Most azt kellene mondanom, hogy örülök neki, de inkább azt mondom tanulj tovább és keress rendes állást mert havi 80-100.000 Ft-ból nehéz megélni és egy életet felépíteni......bár ha neked mindegy akkor gyere
Pho emlékszel még rám?Mikor válaszolsz az e-mailomra? Még akkor küldtem amikor elmentél nyaralni És egyébként hogy vagy?Na úgynézki sikerülni fog a motoros rendőri szakma
Skacok !
Továbbra is árulom a 2002-es évjáratú Ace-emet.
33000 km, szervizkönyv, gyári állapot, garantáltan normálisan használt és megkímélt.
Túraplexi, riasztó és VIPER dob (+ a sértetlen gyári) van hozzá, a színe bordó-ezüst.
Legyen mondjuk 1.400.000 Ft. Ha van az ismeretségi körötökben érdeklődő, akkor üzenjetek istt, vagy a Yamaha Worldnél megtaláljátok a mocit. Hitelt nagyon jó feltételekkel intézek rá.
Korny
Én mikor először felültem rá meglepődtem mennyire hátul van a lábtartó egy túramotorhoz képest, de legjobban azon, hogy ez az üléspozíció kényelmes. Nem görcsöl rajta a csípőm, mert jobban nyújtva van a lábam így, hogy hátrébb a lábtartó. Eleinte a kezem el elzsibbadt olyan 150 km után, de aztán mivel már kicsit megszoktam a gépet és nem olyan görcsösen szorítottam a kormányt ez is elmúlt.
Sajna R1-el még nem volt szerencsém menni.A ringen mentem egyet az R6-al mondjuk ott tetszett. Viszont a gixer meg a CBR1000RR azok nagyon kényelmetlenek, begörcsölt kezem lábam. Ezek szerint az R1 nem annyira békapozos?
Persze, hogy az ace kényelmesebb 2 személynek, nekem is az volt az R1 előtt és fáj is a szívem érte. Ha sok pénzem lenne akkor biztosan vennék egyet az R1 mellé. Az R1 bármilyen meglepő ugyanolyan kényelmes ha egyedül mész rajta.
Az R1 szervízigényéről csak annyit tudok, hogy eddig semmi baja (18.100 km) és az injektort 30.000 km-nél kell szervízben megnézetni. Egyedül az első teló szimeringet kellett cserélni olyan 16.000 km-nél, mert enyhén gyöngyözött. Azóta fitti....
Szerintem nem nagyon változathattak az ACE-n, mert tökre ugyanúgy néz ki a 2002-es is mint az 1996-os, csak a színe más, max a blokkon, de annak a c somagtartóhoz nem nagyon van köze szerintem .
A matrica ára: 7.900 Ft
De mindenképpen kellene a modellkód, ha meg szeretnéd rendelni, mert a modellek és a színek miatti eltérés jelentkezik az árakban is.
Szeretném megérdeklődni, hogy nálatok a Yamaha World-be mennyibe kerülhet egy YZF1000R Thunderace feliratú matrica (az oldalidomra). Ez a típus, amelyre végig ki van írva az előbb említett felirat.
Légyszíves mondj egy árat nekem.
Köszi.
Üdv.
Mindennek van + meg - oldala.
Jól vetted az biztos.
Az injektor lehet hogy igényesebb, de a hagyományosat egy normál szerelő is javitani tudja.
Nekem nem fogyasztja az olajat, de eddig nem is hajtottam 6 ezer felett.
De azért elismered hogy a legtöbb R1-el nem csak turáznak, söt arra nem igazán kényelmes, nemde?
A kevés Thunderace között több a megkimélt, gondolom én. legalább is az enyém az ,akik látták mind azt mondják. pl Zsákosjanka is
Pohi: szerinted változtattak valamit a Thunderacen az utolso éveiben? Mert a kapható csomagtartók csak 2000 évjáratig írják hogy jó hozzá. Ha más tud valamit azt is köszönöm!
Persze ez is egy szempont, bár én ez esetben kivétel vagyok, mert csak melóba járok az R1-el meg túrázni. Eddig egyszer voltam vele a H.ringen, de ott sem volt szétgyilkolva.
Ha viszont azt nézed, hogy ez már egy injektoros komolyabb technika akkor nem mindegy melyiket veszed. És az sem utolsó, hogy az ACE mennyi olajat eszik és nekem az R1 a két olajcsere között nem evett észrevehetően, értem ez alatt azt, hogy a mércén nem látok csökkenést.
Ja és 1.450.000-ért vettem 12.970 km-el........ 3 évesen
Pohi elvileg igazad van az R1 mindig is egy drágább motor volt, csak hogy mire veszik az R1-et? Mátrázni, pályázni egykerekezni... szoval sportossan és nem kimélve.
Egy Thunderacet inkább a megfontoltabbak, kényelmesebbek, turázosak vették és így inkább megkiméltek.
Persze kivételek mindig vannak!!! Szoval azért nem mindegy- szerintem.
Az a baj, hogy a hasonló korú R1-ekkel majdnem azonos árban árulod, szerintem. Mivel nem ismert motor annyira mint az R1 így ennyiért nem nagyon fogják elvinni. Ha 200.000-el olcsóbban teszed ki akkor biztos elviszik.....
Hallo!
Van valakinek csomagtartója ill. top-case tartója a Thunderacen? Ha van valaki aki eladná vagy megmutatná hogy van megkonstruálva estleg tud valakit aki csinálna egyet az légyszi szoljon!
Szia janka!
