Ennek a motornak a gyári lánca 532-es ( ez a szám a csaptávolság, görgő átmérő és hevedertávolságból jön ki coll ban ) . Viszont ez az 532 mára elfeledett méret, ezért szerencsére van hozzá pl. JT lánckerékből 530-as lánchoz való. Olyat kell venni és onnantól a bárhol beszerezhető 530-as lánc lesz a rávaló.
Valószínű, hogy bele kell egy kicsit hajtani a csavart és befelé megütni vagy nyomni. Mert szerintem mikor meghúzod a csavart a végében akkor feszül kúposan vagy ferdén elvágott köranyag a csőben.
Sziasztok ! Yzf 750ből van még néhány eladó alkatrészem ha valami kompatibilis az 1000eshez. pl: elektromos alkatrészek, lámpák, műszerfal, féknyergek, hátsó lengőkar, kerekek, motorikus alkatrészek, mindenféle apróság stb.. Ha valami érdekel kérdezz: csucsu126@freemail.hu
Sziasztok! Linkelne nekem valaki olaj szűrőt? Meg kérdésem, lenne látom mindenki írja a szintetikus olajat! Nekem jelenleg Repsol 15w50 ásványi van benne. Ez mennyire probléma?Árthat neki? Ha nem muszáj nem cserélném csak télen!
Ma elővettem a technikát ( műszakiztattunk is egyet gyorsan ) és érdekes módon ezekkel a zsír új gumikkal még kettesben is elkönnyül az eleje szépen :) Az eddigi öreg Metzelerrel meg csak húzgáltam büszkén a csíkokat az útra..
Melegen alapjáraton teljesen normális ha nem csak a kipufogóból hallani ,hogy forog a bele... :) ,persze csak mértékkel. De amúgy is ezek nem lánymotor hondák :) :) bocs a Hondás kollégáktól.
És még egy gyors kérdés: Hogy lehet kivenni a tompított izzót? Mármint a csokit a burkolatból. Én csavarom, húzom, nyomom, de nem akar kijönni. Erőltetni még nem szeretném. Van valami trükkje?
Nem tudom, ugyanarról a csörgésről beszélünk-e, de nekem is van valami fura hang a blokkban. Mintha a szelepek felől jönne. Fordulatszám emelkedésre gyorsul ez is. Funkcionálisan nem zavar be semmibe, csak érdekelne, mi az. Már megvételkor megvolt, azóta sem romlott a helyzet. Nem tudom, ennél jobban megmagyarázni.
Ennek a motornak a gyári lánca 532-es ( ez a szám a csaptávolság, görgő átmérő és hevedertávolságból jön ki coll ban ) . Viszont ez az 532 mára elfeledett méret, ezért szerencsére van hozzá pl. JT lánckerékből 530-as lánchoz való. Olyat kell venni és onnantól a bárhol beszerezhető 530-as lánc lesz a rávaló.
Segítséget szeretnék kérni, hogy ezt a gáz oldali kormányvégsúlyt hogyan kell leszerelni? A furatban sem hatlapolás ,sem csavar a furat belsejében...
Előre is köszönöm,