3 Először az volt a probléma, hogy volt egy csilingelés amit sehogysem lehetett ki venni belőle. Majd az kicsit halkabb lett. Mondhatni tűrhető de úgyse jó. Az igazi legnagyobb probléma az lett, hogy a motor jól indul, de ahogy probalom sebességbe tenni a motor megáll. Nem tudom mi az oka. Ha valaki tud segíteni nagyon meg köszönöm. Egy suzuki dr 650 96os évjáratú motor.
2 Öregebb gèpek èrdekelnek, Sport, túra, túrasport, tippek ajánlatok 200000 ft ig
0 Sziasztók Keresek 1999 es yamaha R6 ra kormánytelót.06704331403
3 Üdv.mindenkinek! Szeretném a segítségeteket kérni, Vettem egy V-trom 650 -et de fenntartásaim vannak, hidegen nehezen indul be,a fordulat szám nem emelkedik meg, az automata szívató nem húz be szerintem. A másik gondom pedig üresben, ha a kuplung kart kiengedem,morajló hangot hallok mint amikor csapágy szárazon futna, ez így normális???? Olaj van benne! Köszönöm szépen előre is az értékelhető véleményeket.
1 A szerelő nem szolt hogy kevés ūzemanyag van a tankba fél év után már nagyon vártam hogy haza hozam.Ithon másnap be inditotam és akkpr kifogyott a benzin hiába töltötem bele 5 L nem indul.Szoltam a srácnak hogy mi történt azt mondta hogy jön és beinditja decsak hūlyit már elfogyott a tūrelmem segitsetek már hogy mi lehet a gond.Köszönöm a véleményeket
5 Sziasztok, olvastam a különböző fórumokat, de ebben a témában viszonylag régiek a hozzászólások. Szóval motoros kommunikációt keresek - lehetőleg nem arany árban - inkább azt eltúráznám. Az alap elvárás, hogy a párommal tudjak beszélgetni ha ketten megyünk, illetve ha egyedül megyek vagy esetleg hosszabb unalmasabb szakaszok is vannak akkor lehessen rádiót hallgatni az eszközzel. (Az sem hátrány ha több eszközt is kezel, de nem ragaszkodom a 4-6 fő feletti kommunikációs lehetőséghez.) Ha ketten megyünk az utazó tempó 110-130 között van. Természetesen nem az a cél, hogy ekkor is hifi minőségben tudjunk beszélgetni, de országúti tempónál jó lenne ha 80-100 között jól működne. Nézegettem az ebay illetve az aliexpress-es kinálátot is. Főként a tapasztalatok (akár konkrét tipusokkal) érdekelnénkek. Természetesen a pozitiv és negatív dolgok is. A válaszokat előre is köszönöm.
0 sziasztok .suzuki rf 400 r hez hol tudok a kilométerora meghajtoba mágnest szerezni , ????
3 Sziasztok. Érdeklödni szeretnék,hogy megoldhatóe 2000 évjáratú hornetemre a sebesség fokozat visszajelző beépitése. Ha igen akkor kb hogy szokták csinálni.
3 Hogyan kell a GSX600F-es motorok vezérlését beállítani vezérműlánc cseréje után? A manual taglalja, angolul nem igazán tudok.
2 Sziasztok érdeklődnék hogy esetleg tudja e valaki hogy Suzuki Gsxr 750 K3 hoz honnan tudok service manualt szerezni!?
1 Mi a teendőm azon kívűl,hogy már öntöttem bele 5l.Mert nem akarja elkapni.Köszi előre is
1 Sziasztok az lenne a kérdésem hogy melyik évjáratú Suzuki swift hűtő sapkája jó a motorra?Láttam már valaki írta hogy a régi swift-é jó csak azt nem hogy melyik évjárat és ccm. Válaszokat előre is köszönöm.
4 Segítségeteket szeretném kérni. Volt egy 50-es cross motorom amit mopedként használtam, eladtam. Most egy 125 crosst szeretnék mopedként használni (tudom én is hogy a jogszabály hány ccm3 ismer el mopednek). A fényszóró és féklámpa kötelező, ez oké. De mi a helyzet az irányjelzőkkel illetve a visszapillantóval? Továbbá ha semmiképp sem megoldható így, akkor megoldható-e egy okmányok nélküli motor (max törzskönyv) lepapírozása és milyen költségekkel jár? Esetleg ha valaki már használta így a motorját, akkor bármilyen tanácsot elfogadok. Előre is köszönöm a segítséget.
