java része olyan balfasz,hogy el sem hiszed!
Akinek túl erős egy WR250, annak valószínüleg probélémát okoz a kevesebb gáz adása. És bár én magam is megmosolyogtam a dolgot, tisztelem az embert amiért elvállalta nyíltan, hogy sok neki a gép. Sok falu-ridert ismerek, akik ezt sohasem vallanák be és minden délután kétszer eldobják a motort a bozótba.
Ettől függetlenül én inkább törekednék megtanulni használni az erejét, minthogy buzeráljak egy alapjába véve jól kivitelezett motort.
Na ilyet sem hallottam még,h túl erős egy motor,mert nekem mindig az a problémám a motorokkal,h lehetnének erősebbek
De a Te helyzeted egyszerű,mert kevesebb gázt kell neki húzni
Szevasztok!
Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet lebutítani egy 250-es 2T endurót a végletekig, úgy hogy maradandó károsodása ne legyen? Tegnap vettem egy Husqvarna WR 250-est, de bitang erős. Valaki segítsen!
Köszönöm!
a kipuff gyártás nem a témám,az ő dolga,rendszert nem csináltatnék,mert dobokat,nem tud szebbet mint egy doma vagy gyári tunining dob...de a rezó am is jelentős
függ több tényezőtől is,anyag,anyag vastagság,lakkozás,stb
70 óra van benne ha jól tudom! sztem messze van neked,bár ez nem kifogás
van egy srác itt, 125 2T vel motorzott...fájt a keze állandóan..hogy tépkedte mikor powr felett ment... na kipróbált egy 250 4T kawasakit 2004est... hú de kurva jó...nem fája csuklója sem kezelhető,fasza! megvette! kiderült,hosszú távon egy szart vett...persz eolcsón,de szép volt a motor...közben míg használta mnet a cimbim 450esével(nem a hirdetettel) na hát hogy hogynem megtetszett neki a 450es ereje,mert hogy nem is váltogatott szinte, 2-3 ban ment...elkelt a 250 4T....havertól átvette a 450est 2008ast! alig 60órával...a motorral ment 15-20órát....és sok volt neki,tudta ő azt...na jött egy másik ismeős a 2008as 250 kxf-fel... kipróbálta az emberünk...hát mégiscsak belátta hogy elég neki a 250 4T...(a lényeg,hogy a 2004es 250essel bevásárolt...muszáj volt túladni rajta...) a 450et kipróbálta,de erős(persz yosimura rendszerrel meg pláne )
így 1-1be elcserélte 2008as 250es kxf-re...ennyi...azóta csak örül...és az a 250es kxf amiben 120óránál egy dugót cseréltek...csak...és a srác elég jól motorozott vele...déván a panoráma enduron ismnet,meg több amatőr enduro,endurocrosson! ügyes!
szal azt mondom,ne akarj túl nagyot,előbb próbáld ki a 250et
Petku mennyiért gyárt le rendszert enyémre szerinted? Mondjuk 6000re hangolva? :))
Haverod kx45fjéről mit kell tudni? Mondtad, h eladó lesz hamarosan... van aki a 450ről van aki a 250ről akar lebeszélni...hobby krosszra kéne nekem egy kawa. 07től. Szerinted?
csak krosszmotor érdekli...én meg mondtam már neki,hogy sx 125!
egy Petku féle kipuffal azt helló...
amit lentebb cr500ra csináltak,olyat 125-re...bitang lett a kis 125...sőt az exc is lett olyan erős,hogy ihaj
Az előtted szólóról,vagy olvass bele pld: KTM rovatba,vagy a GASGAS-ba ,vagy az Endurókrossz rovatba,aztán mindjárt megérted miről beszélek!
Segítőkészség?
Szégyenlem magam helyettük is!