Heló elvribádi,
Azt imádom a fórumban hogy egy témára hihetetlen mennyiségű adat infó és vélemény szabadul fel.
Ez tök zsír szerintem
Az előttem szólóhoz csatlakoznék néhány gondolattal:
Kakasdi bontó - olyan mint egy kombájn kíméletlenül kaszál. Számomra teljesen érthetetlen üzletpolitikát folytatnak magasan drágák és személytelenek. Természetesen ez sk. tapasztalat tehát szubjektív lehet másnak nem ez a véleménye. Ettől kerek a világ.
A német leckét is köszönöm sikerült is cuccokat találni bár nem ott hanem itthon pestközelben.
Tudtátok egyébként hogy az Ace-nek jóval könnyebb 4kg a főtengely súlya mint pl. a Fazernek?
Én most mindkettőt próbálgatom egy füst alatt és mily érdekes a különbség a kettő között.
A Fazerem fönt van a Vaterán ha esetleg valakit érdekel 2 éves és gyári magyar vásárlás.
Képzeljétek el hogy nyár elején hozzájutottam jutányosan egy pár METZELER Racetech medium tip. gumához..............hááát ha egy szóval tudnám jellemezni huuuúúú ez lenne e legmegfelelőbb.
Egyszerüen iszonyatosan ragad az első "hideg" kanyarban is. Ha hiszitek ha nem a Fazerrel egy CBR 1000-est aláztam egy hosszú ives kanyarban tei gázon. Minden leért a Fazeren ami csak kopik. Pedig ez a vas nem igazán erre való de a gumik szigorúan tartották az ívet. Amint felkerült a gumi azonnal kevés lett az első fék hatása ami egyébként az R1 fékje is. Annyira fogós és nem csúszós lett az eleje hogy tisztán lehet érezni a kurva japánok kurva gumi csővének tágulását. Mért nyomják még mindig ezt a szarságot nem értem. Na mindegy.
Szóval ha valaki még olyan elvetemült kanyarvadász mint én akkor nagyon ajánlom ezt a keveréket mert versenykeresztmetszetű igy akkor van a legnagyobb felület a talajon amikor a térded veri a padkát.
Szóval király.
Atis
Fazer 1000: amit te keresel abból szóba jöhet: Bugverkleidung(Farokidom , karcos 89,-EUR és annak a boritása= Abdeckung Bugverkleidung 29,- EUR, de nem tudom pontossan mit értenek alatta.
Fejidom,spoilereket nem láttam a listán.
Köszi a gyors választ.
Ami a vaterát illeti tényleg volt fent meg is vásárolták de az új tulaj ( egy igazi k.cs.g) 1200 km ment el vele 1 év alatt.
Szerinted ilyen minek vesz ekkora lovat. talán inkább gyalogolnia kéne.........na mindegy szerencsére újra itt van nálam.
Ami az ebay-t illeti nagyon veszélyes hely se a nyelvet nem érted tisztán de a felhasználók sem a legkorrektebbek. Hidd el tudnék mesélni róla.
Gyári term szóba sem jöhet a farokidom oldalankén 63 e a többiről nem is beszélve. Egy bontóba találtam cuccokat de mivel nem ropira van törve körbekérdezedk hátha valahol akad egy darab talán.
Egyébként a fejidomból ha elolvastad nem is szükséges a teljes elég lenne a bal oldal alsó része kb két tenyérnyi mert ez hiányzik.
A farokidommal kb ugyanez csak ott a hátsólámpa előtti tíz centis rész hiányzik.
Álló helyzetben a piros lámpánál tolták ki a k..... alól a lovat. Hát nem banális?
www.tinracket.extra.hu
regisztráció után letölthető amerikai teljes motoros film.... tök ingyen
ha regisztél a főmenüben lezs a teljes videok menüpont
köszi
hapi3000 Kálmándi S.
Ismerős a kép........egyszer mintha a vaterán láttam volna....amit ajánlani tudok az a www.e-bay.de ahol regisztrálás után licitálhatsz és rendelhetsz cuccot. Vagy veszel egy motor revűt meg egy superbike-t és elkezded felhívogatni az összes bontót, hogy van e nekik alkatrész. A gyári cuccok horror árúak abban ne is gondolkozz. A fejidom valami 130.000 asszem a két farokidom is van vagy 60.000 Ft...... sok szerencsét
Régen nekem is ilyen gépem volt aztán összevágtam én is....rendeltem pár dolgot rá aztán eladtam.....még mindíg fáj a szívem érte....
Van egy Thunderace-om és kéne hozzá egy fejidom vagy csak a bal oldala illetve a kétoldali farokidom.
Megköszönném ha tudtok segíteni mert hát igen ritka jószág a mocim.
Egyébként ha tudni akarjátok szerintem a legjobb sport moci amibe mindjárt három fajtát is gyúrtak: szupersport, sport, túra.
Talán már nincs is a mai spalettán ilyen (öszvér) ami ennyire vegyes használatra megfelel.
Én személy szerint 292-t mentem vele óra szerint és még volt benne tartalék csak az áttételen kellene változtatni.
