Sehol nem mutatják a felfogatási lehetőségeket........pedig az szeritem fontos! A beszerzéséről nem is beszélek , kicsit későn kezdtem el foglalkozni a dologgal . Ráadásul az internettes vásárlást még nem próbáltam...........kicsit "fázok" tőle ,pedig az ár még jó is lenne !
Biztos kitalálnák hogy balesetveszélyes
Én felszereltem rá Givi (doboztartó) konzolt, abba lehetett kapaszkodni, sőt volt egy olyan opcióm is, hogy a platni nélkül az ovális csöbe keresztbe "faragtam" egy fogantyut (ami a két oldalt összeköti)
Én még sosem láttam ilyet, de az én asszonyom is reklamálja!
Az a baj, hogy nincs hova tenni, vagy az van hogy a doboztatróra hegesztesz ilyet vagy megfúrod az idomot!
szevasztok ki tudna segiteni?hátsó kapaszkodó kéne az asszonynak a kellemesebb gurulás érdekében.van-e valamilyen "gyártott,gyári" nem kókány termék valahol vagy gyárt-e valaki ilyet.a segitségeteket előre is kösssz.
Hali!
Sajnos, csak ma tudtam megkérdezni a matricát.
Sajna már nem volt meg nekik gépben, de ha odagurulok az enyémmel, újból beszkennelik, és úgy 10 000Ft lenne az összes.
Nem olcsó.......
REAR WHEEL:
YZF750, FZR1000 EXUP (i reckon xjr12/1300 fit as well) spindle diameter went up in '97 on the ace so different bearings/bearing spacer needed for early/late aces. bearings can be found cheap but the bearing spacer costs £44 from yamaha so i'd check the internal dimeter of the bearings of any back wheel i was going to buy.
FRONT WHEEL:
XJR12/1300 wheel will fit (brake rotors are same as FZR1000 EXUP, but different from ACE), speedo drive hub fits on the ACE wheel.
REAR BRAKE DISC:
FZR1000 EXUP, YZF750, TDM850/900, TRX850, FZR600 '89-'95, 600 Fazer '98-'03, diversion 600 '98-'03, thundercat the rear brake caliper can easily be swapped for a R6 '99-'02 model (saves nearly 1kg), if so R6 '99-'02 / R1 '98-'01 rear disc fits... same bolt pattern, smaller diameter disc
FRONT BRAKE DISCS:
R1 '98-'03, R6 '99-02 (V handy as there's loads of R1/R6 discs out there), diversion 600 '98-'03, thundercat, TDM900 '02-'06, FZS1000 Fazer, bulldog, V-max.
FRONT BRAKE CALIPERS:
Thundercat (identical parts as ACE), Brembo from Ducati year?
EXHAUST:
FZR1000 EXUP downpipes fit, but end just after the exup so a R1 '98-'03 can with link pipe is needed (which gives a whole lot more choice, haven't done this myself so not sure exactly how easy this all fits)
1996-1999 GSX-R750 end can will fit.
1996-2001 GSF1200 Bandit end can will fit.
EXUP SERVO:
FZR1000 EXUP, YZF750.
LEFT/RIGHT FOOTPEGS:
All FZR & early YZF series will fit.
LEVERS:
YZF750, FZR1000 EXUP (no adjustments on levers), YZF-R1 (brake only).
SIGNAL LIGHTS:
FZR600R (YZF600R in US), Thundercat, YZF750, YZF-R1 1998-2001.
DASHBOARD:
YZF750, FZR1000 EXUP.
SWING ARM:
YZF750, FZR1000 EXUP (no spool mounting holes).
FRONT END:
YZF750, YZF-R1 (will loss speedo drive).
GEARBOX:
YZF750 6-spd.
AIR BOX & AIR FILTER:
FZR1000 EXUP (identical despite different part number).
RADIATOR:
YZF750 1995~ has same curve and dimension as ACE.
CARBURETORS:
YZF750 (1995~ has 38mm Mikuni with TPS same as ACE), YZF750 pre-1995 & FZR1000 EXUP (38mm Mikuni no TPS), YZF750SP (39mm Keihin FCR all years had TPS).
Basically alot of parts are identical with FZR1000 EXUP & YZF750.
Egy pár érdekesség netentaláltam :-)
Sokan vannak akik csak hesszölik a fórumot és csak akkor írnak, ha meg akrnak valakit sérteni aztán odébb állnak. Én szarrágó vagyok, de én sem szeretem, ha beszólnak.
ne kapkodjál fel vizet hirtelen,mert leázik a gipszed!
a kéztörésedre kapott biztipénzből meg nehogymánefussa egy baszott csavarra....
adok inkább neked HONDA csavart.(akkor legalább lesz értékes is a motorodon..)
Figyelj Zsolt én tényleg nem vagyok egy olyan pali aki minden szaron megsértődik, de az hogy le szarrágózzanak az azért sok (ismeretlenül persze)!
Pont én vagyok az aki nem sajnálja a pénzt ha a arról van szó...
Csak ezért kaptam fel a vizet hirtelen!
Erre vannak az olyan segítőkész emberek mint Feri aki intézett nekem egyet!
(Én nem vagyok sértődös tipus csak nem értettem hogy gondolod így ismeretlenül, hogy Én ilyen "fillér" gyerek vagyok aki egy baszott csavaron fog sporolni!?)
Nem bántás jelleggel, csak azt éreztem ki a kérdésből, hogy azért kérdezed, mert sokallod az új árát. Mert hát akárkinek is lenne ilyenje bontva, mire megkapod(posta,stb) annyiba van mint egy új a szalonból.