Néztem a neten Thunderaceket: ismered a www.teilweise-motorrad.de -t? Van rajta két sérült Thunderace persze nem olyan olcsok mert 2 e Eur fölött vannak. De lenne dögivel alkatrész, biztos fog kelleni másnak is valami belőle:-(
Most azt kellene mondanom, hogy örülök neki, de inkább azt mondom tanulj tovább és keress rendes állást mert havi 80-100.000 Ft-ból nehéz megélni és egy életet felépíteni......bár ha neked mindegy akkor gyere
Pho emlékszel még rám?Mikor válaszolsz az e-mailomra? Még akkor küldtem amikor elmentél nyaralni És egyébként hogy vagy?Na úgynézki sikerülni fog a motoros rendőri szakma
Továbbra is árulom a 2002-es évjáratú Ace-emet.
33000 km, szervizkönyv, gyári állapot, garantáltan normálisan használt és megkímélt.
Túraplexi, riasztó és VIPER dob (+ a sértetlen gyári) van hozzá, a színe bordó-ezüst.
Legyen mondjuk 1.400.000 Ft. Ha van az ismeretségi körötökben érdeklődő, akkor üzenjetek istt, vagy a Yamaha Worldnél megtaláljátok a mocit. Hitelt nagyon jó feltételekkel intézek rá.
Korny
Nem tudja valaki mi az ára és,hogy hol lehet beszerezni?
Én mikor először felültem rá meglepődtem mennyire hátul van a lábtartó egy túramotorhoz képest, de legjobban azon, hogy ez az üléspozíció kényelmes. Nem görcsöl rajta a csípőm, mert jobban nyújtva van a lábam így, hogy hátrébb a lábtartó. Eleinte a kezem el elzsibbadt olyan 150 km után, de aztán mivel már kicsit megszoktam a gépet és nem olyan görcsösen szorítottam a kormányt ez is elmúlt.
Persze, hogy az ace kényelmesebb 2 személynek, nekem is az volt az R1 előtt és fáj is a szívem érte. Ha sok pénzem lenne akkor biztosan vennék egyet az R1 mellé. Az R1 bármilyen meglepő ugyanolyan kényelmes ha egyedül mész rajta.
Az R1 szervízigényéről csak annyit tudok, hogy eddig semmi baja (18.100 km) és az injektort 30.000 km-nél kell szervízben megnézetni. Egyedül az első teló szimeringet kellett cserélni olyan 16.000 km-nél, mert enyhén gyöngyözött. Azóta fitti....
Szerintem nem nagyon változathattak az ACE-n, mert tökre ugyanúgy néz ki a 2002-es is mint az 1996-os, csak a színe más, max a blokkon, de annak a c somagtartóhoz nem nagyon van köze szerintem .
De mindenképpen kellene a modellkód, ha meg szeretnéd rendelni, mert a modellek és a színek miatti eltérés jelentkezik az árakban is.
De mellékelem a képet, hogy melyikre gondolok:
Szeretném megérdeklődni, hogy nálatok a Yamaha World-be mennyibe kerülhet egy YZF1000R Thunderace feliratú matrica (az oldalidomra). Ez a típus, amelyre végig ki van írva az előbb említett felirat.
Légyszíves mondj egy árat nekem.
Köszi.
Üdv.
Jól vetted az biztos.
Az injektor lehet hogy igényesebb, de a hagyományosat egy normál szerelő is javitani tudja.
Nekem nem fogyasztja az olajat, de eddig nem is hajtottam 6 ezer felett.
De azért elismered hogy a legtöbb R1-el nem csak turáznak, söt arra nem igazán kényelmes, nemde?
A kevés Thunderace között több a megkimélt, gondolom én. legalább is az enyém az ,akik látták mind azt mondják. pl Zsákosjanka is
Pohi: szerinted változtattak valamit a Thunderacen az utolso éveiben? Mert a kapható csomagtartók csak 2000 évjáratig írják hogy jó hozzá. Ha más tud valamit azt is köszönöm!
Persze ez is egy szempont, bár én ez esetben kivétel vagyok, mert csak melóba járok az R1-el meg túrázni. Eddig egyszer voltam vele a H.ringen, de ott sem volt szétgyilkolva.
Ha viszont azt nézed, hogy ez már egy injektoros komolyabb technika akkor nem mindegy melyiket veszed. És az sem utolsó, hogy az ACE mennyi olajat eszik és nekem az R1 a két olajcsere között nem evett észrevehetően, értem ez alatt azt, hogy a mércén nem látok csökkenést.
Ja és 1.450.000-ért vettem 12.970 km-el........ 3 évesen
Midnight buli, sörsátor sörivőversen motorszépségverseny motorosfelvonulás és egyéb finomságok!!
Jöjjetek szeretettel várunk
Beugró: 1000ft
Egy Thunderacet inkább a megfontoltabbak, kényelmesebbek, turázosak vették és így inkább megkiméltek.
Persze kivételek mindig vannak!!! Szoval azért nem mindegy- szerintem.
De nem az enyém a motor és így az árát sem én szabom meg.
Szóval ez van
Még mindig új gazdájára vár.
Van valakinek csomagtartója ill. top-case tartója a Thunderacen? Ha van valaki aki eladná vagy megmutatná hogy van megkonstruálva estleg tud valakit aki csinálna egyet az légyszi szoljon!
Néztem a neten Thunderaceket: ismered a www.teilweise-motorrad.de -t? Van rajta két sérült Thunderace persze nem olyan olcsok mert 2 e Eur fölött vannak. De lenne dögivel alkatrész, biztos fog kelleni másnak is valami belőle:-(