Tudom,hogy te csak jót akartál,köszönöm! Tisztában vagyok vele,hogy az Ace nem pályára való,de abban meg biztos vagyok,hogy találok sérülésmentes GIXXERT.Én nem bízok semilyen szerelőben,tehát ha már ez a szitu egy mocival,köszönöm meghagyom másnak.
Már ne haragudj, de neki ugyan az a véleménye rólad . Egyébként ő is szerelő mint te és tudja miről beszél.A motor vázcserés, gyári ujra ugy hogy nem tudom mi a kifogás ellene, a többi baj is profin lett orvosolva minden gyárival lett cserélve. Az hogy néhány idom javitva volt és nincs ujrafestve az még nem katasztrofa, nemde?
Egyébként meg ugyancsak megkimélt, nem pályázik vele, örül ha egyszer egyszer eljut a Mátrába.
Gondolom te is rájöttél hogy a Thunderace nem iedeális pályára, de a Gixer igen.
No mindegy én jót akartam, neked lett volna egy pályázásra tutti mocid ,neki meg kisebb anyagi teher lett volna a válán.
OldPiet! Már a képen is látok problémákat a mocin,mi lenne ha látnám élőben!?Semmi probléma nem lett volna ha a motor sérülésmentes.De nem az. Mielött indultam (volna) megnézni a motort akkor nyögte be a srác,hogy kurvanagyot zakozott vele.De frankon meg van javitva!Jaaa köszi,és ezt miért nem mondtad hamarabb???? Kérdem tőle.Hát mer ez nem telefon téma,mondja a csávo.Ez kész!!!!!De sok a hülye!!!!! Fosok rá,hogy mennyire kurvakirályul van megjavitva!Nem köll és kész!Sérülésmentes motort akarok!Ennyi!!
Ja nem is beszélve a hitelről,ami még van a mocin.Már 2 millát befizetett,de még van kettö milla hátra.Én ezt nem értem!!??Vagy a srác magyarázta szarul vagy én vagyok hülye de vallami nem stimm. Bocs,hogy így beszélek a haverodról,de nem egyszerü eset a srác.
Gondolom nem olyan egyszerü De miért nem.
Én azért lettem külkeres (mondjuk megtanultam 2 nyelvet ami 30 évvel ezelött nagy szó volt) hogy utazhassak és nem a saját költségemre tehettem. Igaz csak Europában meg Arab országokban voltam de én annak is örültem.
Én azért szeretném ezt csinálni mert szeretem a mocikat meg rendőr is szereténk lenni.És elvileg csak télen nem járunk mocival.Meg nemtudom hogy ismered a Neumann János középiskolát abba szeretnék menni.És az egy elég jó suli biztosít egy informatikus szakmát meg egy angol középfokot tehát ha mégis meggondolnám magam bár erre kicsi az esély van egy szakmám Meg szeretném is ezt csinálni bár nekem a haverok azt mondják hogy kaszkadőr legyek vagy valami ilyesmi mert nekem a testalkatom olyan(van itt izom )De ha valaki szeretei a szakmáját az csinálja.Ezt mondják az emberek.
De egy motoros rendör annyit és akkor motorozik amikor... (mondják neki) , de legalább államköltségen Vagy tévedek? gondolom ugy már nem olyan élvezet?
Azt imádom a fórumban hogy egy témára hihetetlen mennyiségű adat infó és vélemény szabadul fel.
Ez tök zsír szerintem
Az előttem szólóhoz csatlakoznék néhány gondolattal:
Kakasdi bontó - olyan mint egy kombájn kíméletlenül kaszál. Számomra teljesen érthetetlen üzletpolitikát folytatnak magasan drágák és személytelenek. Természetesen ez sk. tapasztalat tehát szubjektív lehet másnak nem ez a véleménye. Ettől kerek a világ.
A német leckét is köszönöm sikerült is cuccokat találni bár nem ott hanem itthon pestközelben.
Tudtátok egyébként hogy az Ace-nek jóval könnyebb 4kg a főtengely súlya mint pl. a Fazernek?
Én most mindkettőt próbálgatom egy füst alatt és mily érdekes a különbség a kettő között.
A Fazerem fönt van a Vaterán ha esetleg valakit érdekel 2 éves és gyári magyar vásárlás.
Képzeljétek el hogy nyár elején hozzájutottam jutányosan egy pár METZELER Racetech medium tip. gumához..............hááát ha egy szóval tudnám jellemezni huuuúúú ez lenne e legmegfelelőbb.
Egyszerüen iszonyatosan ragad az első "hideg" kanyarban is. Ha hiszitek ha nem a Fazerrel egy CBR 1000-est aláztam egy hosszú ives kanyarban tei gázon. Minden leért a Fazeren ami csak kopik. Pedig ez a vas nem igazán erre való de a gumik szigorúan tartották az ívet. Amint felkerült a gumi azonnal kevés lett az első fék hatása ami egyébként az R1 fékje is. Annyira fogós és nem csúszós lett az eleje hogy tisztán lehet érezni a kurva japánok kurva gumi csővének tágulását. Mért nyomják még mindig ezt a szarságot nem értem. Na mindegy.
Szóval ha valaki még olyan elvetemült kanyarvadász mint én akkor nagyon ajánlom ezt a keveréket mert versenykeresztmetszetű igy akkor van a legnagyobb felület a talajon amikor a térded veri a padkát.
Szóval király.
Atis