Heló! Ez előtt volt 2 apriliám egy 50-es és egy 125-ös RX-em. Mind 2 jó volt meg voltam velük elégedve. De mindig volt rajtuk valami amit szerelgetni kellett. Az XT-hez eddig még csak annyit nyúltam, hogy esztergáltam hozzá bukógombákat és azt felszereltem+takarítottam. Mivel az előző tulaj esett vele pár esztétikai hibát kell rajta javítani, a láncgörgő kopott cserés, de ezt szintén megtudom oldani esztergával. Szelephézagot kell állítani majd rajta, bár szerintem nagy baj nincs, az is megoldható házilag. Még az üléssel kell valamit kezdenem, ez típushiba ugye.
Szóval. Eddig én maximálisan megvagyok vele elégedve, fogyasztása is nagyon jó, ha nem tekered szét akkor 4L körül nyeli a naftát. Nagyon jó megjelenésű motor, nekem az x verzió van, szerintem igazán átadja a supermotos érzést, habár egy kicsit nehéz, de ez megszokható. Elejét szépet felkapja ha arról van szó.
Eddig csak pozitív tapasztalatom van róla. És nagyon szeretem! Hozzáteszem, az előző motorjaimmal nem mertem volna heti szinten 150-200km-t megtenni, ezzel gond nélkül el mernék menni a balatonra bármikor. Szóval elég megbízhatónak bizonyult eddig!
Csak ajánlani tudom. Én majdnem LC4-et vettem de nagyon örülök hogy végül ez mellett döntöttem.
Az XT-nek majdnem mindegy csak legyen benne
Ami bevált ( csendes jól kapcsolható váltó , csendes motor blokk ) :Repsol 4T rider 15W 50
Egyébként ki-mire esküszik , a lényeg : 6000 Km és csere !
Gyepálás esetén hamarabb
A gyári átalakítása : Sima Béla .
Ne csak olvasgass , használd a fórumot ! Zozó-ék tudják a mester élérhetőségét ( is ) , egyébként nekem is Sima Béla által módosított hangrendszer zenél
Heló! Szeretnék majd módosítani az xt-m hangján. Láttam, sokan a gyári kipufogót alakítják át. Ennek próbáltam utána olvasni, xt660 clubbos kézikönyvben is írja, hogy egyszerűnek tűnik, de nem az. Foglalkozik ilyennel valaki, esetleg valami leírás, vagy valami hasonló, ennek a menetéről létezik?
Vagy akkor már érdemesebb venni 2 sportdobot? Ezzel az a bajom, hogy eddig nem igazán sikerült sehol találnom.
Ventilátor tesztelhető a Diag menüben :
d51:00 Hőtıventillátor tesztelı („Aktiválás”-kor 5x lép mőködésbe – lehet hallani)
A hűtő folyadék csere után hajlamos cseperészni , ne töltsd max fölé .
Az XT 660 Club főoldalán mindent megtalálsz
A radiátoron lévő ventilátort, még nem hallottam, láttam működni. Az mikor kapcsol be?
A hűtővíz kiegyenlítő tartály túlfolyó csövén menet közben csöppen a fagyálló. (mivel rövid a cső az összes a blokkon végzi, és onnan látom... na de majd kicserélem hosszabbra) Ez normális?
Sziasztok! Tegnaptól kezdve, tulajdonosa vagyok egy XT660x-nek! Nagyon örülök, hogy végre hozzájuthattam, ha egy két jó tanáccsal el tudtok látni azt megköszönném.
Nem lesz baja , hallani fogod ha sokallja a fordulatszámot
Az olajat csekkold ! Nagy fordulaton hajlamos csipegetni ( olajtól is függ ) , de nem vészes
120-130 körül van az utazója , de nem igazán alkalmas autópályára .
Valószínűleg elunod az életed a pályán .
100 Km-t toltam pályán de soha többé nem teszek ilyet !
sziasztok
nagy váltáson vagyok túl egy zx10 r em volt és most vettem egy 660 xt x et
azt szeretném tudni hogy autópályára alkalmas ez a gép? bírja a huzamos 130 140 km/h át ?
a barátaim szerveznek egy túrát és abban lesz autópálya is.
Köszi!Szégyenlem magam mert szét lett kapva és a semmi hiba Tehát ezek szerint a gyári kipufogó a hibás,hogy nem nyomja el az egy hengeres zörgését Tanuló pénz,pedig ez a harmadik xt-ém és szerelő a szakmám Mélyre ássam magam?
