2 Sziasztok. Nem talalok megoldast a problemara, a diagnosztika se.mutatott semmit. Neutral ban szepen jar a motor, ha fokozatot teszek, azonnal leàll. A làbnal az elektronika rendben van. Hol keressem a hibat? Koszonom a valaszokat elore
3 Sziasztok. Tegnap a faterom gazdia lett egy 97-es gpz 500s-nek. Milyen olajat lenne érdemes venni hozzá olajcseréhez? 10-40? 10-50 melyik márkát? Van ennek a tipusnak valami szériahibája amire érdemes odafigyelni? Köszönöm a válaszokat :)
2 Nemrég lettem boldog tulaja egy CB 500-nak,mindeddig óriási a szerelem,de a legutóbbi 30 km-es menet után a garázsba érve leállt a motor. Beindítottam,pár másodperc múlva megint leállt,aztán harmadszorra már tartotta az alapjáratot,és észrevettem,hogy a hővisszajelző középen van és feljebb is kúszik kicsit,aztán beindult a hűtés,de csak középig vitte le. Ez az első négyütemű modernebb motorom,szóval nem tudom,hogy ez gyakran előforduló probléma,vagy gyanakodjak valamire? Budapestről pályán 120-150-nel gond nélkül hazahoztam,de az hidegebb időben volt,úgy 10 fok körül,de most sem volt több 22-nél. Előre is köszi,ha valaki tud segíteni.
3 Tud valaki Pécs környékén olyan boltot, ahol tudnak alkatrészeket rendelni Cagiva super city 50-es motorhoz? Köszönöm!
1 Sziasztok ha váltóban megnyulik a lánc mit lehet észlelni motorozás közben? Akinek volt ilyen vagy vágja az írjon köszi. Gáz kar elengedés kor üt és gázadásokor is?
0 Kellemes szép és jó napot kívánok mindenkinek, a Motowell Crogen City robogóm variátorháza tele van finom arany színű pornak látszó valamivel. Ez azért érdekes, mert látszólag semmi sincs benne aranyból (sőt rézből sem), így elképzelni sem tudom ez a por szerű valami honnan származik. Ha kitakarítom, újra termelődik. Látszólag minden jól működik beleértve a szabadonfutót is. A motor két éves, 8000 km van benne, rendszeresen karbantartott, a kuplung 5500 ford/percnél kapcsol (a gyárinál erősebb rugóval) a variátor 6-7000 között tartja a fordulatszámot általában. A fő kérdésem, probléma-e ez az arany/réz színű por és ha igen, mi lehet a hiba?
0 Részletes leírás...sziasztok, lenne egy komolyabb problémám, még pedig, hogy van egy cagiva t4 350-es mocim és nem találok hozzá szelephimbàt. Ti tudnátok e olyat hol lehet ezt kapni illetve ki öntetni?
0 Sziasztok,van e valakinek tapasztalata a fent emlitett motorral? Lenne pár konkrèt kèrdèsem. Köszönöm előre is.
4 Most szeretném megvásárolni életem első utcai motorját. Ezelőtt cross motorjaim voltak így nem lesz gond a nagyobb teljesítménnyel. Magasságomból kifolyólag csak túra motor jöhet szóba. sajnos 207 cm vagyok. Egyszer egy kereskedőnél csak álló helyzetben, de ültem egy yamaha tdm 850 motoron. Nagyon kényelmes volt és bejött külsőre is. Abban kérném a segítségeteket hogy melyik típust vegyem meg és miért? a 850-et vagy a 900-at? Van e termetbeli különbség, fogyasztás, kényelem stb.. ? Mindenki tanácsát és válaszát megköszönöm.
