Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ!
Heló! Ez előtt volt 2 apriliám egy 50-es és egy 125-ös RX-em. Mind 2 jó volt meg voltam velük elégedve. De mindig volt rajtuk valami amit szerelgetni kellett. Az XT-hez eddig még csak annyit nyúltam, hogy esztergáltam hozzá bukógombákat és azt felszereltem+takarítottam. Mivel az előző tulaj esett vele pár esztétikai hibát kell rajta javítani, a láncgörgő kopott cserés, de ezt szintén megtudom oldani esztergával. Szelephézagot kell állítani majd rajta, bár szerintem nagy baj nincs, az is megoldható házilag. Még az üléssel kell valamit kezdenem, ez típushiba ugye.

Szóval. Eddig én maximálisan megvagyok vele elégedve, fogyasztása is nagyon jó, ha nem tekered szét akkor 4L körül nyeli a naftát. Nagyon jó megjelenésű motor, nekem az x verzió van, szerintem igazán átadja a supermotos érzést, habár egy kicsit nehéz, de ez megszokható. Elejét szépet felkapja ha arról van szó.

Eddig csak pozitív tapasztalatom van róla. És nagyon szeretem! Hozzáteszem, az előző motorjaimmal nem mertem volna heti szinten 150-200km-t megtenni, ezzel gond nélkül el mernék menni a balatonra bármikor. Szóval elég megbízhatónak bizonyult eddig!

Csak ajánlani tudom. Én majdnem LC4-et vettem de nagyon örülök hogy végül ez mellett döntöttem.
Hello milyen az xt hogy vagy vele megelégedve tervbe van nálam is a vásárlás azért érdeklödök de nincs fent olyan ami árban és kinézetre is jó lenne.
Az XT-nek majdnem mindegy csak legyen benne
Ami bevált ( csendes jól kapcsolható váltó , csendes motor blokk ) :Repsol 4T rider 15W 50
Egyébként ki-mire esküszik , a lényeg : 6000 Km és csere !
Gyepálás esetén hamarabb
Sziasztok xt 660R be milyen motor olajat használtok? szintetikus vagy félszintetikus?
A gyári átalakítása : Sima Béla .
Ne csak olvasgass , használd a fórumot ! Zozó-ék tudják a mester élérhetőségét ( is ) , egyébként nekem is Sima Béla által módosított hangrendszer zenél
Heló! Szeretnék majd módosítani az xt-m hangján. Láttam, sokan a gyári kipufogót alakítják át. Ennek próbáltam utána olvasni, xt660 clubbos kézikönyvben is írja, hogy egyszerűnek tűnik, de nem az. Foglalkozik ilyennel valaki, esetleg valami leírás, vagy valami hasonló, ennek a menetéről létezik?

Vagy akkor már érdemesebb venni 2 sportdobot? Ezzel az a bajom, hogy eddig nem igazán sikerült sehol találnom.
Ventilátor tesztelhető a Diag menüben :
d51:00 Hőtıventillátor tesztelı („Aktiválás”-kor 5x lép mőködésbe – lehet hallani)
A hűtő folyadék csere után hajlamos cseperészni , ne töltsd max fölé .
Az XT 660 Club főoldalán mindent megtalálsz
Mint újoncnak, fel is merült bennem pár kérdés!

A radiátoron lévő ventilátort, még nem hallottam, láttam működni. Az mikor kapcsol be?

A hűtővíz kiegyenlítő tartály túlfolyó csövén menet közben csöppen a fagyálló. (mivel rövid a cső az összes a blokkon végzi, és onnan látom... na de majd kicserélem hosszabbra) Ez normális?
Grat a géphez

1. Vigyáz rá !
2. Itt mindent megtalálsz : http://xt660-club.hu/index.htm
3. Ha valamit kérdeznél : http://www.forum.xt660-club.hu...
Eladó egy esztétikai hibás első lámpa 10e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Sziasztok! Tegnaptól kezdve, tulajdonosa vagyok egy XT660x-nek! Nagyon örülök, hogy végre hozzájuthattam, ha egy két jó tanáccsal el tudtok látni azt megköszönném.
köszi
akkor megyek is és meghajtom
Nem lesz baja , hallani fogod ha sokallja a fordulatszámot
Az olajat csekkold ! Nagy fordulaton hajlamos csipegetni ( olajtól is függ ) , de nem vészes
köszi.
de baja nem lesz a gépnek remélem ha egy kicsit meghajtom ?
120-130 körül van az utazója , de nem igazán alkalmas autópályára .
Valószínűleg elunod az életed a pályán .
100 Km-t toltam pályán de soha többé nem teszek ilyet !
sziasztok
nagy váltáson vagyok túl egy zx10 r em volt és most vettem egy 660 xt x et
azt szeretném tudni hogy autópályára alkalmas ez a gép? bírja a huzamos 130 140 km/h át ?
a barátaim szerveznek egy túrát és abban lesz autópálya is.

Nem ásó kell.................. hanem betonvas a kipufba
A lényeg hogy nincs baj a vassal
Köszi!Szégyenlem magam mert szét lett kapva és a semmi hiba Tehát ezek szerint a gyári kipufogó a hibás,hogy nem nyomja el az egy hengeres zörgését Tanuló pénz,pedig ez a harmadik xt-ém és szerelő a szakmám Mélyre ássam magam?
Nem lehet nagy hiba , óra szerint még új a gép . Lehet hogy a főtengely jobb oldalán meglazult a csoportkereket rögzítő anya. Ami rettenetes hangot képes adni .
Itt keresd Mr-Zozó-t : http://www.forum.xt660-club.hu...
Üdv mindenkinek!Segítséget kérnék! Van egy xt 660r-em ami most otthon van és ausztriában vettem egy x-est mert kint élek és a rendszám miatt muszáj volt.Az R-ben van 62000 km és az X-ben 7800.Tegnap indultam volna vele ausztriába és valami nagyon hangos morgós hangja van a blokknak ami nem normális mert a réginek a sok kilóméter ellenére sincs ilyen hangja.Valaki tapasztalt már ilyent vagy hallott e típushibáról?Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!

XT660X-re fáj a fogam, már régóta. Most jött el az a pillanat amikor talán elég pénzem van, hogy hozzájussak.

Keresgéltem már neten, de vicc a kínálat... max 750.000 FT-ot szánnék rá.
Van-e valakinek itt a csoportban eladó, esetleg ismerősének?
Heló őszre nem biztos hogy tudok szerezni 17-eseket, vedd meg most és odaadom az újakat 12-be, a használt Michelin T66-ot meg 7 ezerbe!
Köszi , elgondolkodtató ajánlat
Az emilkéd él ? Ősz környékén lenne aktuális .
Nem tudom aktuális-e még, nem nagyon nézegetem az oldalt. Nem hiszem egyébként hogy találsz olyat, amelyik motornak nagy baja lenne. 30.000 önmagában nem sok, de én 25 körül nézelődnék, az én szememben ez még " kevésnek " számít, nálam a 30 fölötti már egy másik "lépcső" .