Nem lehet nagy hiba , óra szerint még új a gép . Lehet hogy a főtengely jobb oldalán meglazult a csoportkereket rögzítő anya. Ami rettenetes hangot képes adni .
Itt keresd Mr-Zozó-t : http://www.forum.xt660-club.hu...
Üdv mindenkinek!Segítséget kérnék! Van egy xt 660r-em ami most otthon van és ausztriában vettem egy x-est mert kint élek és a rendszám miatt muszáj volt.Az R-ben van 62000 km és az X-ben 7800.Tegnap indultam volna vele ausztriába és valami nagyon hangos morgós hangja van a blokknak ami nem normális mert a réginek a sok kilóméter ellenére sincs ilyen hangja.Valaki tapasztalt már ilyent vagy hallott e típushibáról?Előre is köszönöm a segítségeteket!
Nem tudom aktuális-e még, nem nagyon nézegetem az oldalt. Nem hiszem egyébként hogy találsz olyat, amelyik motornak nagy baja lenne. 30.000 önmagában nem sok, de én 25 körül nézelődnék, az én szememben ez még " kevésnek " számít, nálam a 30 fölötti már egy másik "lépcső" .
Szóval. Eddig én maximálisan megvagyok vele elégedve, fogyasztása is nagyon jó, ha nem tekered szét akkor 4L körül nyeli a naftát. Nagyon jó megjelenésű motor, nekem az x verzió van, szerintem igazán átadja a supermotos érzést, habár egy kicsit nehéz, de ez megszokható. Elejét szépet felkapja ha arról van szó.
Eddig csak pozitív tapasztalatom van róla. És nagyon szeretem! Hozzáteszem, az előző motorjaimmal nem mertem volna heti szinten 150-200km-t megtenni, ezzel gond nélkül el mernék menni a balatonra bármikor. Szóval elég megbízhatónak bizonyult eddig!
Csak ajánlani tudom. Én majdnem LC4-et vettem de nagyon örülök hogy végül ez mellett döntöttem.
Ami bevált ( csendes jól kapcsolható váltó , csendes motor blokk ) :Repsol 4T rider 15W 50
Egyébként ki-mire esküszik , a lényeg : 6000 Km és csere !
Gyepálás esetén hamarabb
Ne csak olvasgass , használd a fórumot ! Zozó-ék tudják a mester élérhetőségét ( is ) , egyébként nekem is Sima Béla által módosított hangrendszer zenél
Vagy akkor már érdemesebb venni 2 sportdobot? Ezzel az a bajom, hogy eddig nem igazán sikerült sehol találnom.
d51:00 Hőtıventillátor tesztelı („Aktiválás”-kor 5x lép mőködésbe – lehet hallani)
A hűtő folyadék csere után hajlamos cseperészni , ne töltsd max fölé .
Az XT 660 Club főoldalán mindent megtalálsz
A radiátoron lévő ventilátort, még nem hallottam, láttam működni. Az mikor kapcsol be?
A hűtővíz kiegyenlítő tartály túlfolyó csövén menet közben csöppen a fagyálló. (mivel rövid a cső az összes a blokkon végzi, és onnan látom... na de majd kicserélem hosszabbra) Ez normális?
1. Vigyáz rá !
2. Itt mindent megtalálsz : http://xt660-club.hu/index.htm
3. Ha valamit kérdeznél : http://www.forum.xt660-club.hu...
akkor megyek is és meghajtom
Az olajat csekkold ! Nagy fordulaton hajlamos csipegetni ( olajtól is függ ) , de nem vészes
de baja nem lesz a gépnek remélem ha egy kicsit meghajtom ?
Valószínűleg elunod az életed a pályán .
100 Km-t toltam pályán de soha többé nem teszek ilyet !
nagy váltáson vagyok túl egy zx10 r em volt és most vettem egy 660 xt x et
azt szeretném tudni hogy autópályára alkalmas ez a gép? bírja a huzamos 130 140 km/h át ?
a barátaim szerveznek egy túrát és abban lesz autópálya is.
Nem ásó kell.................. hanem betonvas a kipufba
A lényeg hogy nincs baj a vassal
Itt keresd Mr-Zozó-t : http://www.forum.xt660-club.hu...
XT660X-re fáj a fogam, már régóta. Most jött el az a pillanat amikor talán elég pénzem van, hogy hozzájussak.
Keresgéltem már neten, de vicc a kínálat... max 750.000 FT-ot szánnék rá.
Van-e valakinek itt a csoportban eladó, esetleg ismerősének?
Az emilkéd él ? Ősz környékén lenne aktuális .