Hy.Én is membrán párti vagyok. bár én a 12e ft os boyesent tettem bele a yz250 be. sokallottam a v-force árát. nálam egyenletesebb a gyorsítás. a gyári 1 lapos membránnál, jobb ,a 2 lapos . nem annyira lórugás.
Ja, és én egy 125/144-esre nem tennék alulra hangolt rezót, nem fog annyit hozni alul, mint amennyit felül veszít, annak a kis motornak pedig pont a pörgősség a lényege.
A gyári konfighoz képest pedig nő a teljesítmény, vagy inkább úgy fogalmazok hogy 'kihozza' belőle ami benne van, mert a több membránlap, nagyobb keresztmetszet miatt nagy fordulaton, gyors töltetcserénél is képes a maximumot beszívni. Nekem mindenhol javult tőle, alul-felül is, és ahogy írtad a gázreakció is jobb lett sokkal. Én ki nem hagynám mégegyszer egy 2T-ből a V-force-t.
A teljesítménye nem fog változni,nem is állítottak ilyen róla,ha belegondolsz akkor mitől is változna? Bár jellemzően nem szokás ilyen nagy szavakkal dobálózni nyolcadliteresnél mint "nyomatékgörbe :D ",de azon fog változtatni az alsó fordulatszámtartományban,és közvetlenebb lesz mindenhol a gázreakció...
Ha mindenáron pénzt akarsz költeni akkor vegyél alulra hangolt rezót,de akkor jársz legjobban ha ezt a pénzt inkább benyára költöd és élvezed a motorozást.
De tudod mi a legjobb tuning? Még jobban húzod a gáz!
Sziasztok! Yamaha yz144 re szeretnénk vásárolni Boyesen membránt de eggyenlőre tanácstalanok vagyokunk hogy megvegyük-e mert nem olcsó. A kérdésem hogy miben fog változni a motor teljesítmélye a gyárihoz képest, megéri beruházni ilyenre? Esetleg valakinek tapasztalat Vforce3-rol? Előrre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Yamaha yzf 250 es motrom van, 2003as évjárat. Most vettem észre, hogy az olaj tele van benzinnel. Egy szerelő mielőtt vettem átnezte és azt mondta, hogy a karburátoromban valami ki van kopva, mert vissza engedi a renlatint. Felhívtam és mondta, hogy köze lehet a karburátornak a benzin és olaj keveredésének. Mit tegyek? Hétvégére le van fizetve minden egy nagy túrázáshoz és nem tudja addig senki elvállalni? Mit tegyek? Valaki segítsen légyszíves! :/
Sokmindentől függ.
Dúsítassz hidegindittásnál? Légszűrőd milyen? Frissen olajozott? Sokat számitt az is hogy rugod meg a motort(értek itt a felső holtponton rugásra)
Ha szelephézagot nézel azzal bajt nem csinálsz. De attól még indulnia kellene a leírottak alapján.
Üdv.
Egy kis segítségre lenne szükségem!
A képen látható 2db váltófogaskereket keresem!!!
YZ 250, 1999!
Hol tudnám beszerezni őket?
Válaszokat előre is köszönöm!
Újabb kérdésem lenne. Korábban említettem már a forumon, hogy nemrég vettem egy Yamaha YZF 450-es gépet. (2003-as modell) Mikor megvettem tök könnyen indult. Nem füstöl, nem csörög a motorja, tehát motorikusan jónak tűnik. Aztán pár hete akartam vele motorozni, de az istennek se akart beindulni. Elvittem szerelőhöz, aki aztán annyit csinált hogy kicserélte a gyertyát. Azt mondta bezabált, tiszta benzin volt a gyertya és ezért nem indult be. Most hétvégén elhoztam tőle, egy darabig fasza is volt, de aztán megint nem indult be az istennek se. Én szintén kivettem a gyertyát, kiégettem gázon, aztán jólett. Aztán most megint nem jó. Ez biztos nem normális dolog, valami baja van. Én szelephézagra vagy valami karbulátor beállításra gondolok, de még előtte nem volt ilyen krosszgépem, csak kis motorok, nem vágom annyira mi lehet a baja, csak sejtem. Akinek volt már hasonló baja azoktól kérdezném, hogy mi lehet vele?? Sok üzemanyagot kap vagy szelephézagot kellene állítani??
Hol tudok csak tűszelepet rendeni? Yz125 2000 az alany.