Sziasztok!
Kérdésem lenne hogy xt 600 Tenere motor olaj csere úgy zajlik mint az xt600e nél?
89es évjáratok!
hogy 2,8l megy bele? meg milyen oilszűrő való bele?
Még egy kérdés hogy a képen látható kis hűtő az olaj hűtő lenne?
Azis az olaj tartályból kap olajat?
Szia ricsis51b .
A hideg mit takar ? 10 fok felett indulnia kellene , alatta kicsit nyűgösebb az indítás . Több féle módszer létezik ami beválhat .
Leállítás előtt kijáratod az összes benzint a karbúból , ha ez most nem lehet akkor kiengeded az alsó csavarnál .
Megmelegíted a karbút hajszárítóval .
Ami még beválhat , indításnál befogod a kipufogót .
Ezt a három módszert próbáld , minden XT-s másra esküszik . Nem használtam még egyiket sem , kellemes 15 fokban telelnek a gépek , de nincs szezon vége
Sziasztok! Van egy XTZ 660-as (1992) motorom, és hiányzik róla a hűtő oldalánál (tank alatt elől) az idom mindkét oldalt. Valaki esetleg nem tud ilyet eladót? Vagy ilyen motor bontást?
köszi előre is.
Sziasztok! Adott egy 85-ös yamaha xt! Nem tudom életre kelteni hidegen! nagy nehezen beindult és melegen hiba nélkül indul, ment! amint lehült nem indult! amit tudom h jó mert én csináltam: uj szelepek becsiszolva, kapott jobb állapotú hengert (kicsit füstöl hidegen), uj levegő szűrőt, uj hf tömítést, szelephézag belőve, szikra rendben, benzinszint az úszóban ellenőrizve!. Mikor beindult szivatót ráhúztam akkor megállt! mióta beindult és mentem vele azóta csak max 5 másodpercre indult be! Kérem segítsetek valamit mert már 3 hete kínlódok vele! :(((
Nincs most nálam a service manual. De ha jól emlékszem 20w40-et írnak bele gyárilag. Öreg léghűtéses motorok ezek. Mint lentebb írtam, hogy a castrol 20w50 is felhígult benne. A sima xt fórumba sokunknak csak a motul 3000től lett jó a váltó, nem csak nálam fordult elő ez a hígulási probléma. De az Fz1em service manualja tetszik még, felsorol vagy 5-6féle viszkozitású olajat, hogy melyik jó bele. Én meg válasszak. Szóval sokszor azért raknak bele mást, mert az vált be.
Csak annyi, hogy Neked nem a vázban van az olaj, hanem az ülés alatt bal oldalon, az "oldalidom" mögött. 20w50et rakj bele. Én eleinte catrollal használtam, de nyaranta a nagy melegbe úgy felhígult, hogy nehéz volt vele váltani. Aztán motul 3000 20w50et kapott és azzal nyáron is tökéletes volt.
hali.
Mivel a vázban van az olaj, én előbb a vázból engedem le, a kipufog leömlőnél a vázon van egy 6-os csavar, utána a blokkból engeded le, annak a leengedőcsavarját a sebváltókar alatt találod, és utána veszed ki az olajszűrőt, azt gondolom tudod hol van. ha cserélsz szűrőt akkor 2.8l olaj megy bele, miután felöntötted melegísd be, é utána nézd meg a szintet, a szintet meg ugy tudod megnézni miután leállítottad 10 másodpercet vársz és akkor nézed meg. ezeknél nem tudsz hidegen olajszintet nézni, mint a drz-nél mert valamennyi olaj visszafolyik a blokkba a vázból.azért kell meleg motornál ,mert az oajszivattyú majd felnyomja a vázba.
Üdv!
Ma vettem egy a képen látható nem mai xt 600at!
Szeretnék érdeklődni az olaj,szűrő csere folyamatárol?
Ha valaki tudja légyszi írja le!
Eddig drz m volt ott megtanultam ,ez kicsit idegen:)
Kérdésem lenne hogy xt 600 Tenere motor olaj csere úgy zajlik mint az xt600e nél?
89es évjáratok!
hogy 2,8l megy bele? meg milyen oilszűrő való bele?
Még egy kérdés hogy a képen látható kis hűtő az olaj hűtő lenne?
Azis az olaj tartályból kap olajat?
Köszönöm a segítséget:)