Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olajszűrőt se árt cserélni
kössz a segitséget Gergő! ( Msn megbeszéltük )
am ez hogy zajlik? azt vágom hogy az olaj tartó alján van valami csap ott lehet leengedni igaz? és utána meg csak beletöltőm? és ennyi?
Ez vitás kérdés Én 3 ezer km-ként. A többiek 6 ezer km-ként. De egyszer felhívtuk az összes pesti szervízt. Mindenhol mást mondtak. Én a kezelési szerint járok, ott pedig 3 ezrenként van csere, ez van.
van még 1 kérdésem, lehet hülyén fog hangzani meg már biztos leirtátok de lusta vagyok visszakeresni szóval olajat azt milyen sűrűn cserélitek? vagy elég ha szervizeknél cserélve van?
óó az nagyon zsír
azthittem csak pár km...
kössz szépen
72km-ig húztam a legtovább, de akkor már nem villogott hanem üreset mutatott.
Max 50-60 km szerintem.
Szevasztok!
lenne 1 kérdésem, amikor elkzd villogni a benzin viszajelző, és számol akkor meddig mehetek el? mármint hány km után fogy ki teljesen a benzin?
Nekem csak kabátom van még, de 40 fokba tök mind1 mennyivel mész, ott már süt a levegő. 30-35 fokig városon kívül el lehet lenni. Szerintem.
Ha perforált akkor csak kicsit izzadsz bele, ha nem perforált akkor jobban. Persze ha napon megállsz 30fokban, az durva élmény. Ilyen 60-80nál már nem vészes, bár lehet azért mert akkor már nem arra figyel az ember.
láttam valamelyikőtök képeinél, h van rendes börruhája. azt mondjátok meg nekem h ez nyáron a 30C+-ba mennyire meleg?:DD gondolom mikor úton vagy akkor annyira nemvészes, csak mikor városba vagy mennyire vészes?
tényleg nagyon szép
szééép
Üdv. Feltettük a felnicsíkot sztem szép lett:D
oké, köszi az infót. Elvégre komprumisszumot kell kötni, ez csak egy 125ös motor nem több, nem kell tőle csodákat várni, inkább ne legyen erősebb, minthogy fogyasszon 7-8 litert, főleg ezekben az időkben, mikor 320+ 1 liter benzin.. nem száguldozni kell ezzel, hanem megtanulni motorozoni, majd pár év mulva 600 v 1000 ccm-től már lehet csodát várni.. :
De majd a sportkipufogós srácok megmondják neked, hogy mi a frankó. Itt egy link, MIVV GP dob, ott van két mérési eredmény, nézd meg, szerintem olyan sokat nem dob rajta, hogy kidobj érte 150 rongyot. MIVV GP
Bodis dobot hallottam már R-en. Kakucsringen a Talmácsis motorokon. Szép hangja van tőle, csak ha becsukom a szemem, azt hiszem, hogy valami enduro jön. Én inkább hagynám gyárira, ha gyorsulásra akarsz menni, akkor áttételen változtatsz egy vagy két fogat max. De akkor készülj fel rá, hogy kb 120 és csókolom, vége. Tubarossinak igaza van, nézz körül még. Amúgy annyira nem gáz 100 felett menni vele. Olyan hosszú távon, hogy kárt tegyen, nem tudsz menni. Magamból kiindulva, én főúton szoktam vele járni, ami egy sávos, na ott ha másfél kilométert tudok 100 felett menni, már jól haladtam, mert úgyis bele kell fékezni. Persze ez csak az én esetem.
Hát ha még meg sincs a motor és már a tuningolásán gondolkodsz akkor nézz meg más motorokat is.120-as utazó nem való ennek a motornak.Lehet, hogy tud ennyit de kb 9-9,5e-s fordulat hosszútávon nem kedvező a motornak.A 100-as utazó az tökéletes.Szerintem felesleges tuningolni...cserélni kell.Hiába tuningolod 15 lóból mondjuk lesz 17 de akkor sem vagy előrébb...
