hát ma megint annyi mindent mondtatok nekem hogy azt sem tudom mi a f*sz van de amugy ha vennék akkor én is vmi újabbat szeretnék venni.pluszba még az új bukó+ új kesztyű+ szemüveg van itt még kiadás azért amit hozzá kell kalkulálni.csizma nélkül elég fájdalmas egy idő után a váltás cross gépen nem?
Vannak régebbi kétütemű wr-ek (bár ritkák), vagy valamelyik európai márka. De erdőre valami jó dúsra karburált cross 250 2T is lehet, hogy célszerűbb mint a 125.
Azért vegyél fiatalabbat mert ezzel legalább megadod az esélyt annak, hogy kevesebbet kell rákölteni persze függ a gazdától is. Nem azt mondom hogy '92es nem lehet patika... 'ju nó' Nekem volt 92es motorom igaz aprilia de én a gatyámat ráköltöttem és csak nem ment a kis gennyes. Ha valamit kicserélsz rögötn tönkremegy valami más 'ju nó' És szerintem jó motorral könnyebb tanulni. És én azt mondom, hogy inkább motorozz mint szerelj 'ju nó' Engem ha álmomból felriasztanának rögtön el tudnám mesélni a rotax 123nak a felépítését. 'ju nó' Ha rám hallgatsz inkább kuporgatsz még egy kicsit és veszel mondjuk egy '05-t, mert mire belejössz és váltanál könnyebb lesz eladni és még pénzt is kapsz érte 'ju nó'
Én nem akarok beleszólni hülyeséget mondani meg méginkább nem...De szerintem ha kezdő a srác akkor nem az számít hogy milyen fiatal motort vesz,hanem az hogy mennyire volt gazdája a motornak.Erre a célra megfelel egy 95-ös de akár 92 évjáratú gép is,ha nincs szét kókányolva.Szerintem egy kezdőnek nem számít még annyira a futómű és a fékek precízsége először örülni fog ha nem dobja le őt,a kissebb nagyobb hegyeken...Ez csak az én véleményem,nem muszály rám hallgatni,de én a 92-es Yz125-el elmegyek általában ugyanott ahol a haverom a 2001-es Wr 450-el...ez azért lehet mert mind a ketten kezdők vagyunk és nem mutatkozik meg a futómű és fékek különbsége...A fenntartás a 92-es Yz-mnek most lett felújítva...csapágyak,szimmeringek:35eFt,Dugó gyűrű :23eFt,de mondjuk nekem volt itthon előre hátra kerékcsapágyam NTN szal az nincs benne...ha esetleg érdekel mi volt benne a 35-be akkor majd leírom Szóval lehet így az elején fölösleges fiatal motort venni,úgyis esel meg kelsz majd vele,meg lehet h az alkatrészek is drágábbak ezt nem tudom mert az enyém idősebb...:) Na jók legyetek csőzet:)
értelek. de ha enduro akkor melyik?DT az jó gép mentem már eggyel de szerintem erdőzni nem az igazi ,honda crm is jó gép de az sem az igazi ha meg 125-nél nagyobbat akarnék venni enduroból ahhoz meg már jogsi is kéne mert arról nem fogják el hinni hogy 50-es. nekem csak 50-re van jogsim ezért szeretnék crosst venni mert arra édes mindegy hogy van-e jogsid vagy nincs.az xt 660-at nem találtam erősnek annyira mint amennyire vártam azon azért féltem egy kicsit mert nehéz nekem.
Szerintem az első 2 erősen évjáratmanipulált is.
Erdőre enduro kéne nem cross gép, azt nem oda találták ki, elégé zsebbenyúlos lehet, olyan ez mint wrc-vel boltbajárni...
Egyébként ha az XT 660-at erősnek találtad a 125alatt lefosod a bokád úgy megy (ha jó), a 250 2t meg vállból kitépi a karod :).
hát hozzáértő ember az aminek a híján vagyok ismerek pár motorost de azok gyorsaságival nyomják gondolom ők nem iagzán tudják melyik a jó meg melyik a kevésbé jó
akkor a lényeg az hogy kb 2002 utánit vegyek mert ezek még aránylag fiatalok mert ha régebbit veszek akkor annak lehet hogy meginnám a levét jól értem?
Szevasztok ! Van yz 80-as ba és 85-ös be hajtókarom!A 80-AS 93-01 ig jó a 85-ös 02-07-es évjáratig tökéletes beszerelhető állapotban van,van még Rm 250-es hez 96-02ig és Cr 125-ös höz az 88-06 ig árak: Yz 8000ft Rm 10 000ft Cr:5000ft Érd 06 20 352-6461
Vehetsz öregebbet csak nelegyen taknyolva/gányolva(igen ritka de van)Ercsiben van valaki aki japánból hord be,azok nemvoltak szegelve...(hasznaltauton szokott hirdetni..)Keresgélj
Erdőre enduro kéne nem cross gép, azt nem oda találták ki, elégé zsebbenyúlos lehet, olyan ez mint wrc-vel boltbajárni...
Egyébként ha az XT 660-at erősnek találtad a 125alatt lefosod a bokád úgy megy (ha jó), a 250 2t meg vállból kitépi a karod :).
párszor már biztos be volt linkelve de egész jó
Ma mentem 2 kört végre, igaz nincs rajta az első sárvédő + a féktárcsa se , de király voot igy is