0 A segítségeteket akarom kérni egy Aprilia Atala Hacker alvázszámát szeretném megtalálni,hol rejtőzik a robogón?
0 martenyig@hotmail.hu
2 Sziasztok, Motorvásárlás előtt állok és a segítségeteket szeretném kérni. Két gép között dilemmázok, az egyik a Honda Shadow 1100 c2 ACE, a másik a Yamaha xvs 1100 Dragstar. Szerintetek melyik lenne a jobb választás. Gondolok itt a megbízhatóság, teljesítmény stb. terén. A hangsúly inkább a Dragstar megbízhatóságán van. A Hondákról szinte csak jókat olvasni, de a dragstarnál van egy két típushiba is pl. az önindító. A szívem az inkább a Hondához húz (volt már 600-as Shadowom), de a Yamaha az jobban tetszik. Hozzáteszem csakis chopper-cruiser fazonban gondolkodom. Elég sok helyre írtam már, de még sajnos nem válaszolt senki, az esetleges segítséget a témában megköszönném. Üdv: Gábor
3 A motor téli elrakásnál még tökéletesen működött, most azonban ha beindul körülbelül 5 másodperc járás után megáll és utána lehetetlen beindítani. A benzin csapot kitakarítottuk a szűrőket is a gyertyák is jónak tűnnek, még az akksi is szuper mert forgatja rendesen. Mi lehet a probléma? Köszönöm a válaszokat előre is!:)
0 Kawasaki kdx hez keresek ülést támasztót farokidomot kx-é is jó.
2 Husqvarna WR 250 enduro gumi szettel,aszfalton nagy sebességnél be szital a kormány,ez mitől lehet?
0 Segítséget szeretnék kérni. Van egy SX 50 -es motorom. Gyújtás ráadás után égve marad az olajnyomás és a túlmelegedést jelző lámpa. És ha bekapcsolom az irányjelzőt, a km óra össze vissza különböző értéket mutat. Mindezeket a hibákat álló motornál is produkálja. Az gyanítom, h eladás előtt lemoshatták nagynyomásúval. Megköszönném ha vki tudna tanácsot adni, merre keressem a hibát. CsPéter
2 Érdeklődni szeretnék hogy a Hűtőrendszerbe a fagyálló teljesen tele van de a kiegyenlítő tartály üres. Akárhányszor felöntöm havonta egyszer üres lesz a kiegyenlítő tartály.. Mi az ok ennek. Nem látok a motor alatt folyást.Ezt a szezonra értem amikor motorozok vele..Hová tűnik a fagyálló a kiegyenlítő tartályból: előre is köszönöm
0 Hali honnan tudnék bowdeneket rendelni valaki tud segiteni
1 üdv szeretnék érdeklödni yamaha r1 esen elment a szikra vane köze a feszülségszabájzonak köszönöm
3 Üdv mindenkinek, segítségeteket kérném. Vettem egy 2009 r6r-t. A vételnél észrevettem hogy 95kw helyett 78 kw van a teljesítményhez írva. Még meg is örültem, Gondoltam okmányiroda elírta, de legalább olcsóbb lesz az átírása. Itt jön a fekete leves. Tudni kell ezt a motort 0km-el francia országban helyezték forgalomba. Mint kiderült nem elírás hanem állítólag franciáknál forgalomba helyezett r6r-t 78kw-ra lefojtott állapotban értékesítik. Ebben kellene a segítség volt-e már valakinek ilyennel tapasztalata, tudjátok-e hogyan butítottak le esetleg szoftveresen, vagy mechanikusan? Mi lenne a megoldása hogy ezt visszatudjam módosítani és ez milyen összegre rúgna? Az a baj a yamaha képviselet is bután állt a kérdéshez, úgy viselkedtek, mintha nem hallottak volna róla, amit erősen kétlek! Segítséget nem igazán kaptam tőlük inkább csak találgatási információt hogy lehet hogy így, de lehet hogy úgy fojtottak le! Ez sajnos nekem nem segített! Gondolom ha lefojtottak azt vissza is lehet módosítani! Esetleg volt-e valakinek ilyen és tényleg le volt-e fojtva vagy csak papíron! Sajnos még az idő miatt nem állt módomban kipróbálni hogy tényleg meggyőződjek az igazságról! Egyenlőre csak bizakodni tudok! Tehát ebben kérnem a segítségeteket! Előre is köszönöm!