Jelenleg Motul Transoil 2t 10w40 van benne. Hidegen ha leteszem 1-be csattan egyet, majd esik a fordulat, melegen viszont valamennyivel jobb a helyzet, megszűnik a csattanás, viszont a fordulat ugyan úgy leesik, sőt van hogy leáll a motor. A kuplung felengedésekor nem csattan. Szerintem ilyenkor a váltóból jöhet ez a fura hang, gondolom össze érnek a fogaskerekek... Hidegen 1-be kuplunggal abszolút nem lehet tolni, melegen valamennyire igen, de be-be farol. Holnap szétszedem aztán ránézek a kosárra. Köszönöm a segítséged! :)
Hello!
Nekem is volt már hasonló gond. A lamella kopás miatt nem ez a jelenség, olyankor inkább megcsúszik terhelésre. Előfordulhat az is, hogy a kuplung lökőrúdja van elkopva. A túl sűrű olajtól is lehet, ebben az esetben melegen javul a helyzet. Nekem bevált az ATF automata váltóba való olaj, az hidegen is sokkal hígabb. ATF Dexron III. Putoline gyártmányt használok, nincs rá panasz, de szerintem más gyártóét is nyugodtan kipróbálhatod, ha olcsóbbat szeretnél. Persze előfordulhat még a kuplungkosár kopása, beverődése miatt is, de ez ritkábban szokott előforduli és a beverődés miatt még elindulásnál ránt is egy nagyobbat a motor, meg hallat egy csattanó hangot is ha hirtelen engede fel.
Meg lehet csiszolgatni,a felületedzett anyagot így szépen megsemmisíted és így rövidebb idő alatt tud majd beverődni a szépnek látszó kosár...ideig óráig jó lesz,eladás előtt legjobb ezt elkövetni!
ÜDv
426-os motorblokk lett bontva makulátlan állapot, tökélletes alkatrészek!
Ebben nem fogsz csalodni
hengerfejben a szelepek nemrég voltak cserélve
henger dugó /bivaly erös/
FCR karbi
emailben keressetek ha gondoljátok
mehesz13@freemail.hu
Köszönöm a segítséged!
Egyébként tegnap kicsit szórakoztam vele, melegen sikerült beállítanom annyira, hogy ha letrszem 1-be egy kicsit esik a fordulat. Ez noermális, vagy ugyan úgy kellene ketyegnie mint üresben?
Valószínű a külső kuplungkosarad van beverődve és így nem tudnak a lamellák teljesen kiemelni ezért viszi a motort.
Tehát az valószínű cserés, rosszabb esetben a belső is.
És szerintem a lamelláid is csere érettek lesznek.
Sziasztok!
Van egy lánckerék szettem amitől szeretnék megválni!
Az első egy 13-as talon, vadonat új, soha nem volt fent.
A hátsó pedig egy 48-as alu lánckerék, ami egy alkalommal volt feltéve kipróbálásra!
Ha érdekel írj, megegyezünk!
Van egy 2000-es yz 250-em, hidegen-melegen ha leteszem 1-be viszi a motort, sőt hidegen reccsen is egy szépet a váltó! A lamellák lehetnek megkopva, vagy más baj van? A kar és bowden állítónál már majdnem teljesen ki vannak tekerve a csavarok. Az olajat 10 üzemórája cseréltem, szép szürke lett... Motul transoil.
Yamaha yz 125 öshöz (1993as évjárat) kellene nekem komplett gyújtás. Állórész,forgórész, lebdkeréK minden..
Kaptam egy ajánlatot(60ezer forint) csak kissé sokalom és inkább utánna járok, hogy tudnék e olcsóbban szerezni rá?
Én is szenvedtem sokat az enyémmel.nekem sikerült vennem hozzá komplet powert,csak hiányzott egy egy alkatrész hozzá.hogy olyan legyen ahogy a gyárba megalkották,Gyártás alatt van
Nekem is volt már hasonló gond. A lamella kopás miatt nem ez a jelenség, olyankor inkább megcsúszik terhelésre. Előfordulhat az is, hogy a kuplung lökőrúdja van elkopva. A túl sűrű olajtól is lehet, ebben az esetben melegen javul a helyzet. Nekem bevált az ATF automata váltóba való olaj, az hidegen is sokkal hígabb. ATF Dexron III. Putoline gyártmányt használok, nincs rá panasz, de szerintem más gyártóét is nyugodtan kipróbálhatod, ha olcsóbbat szeretnél. Persze előfordulhat még a kuplungkosár kopása, beverődése miatt is, de ez ritkábban szokott előforduli és a beverődés miatt még elindulásnál ránt is egy nagyobbat a motor, meg hallat egy csattanó hangot is ha hirtelen engede fel.
Írj rám,lehet hogy hasonló árban tudok neked jobb verziót,pontosan mibe kell,milyen méretben?
Meteor dugattyúról vélemény? YZ 125-be szeretnék venni.
Köszi!
426-os motorblokk lett bontva makulátlan állapot, tökélletes alkatrészek!
Ebben nem fogsz csalodni
hengerfejben a szelepek nemrég voltak cserélve
henger dugó /bivaly erös/
FCR karbi
emailben keressetek ha gondoljátok
mehesz13@freemail.hu
Azért esik a fordulat mert fog a kuplung, nem tud szétemelni teljesen.
Ha addig veszed el a holtjátékot amíg csak tudod sőt azon is túl, akkor más is el fog kopni.
Egyébként tegnap kicsit szórakoztam vele, melegen sikerült beállítanom annyira, hogy ha letrszem 1-be egy kicsit esik a fordulat. Ez noermális, vagy ugyan úgy kellene ketyegnie mint üresben?
Valószínű a külső kuplungkosarad van beverődve és így nem tudnak a lamellák teljesen kiemelni ezért viszi a motort.
Tehát az valószínű cserés, rosszabb esetben a belső is.
És szerintem a lamelláid is csere érettek lesznek.
Van egy lánckerék szettem amitől szeretnék megválni!
Az első egy 13-as talon, vadonat új, soha nem volt fent.
A hátsó pedig egy 48-as alu lánckerék, ami egy alkalommal volt feltéve kipróbálásra!
Ha érdekel írj, megegyezünk!
Van egy 2000-es yz 250-em, hidegen-melegen ha leteszem 1-be viszi a motort, sőt hidegen reccsen is egy szépet a váltó! A lamellák lehetnek megkopva, vagy más baj van? A kar és bowden állítónál már majdnem teljesen ki vannak tekerve a csavarok. Az olajat 10 üzemórája cseréltem, szép szürke lett... Motul transoil.
Köszönöm a segítséget!
Üdv.: B
1999-es 125-ös YZ-hez keresek komplett power szelepet és hátsó féknyerget a felfogatásával együtt.
E-mail: szcombi@gmail.com
Köszi
mert enyém szét van verődve
Kaptam egy ajánlatot(60ezer forint) csak kissé sokalom és inkább utánna járok, hogy tudnék e olcsóbban szerezni rá?
Yamaha YZ250 1994-es motorhoz keresek hajtókart vagy komplett főtengelyt.
Köszönöm