0 Egy nagyon jó barátom most szeretné elkezdeni az A1 jogsit. A gond, hogy nagyon alacsony a kiscsaj. Mi lenne a legegyszerűbb megoldás, hogy a Honda cbr125, vagy cbf125-nek csökkentsük az ülésmagasságát. 5-6 cm-ről lenne szó, hogy biztonságban érezze magát a nyeregben. Előre is köszönöm! Üdv Krisztián
0 Helló! Valakinekvéleménye.a Dégi müszaki vizsgáról,pl kipufogó e betü,fékpad?milyen szigoruak!kösz.
2 Helló! Segítség kellene... Xtz 660 tenere 97-es évjárat 3yf. Gépkönyvben írt teljes olajmennyiség 2,7 L. Olajcserénél 3 liternél kezd látszani a nivópálcán. (nivópálca ép és még a 3yf jelölés is rajta van.) Hova a ..csába megy??????????? Köszi! Attila
0 Nos,igazából segítségre lenne szükségem. Motor vásárlás előtt állok. Első 'komolyabb' motor.Olvastam róla,erős,megbízható,árban is megfizethető,sok extra. Valakinek van tapasztalata,véleménye erről a motorról?
2 Egy yamaha r6 ról van szó,532es did lánc van most fent.sajna elnéztem,az uj láncom530as did de viszont 532es lánckerekeket rendeltem hozzá,kérdésem mi a külömbség?ill akkor a lánckerék nem jó a lánchoz?köszönöm a válaszokat
2 Hello!Honda xl 600r-nél nem akar kiemelni a kuplung hidegen.Üzemi hőfokban is kell 1-2 másodperc behúzott kuplunggal amire finoman tudok váltani.Tavaly augusztusban volt szervízben olaj és olajszűrő csere történt.Castrol 10w40-es olajat raktak bele.Egyébként motorikusan nagyon jó pedig már 1989-es kézi dekompressziós berugós változat.Kérem ha valakinek van ötlete hálás lennék érte.Előre is köszönöm.
1 Hello! Kezdő motoros vagyok most vettem egy 2011 es Hornetet. Tudtok segíteni, hogy milyen feszesnek kéne lennie a láncnak? Állványra felrakva kell mérni, vagy úgy, hogy az ember rajta ül? Ebben kérném a segítségeteket! Előre is köszi Mindenkinek!
1 Van egy 1997es cr 125ös motorom A jelenseg az hogy mielött még kinyitna a power addig dadog Mikor kinyilik akkor is .. Mi lehet a baj?
2 Olyan kerdesem lenne hogy mitol lehet az hogy suzuki sv 650em (2004) alapjaraton jo de ha 2-3 ezer kozt forgatom leall, es puffan kozben egy nagyot. De magas fordulaton ismét jo. Illetve akkor is leall ha menetkozben hosszan behuzom a kuplungot. Koszonom
2 Sziasztok címben említett kis robogóról lenne szó a gyári fojtott CDI-t le cseréltem egy Naraku fojtás nélküli CDI-re a motor beindul alapjáraton megy de már fura hangokat hallottam oda húztam a gázt nem történik semmi kalamoló hangot hallok de nem pörög nem csinál semmit Lehetséges hogy gyárihibás lenne a CDI vagy mégse hozzá való? Naraku NK390.20 termékről lenne szó. Vissza raktam a gyárit azzal ment ugyan úgy szépen. A gyári CDI egy CPI A3202
1
3 Sziasztok Mugen kabátba hol tudok protektort vásárolni,a váll protektorok sérültek. Köszi a segitséget
2 Javítok egy GS 500 Suzukit. Bal henger felől kicsi kalamolás hallatszik. De ez nagyobb fordulaton meg szünik. Valahogy ez a kelepelés egyszer csak belejött. Lapkáztam de nem segített rajta. Lehúztam a hengereket de nem láttam semmit. Valakinek ötlete merre tovább?
0 Mi lehet a probléma, hirtelen gázadasra megfullad?
0 SM szerkesztőségétől kérdezném, hogy így több mint 1 év elteltével, mikor lehet majd szerkeszteni, illetve teszteket beküldeni a boncterembe??