Sziasztok! Következő kérdéssel fordulnák hozzátok!
Van egy Yamaha Yz250F 2005-ös motorom egyik napról a másikra de ez már tart 2 hónapja az csinálja hogy vagy melegindítóval vagy negyedgázon indul csak el hidegen melegen egyaránt, ha elindul nincs alapjárat szivatóval vagy anélkül tök mindegy ha meleg csinálok rá alapjáratot de húzok egy gázt és nem esik vissza ha visszaesik akkor nincs alapjárat és megáll karbit 100-szor szétszedtem kipucoltam összeraktam ugyan az a probléma és egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet! Valami ötlet tipp vagy esetleg valaki volt már hasonló cipőben? Köszi előre is! Üdv.:Laci
Csak az a csapágy legyen jó amin a lánckerék van.
De ha a főtengelyt megfogja, akkora a kukactengelyt is kibírja nem?
Szerintem ezzel már nem fogsz nyélgázon menni 30-40 perceket krosszpályán. A gyújtás jó eredeti? A villa milyen színű? Csak azért kérdezem, mert ismertem egy ennyire beteg YZ125-öt...
És észrevettem még egy hibát.. A váltotengely gorbe, az csere.. De ami a valtodobot tartja csapagy is szar a csapagyhaz.. Szerinted ott megfogja a csapagyragaszto? Helyesirasert bocsi telefonrol írok
Régen egyik barátom motorjával (YZ125 1994) sokat szívtunk ezzel.
Perselyezni nem lehet, mert nem is tudni hol volt a központ hajszál pontosan. Legalábbis nekünk nem vállalták el. Vastagság még lett volna elég, szerintem 1994-től vagy 10 évig ugyan az a blokk. Talán 4EX-el kezdődött a régi 26x50,6-os helyett.
Szoktak pl mérőszalaggal, sörös dobozzal bepréselni csapágyat. Tehát meg lehet próbálni gányolni. Gyanítom, hogy a főtengely mindkét fele is megkopott már, azt is javítani kéne.
Nekünk az lett a megoldás, hogy harmadszorra találtunk valamiféle Loctite csapágy rögzítőt ami megfogta, 2 év múlva felújításkor alig tudtuk szétszedni. De akkoriban nem volt még ennyi bontó, internet. Szerintem új blokkal járnál a legjobban. Nem kis idő, pénz egy ilyet megcsinálni és lehet sosem lesz jó. Főleg, ha a kuplung és a váltó is javításra szorul. Láttam már pl felére elkopott power tengelyt is ilyen lestarpált motorban. A főtengely, hajtókar, dugó, henger ha hibátlan akkor sem biztos, hogy megéri javítani, inkább bontsd el.
Legjobb lenne a blokkfelet cserélni,perselyezni vszeg nem fogod tudni az anyagvastagság miatt,ha esetleg olyan anyagból van amit lehetne hegeszteni akkor vetemedni fog a hőátadás miatt,így mindkét esetben központosra kellene marni a két blokkfél csapágyházát,csapágyragasztás sem biztos hogy jó ötlet főtengelynél....
Nézd meg hogy mettől meddig csereszabatosak a blokk közepek és keress azt sztem..
Sziasztok. 1996os yz125 höz keresek kuplungkosarat,váltóalkatrészeket,valamint blokkfeleket. Illetve segítséget kérnék hogy ha a főtengelycapágyfészek kikopott es lóg benne a csapágy, mit lehet csinálni? Hol perselyeztessem ha azt lehet?vazy mit?
Keresek Yamaha YZ 250-es crosst!2006 felett,de bámilyen ajánlatot meghallgatok.Akinek van eladó az kérem jelezze nekem a dawidwagyok@gmail.com -os email címen.+a motorról kép és, hogy mit lehet róla tudni.
Szükségem lenne 1989-es YZ125 power szelepre! Van esetleg valakinek elfekvőben? Vagy tudnátok bontót javasolni, ahol érdemes lenne megpróbálni? Előre is köszönöm!
Megoldódott a probléma! levegő baja volt mégpedig a henger és karbi közötti gumi 2x2centin végig volt repedve a bilincsek alatt... Érdekes módon most lecseréltem és indul hidegen melegen elsőre :D
Keresek 1985 vagy 1986 os yz250 hez hengert. Esetleg valahol nem porosodik egy?
Van egy Yamaha Yz250F 2005-ös motorom egyik napról a másikra de ez már tart 2 hónapja az csinálja hogy vagy melegindítóval vagy negyedgázon indul csak el hidegen melegen egyaránt, ha elindul nincs alapjárat szivatóval vagy anélkül tök mindegy ha meleg csinálok rá alapjáratot de húzok egy gázt és nem esik vissza ha visszaesik akkor nincs alapjárat és megáll karbit 100-szor szétszedtem kipucoltam összeraktam ugyan az a probléma és egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet! Valami ötlet tipp vagy esetleg valaki volt már hasonló cipőben? Köszi előre is! Üdv.:Laci
De ha a főtengelyt megfogja, akkora a kukactengelyt is kibírja nem?
Szerintem ezzel már nem fogsz nyélgázon menni 30-40 perceket krosszpályán. A gyújtás jó eredeti? A villa milyen színű? Csak azért kérdezem, mert ismertem egy ennyire beteg YZ125-öt...
Perselyezni nem lehet, mert nem is tudni hol volt a központ hajszál pontosan. Legalábbis nekünk nem vállalták el. Vastagság még lett volna elég, szerintem 1994-től vagy 10 évig ugyan az a blokk. Talán 4EX-el kezdődött a régi 26x50,6-os helyett.
Szoktak pl mérőszalaggal, sörös dobozzal bepréselni csapágyat. Tehát meg lehet próbálni gányolni. Gyanítom, hogy a főtengely mindkét fele is megkopott már, azt is javítani kéne.
Nekünk az lett a megoldás, hogy harmadszorra találtunk valamiféle Loctite csapágy rögzítőt ami megfogta, 2 év múlva felújításkor alig tudtuk szétszedni. De akkoriban nem volt még ennyi bontó, internet. Szerintem új blokkal járnál a legjobban. Nem kis idő, pénz egy ilyet megcsinálni és lehet sosem lesz jó. Főleg, ha a kuplung és a váltó is javításra szorul. Láttam már pl felére elkopott power tengelyt is ilyen lestarpált motorban. A főtengely, hajtókar, dugó, henger ha hibátlan akkor sem biztos, hogy megéri javítani, inkább bontsd el.
Nézd meg hogy mettől meddig csereszabatosak a blokk közepek és keress azt sztem..
köszönöm
Valaki tudna nekem segíteni abba,hogy hol lehet power szelepet venni ? Mert az enyém eltört!
Utólagosan is köszönöm!
email
tuzoltosageger@freemail.hu
Wossner markaju hajtokarrol vélemények?
Keresek Yamaha YZ 250-es crosst!2006 felett,de bámilyen ajánlatot meghallgatok.Akinek van eladó az kérem jelezze nekem a dawidwagyok@gmail.com -os email címen.+a motorról kép és, hogy mit lehet róla tudni.
Köszönöm! :)
Szükségem lenne 1989-es YZ125 power szelepre! Van esetleg valakinek elfekvőben? Vagy tudnátok bontót javasolni, ahol érdemes lenne megpróbálni? Előre is köszönöm!