En eppenseggel tudnek aludni de erdekel a dolog szal halasztom a lefekvest.. :D igazabol 2-3evre tervezek, nem tudom meg, de most egyelore kurvara varom h ez meglegyen mas nemerdekel:D amugy akarok majd vele neha autopalyan is menni, de olyanokkal akik turasok, es nem nagyon mennek 120 fele, azt a tempot meg ugy olvastam/lattam h siman viszi az r. Neztem jutubon kismillio videot, igaz h a video nem adja vissza ugy, de hangzasra en az arrow dobot talaltam a legjobbnak:D te esetleg hallottal maf ilyet rendesen? En igazabol csak a gyorsulasan akarnek majd javitani, a vegsebesseg mondjuk h eleg :D
Hát, ne várj tőle sokat. Azt hiszem az Ago Motorsnál lehet Power Commandert kapni hozzá, azt hiszem néztem is egyszer, de már nem vagyok biztos, az oldalukon megtalálod. Sportkipufogó, szerintem sportlégszűrőt is lehet, aztán hogy ezen felül lehet-e még tuningolni, ne tőlem kérdezd. Fogalmam sincs hány lovat lehet kihozni belőle, de szerintem értelme nincs, talán ha két évig megtartod ezt a motort, aztán úgyis ülsz nagyobbra, ha meg nem ülsz nagyobbra két három éven belül, akkor inkább vegyél RS-t, mert az később növöd ki, mint a Yamahát. (amúgy ja, nincs jobb dolgom, nem tudok aludni :D )
Latom nincs jobb dolgod :D igy elore szolok bocs az ekezetek miatt. Egyebkent debreceni lakos vagyok, szal a hegyvidek nemigen, varosi meg foleg fouti hasznalat. Haveromnak van egy rs50nje, most lesz majd benne 70es henger, vele szoktam motorozni, most egy sr50 et hajtok.. :d azert akarok valtani, hogy megtanuljak motorozni, meg h megalapozzam a kesobbi sportmotoros eletem.. :D azert neztem ki inkabb ezt a motort mint egy rs125-t(mert nekem csak ez a ketto jott szoba), merthat ugyebar 2t, 4t, kinek a pap, kinek a
paplan, nekem fontos hha mar motor ak nez ki akk a hangja is motoros legyen..:D kerdesem h mennyire tuningolhato a gep? Par pacit meg ki lehet hozni belole?
Csöcs! Boncteremben van egy pár (pl. enyém is) teszt, olvasd el azokat is. Amúgy rendkívül unalmas motor. Mindíg pöccre indul, sose áll meg, nem ragad meg, nem kell tartani attól, hogy útszélén maradsz, max ha nem tankolsz, de arról meg nem a motor.. Lassan 15 ezer km alatt azért már kiismertem, szerintem. Ha inkább városban hajtod majd, szeretni fogod, ott jól jön a pehely súlya meg hogy jól kezelhető. Ha hegy közelében laksz, az is jó, egy két szerpentinen el lehet vele bogarászni, ott is kijön a súly és a kezelhetőség. El lehet vele bohóckodni. Autópálya, autóút meg felejtős, meg amúgy is unalmas. Fogyasztásról szerintem már tudsz mindent, 2 a legalja 3 a legteteje. Olajcsere: én háromezrenként cserélem, a többiek hatezrenként. Nem sokkal olcsóbb a szervíz, mint egy Apriliának, főleg ha mindkettőt márkaszervízbe visszük. Kopó-,forgó-,morgóalkatrészek kopnak, fékbetét nekem elkopott még tavaly Gumi,lánc,fékbetét-használattól függ.
Szóval tényleg, megbízható bringa, legalábbis, az enyém, meg akiket én ismerek, még nem szoptak vele. Ha van még kérdés, írj nyugodtan, éjjel kettőig fennleszek...
csao fiúk/lányok! egy ideje olvasgatom a fórumot, nyár elejére meglesz az A1, és hát tanulmányi eredmény függvényében venni szeretnék venni egy r125öt egykis szülői besegítéssel..:D a motorról már mindent elolvastam amit meglehet találni a neten, de így tulajokkal még nem beszéltem. Mondjatok már nekem egy pár szót erről a csodáról ! :D