Csak annyit az Ace-ről. Én ezzel bárhol megjelenek, parkolhat ott a legvagányabb MV Augusta vagy legújabb R1, le se szarják őket a járókelők, mindenki az én 10éves Yamaha Thunderace-emet vizslatja . Németek egyenesen imádják, mindig megállítanak, hogy de szép. Náluk ez kultusz motor, mint autóban a BMW E36 Coupe....mellesleg autóba az van nekem is. Kölök korom óta ezekre vágytam. Nem nagy értékű vasak, de szépek még mindig. Ezek a gépek értéket képviselnek.....
Az isten áldjon meg! Bemész a Yamaha szalonba és kb 1000-1500Ftért rendelsz. Ne má, hogy ezen spórolsz. Legfeljebb kihagysz egy sörözést a haverokkal. A gyári az gyári. Ne kókányolj, csökkenti a vasad értékét.
Irányíthatóságról annyit, hogy nem érzed azt a 240kg-ot. Baromi jó a futómű, ezt ha beteszed kanyarba, akkor ott is marad. Én a párommal felcsomagozva peremtől peremig motoroztam le a gumit, és egyszer nem éreztem, hogy ne bírná az úton tartani.
De igazad van, jól körül kell nézni a piacon!
Én felszereltem rá Givi (doboztartó) konzolt, abba lehetett kapaszkodni, sőt volt egy olyan opcióm is, hogy a platni nélkül az ovális csöbe keresztbe "faragtam" egy fogantyut (ami a két oldalt összeköti)
képek
Nézd mit találtam!
És tegnap elbasztam! Nem a Contour hanem a Drift kamerának van a legjobb képe!
http://webshop.lukinserv.hu/li...
Az a baj, hogy nincs hova tenni, vagy az van hogy a doboztatróra hegesztesz ilyet vagy megfúrod az idomot!
Sajnos, csak ma tudtam megkérdezni a matricát.
Sajna már nem volt meg nekik gépben, de ha odagurulok az enyémmel, újból beszkennelik, és úgy 10 000Ft lenne az összes.
Nem olcsó.......
REAR WHEEL:
YZF750, FZR1000 EXUP (i reckon xjr12/1300 fit as well) spindle diameter went up in '97 on the ace so different bearings/bearing spacer needed for early/late aces. bearings can be found cheap but the bearing spacer costs £44 from yamaha so i'd check the internal dimeter of the bearings of any back wheel i was going to buy.
FRONT WHEEL:
XJR12/1300 wheel will fit (brake rotors are same as FZR1000 EXUP, but different from ACE), speedo drive hub fits on the ACE wheel.
REAR BRAKE DISC:
FZR1000 EXUP, YZF750, TDM850/900, TRX850, FZR600 '89-'95, 600 Fazer '98-'03, diversion 600 '98-'03, thundercat the rear brake caliper can easily be swapped for a R6 '99-'02 model (saves nearly 1kg), if so R6 '99-'02 / R1 '98-'01 rear disc fits... same bolt pattern, smaller diameter disc
FRONT BRAKE DISCS:
R1 '98-'03, R6 '99-02 (V handy as there's loads of R1/R6 discs out there), diversion 600 '98-'03, thundercat, TDM900 '02-'06, FZS1000 Fazer, bulldog, V-max.
FRONT BRAKE CALIPERS:
Thundercat (identical parts as ACE), Brembo from Ducati year?
EXHAUST:
FZR1000 EXUP downpipes fit, but end just after the exup so a R1 '98-'03 can with link pipe is needed (which gives a whole lot more choice, haven't done this myself so not sure exactly how easy this all fits)
1996-1999 GSX-R750 end can will fit.
1996-2001 GSF1200 Bandit end can will fit.
EXUP SERVO:
FZR1000 EXUP, YZF750.
LEFT/RIGHT FOOTPEGS:
All FZR & early YZF series will fit.
LEVERS:
YZF750, FZR1000 EXUP (no adjustments on levers), YZF-R1 (brake only).
SIGNAL LIGHTS:
FZR600R (YZF600R in US), Thundercat, YZF750, YZF-R1 1998-2001.
DASHBOARD:
YZF750, FZR1000 EXUP.
SWING ARM:
YZF750, FZR1000 EXUP (no spool mounting holes).
FRONT END:
YZF750, YZF-R1 (will loss speedo drive).
GEARBOX:
YZF750 6-spd.
AIR BOX & AIR FILTER:
FZR1000 EXUP (identical despite different part number).
RADIATOR:
YZF750 1995~ has same curve and dimension as ACE.
CARBURETORS:
YZF750 (1995~ has 38mm Mikuni with TPS same as ACE), YZF750 pre-1995 & FZR1000 EXUP (38mm Mikuni no TPS), YZF750SP (39mm Keihin FCR all years had TPS).
Basically alot of parts are identical with FZR1000 EXUP & YZF750.
Egy pár érdekesség netentaláltam :-)
a kéztörésedre kapott biztipénzből meg nehogymánefussa egy baszott csavarra....
adok inkább neked HONDA csavart.(akkor legalább lesz értékes is a motorodon..)
Pont én vagyok az aki nem sajnálja a pénzt ha a arról van szó...
Csak ezért kaptam fel a vizet hirtelen!
(Én nem vagyok sértődös tipus csak nem értettem hogy gondolod így ismeretlenül, hogy Én ilyen "fillér" gyerek vagyok aki egy baszott csavaron fog sporolni!?)