Értem mit akartál. Mivel léghűtéses, nem szokott gond lenni a hűtéssel? Bocs hogy ilyen kérdéseket teszek fel. Ugyan azon a véleményen vagyok mint te. Haveromnak is van és ő is elégedett a kis ciberével.. csak ne lenne ilyen kicsi.
De félre ne értsd, nagyon jó kis motorok a CBR-ek, kétség sem fér hozzá, nyilván ezrek használják nagy megelégedéssel, ezt csak mint így -számomra feltűnő- zárójeles érdekességként fűztem hozzá.
Őszintén fogalmam sincs. Én inkább láthatósági problémákra tippelnék a mérete miatt. Igaz, a robogók sem nagyok, de sokkal szélesebbek. Passz, ez csak az én tippem.
Sokkal inkább ez, mint a CBR, az olyan, mint egy bicaj, ennek meg rendes motor mérete van. Vastagabb kerekek, stabilabb úttartás, az a pár km/h mínusz meg senkit nem érdekel, ez a kategória nem nem erről szól.
Érdekesség képpen (kihangsúlyozom: nem a cbr 125 tulajok ellen szólok): nem értem miért van az, hogy akárhányszor komoly ütközéssel/töréssel járó motorbalesetet látok (tehát mentőbe pakolják be a motorost), 5-ből 3 alkalommal tuti, hogy CBR 125...nem viccelek, múlt héten is volt egy. Különösen több sincs belőle, mint más motorokból (robogókhoz képest pl elenyésző a száma), akkor miért van ez? Ismerősöm (ő sem kezdő, 30-as pali, városi motornak használta) is ezen törte szét magát, nem adták meg neki az elsőbbséget. Fene érti...
Jó tudni. Eddig többen ajánlották az XT-t mint a CBR-t. Annyi nem tetszik a ciberében hogy vékony. Haveromnak van egy CBR. Ő 70-75 kg én is 70 vagyok és így ment alattunk 100-at. Annál többet nem bírt. A srác magában tudott kihozni belőle kicsivel több mint 120.
nálam is asszony volt. ja amúgy azt hozzá teszem, hogy 95-ös V-Power volt a motorban, amivel saját tapasztalataim szerint sokkal pörgősebb a motor és gyorsabban megy. sima 95-össel nem biztos h ment volna annyit. meg érdekes viszont h a 100-ast már nem szereti. azzal olyan mint ha sima lenne benne. legalábbis nálam
a régebbi típusokon még nem lehet zárni a tankot. nem tom melyik évjárat volt az első. az én 2005-ösömön csavarós.
és az utassal való sebesség nagyon függ az utas és a te súlyodtól. 50 kg-os utassal mentem már 100 fölött is (én 70 kg vok)
Kiváncsi leszek a hangjára én is rem szépen fog szolni!Én is most csináltattam rá dobot elég vaddisznóó hangja lett, csak nemtom felrakni a videot rola!
Használtan vettem, átszámítva kb 55e ft volt, de iszonyatosan nehéz volt találni, több, mint 3 hónapig vadásztam rá. Egy eleve nem túl gyakori motorhoz egy full rendszer még annál is piszok ritkább, szóval nem volt egyszerű. Gyönyörű állapotban van, egyedül azon a gyűrűn van két apró karc, amely segítségével eltávolíthatod a hangtompítót. Gyári dobozában, az összes EU papírral, számlával,bizonylattal, Luxemburgi típusigazolvánnyal, szóval ebbe rendőr nem nagyon köthet bele. Eddig sajnos nem volt időm felrakni, majd remélem vasárnap összejön.
Teljesítménynövekedést annyira nem várok (bár kétségtelen, hogy valamennyi lesz), részemről már az is áldásos lesz, ha hangosabbá teszi a motort, legalább lámpánál hallom a saját motorom hangját, valamint a gyalogosok nem lépkednek le a járdáról, hogy "még pont" átfussanak... (napi 2X25 km).
Húha, hát az a baj, hogy nekem az egyik barátom vette és szerelte be, szóval nem tudom a típusát meg a márkáját, arra emlékszem, hogy a Kelomotorba vettem. Honalpjuk: www.kelomotor.hu
hello, nincs itt budakeszi környéki, endúrós? holnap megyek motorozni (persze terepen :D ) és ha valaki(k) jönne(ének) lehet úgy izgalmasabb lenne. dr350-em van és még túl nagy tempót nem megyek. budakeszitől perbálig aszfalt és ott megyek be terepre, onnantól sosincs célom, megyek és valahól kilukadom 1x csak.
Meg tudnád nekem mondani az izzó márkáját, típusát és, hogy hol vetted? Mert hallottam egy-két dolgot ezekről a halogénekről, és nem túl biztató. Egy helyen az eladó faszi azt mondta, hogy a gagyibbak nem bírják a pici feszültségváltozást, ami a kisebb motoroknál nincs megoldva, és ezért kb egyből kiégnek. Máshol meg, hogy leolvasztja a foncsort meg a búrát. Szal nem tom
Érdekesség képpen (kihangsúlyozom: nem a cbr 125 tulajok ellen szólok): nem értem miért van az, hogy akárhányszor komoly ütközéssel/töréssel járó motorbalesetet látok (tehát mentőbe pakolják be a motorost), 5-ből 3 alkalommal tuti, hogy CBR 125...nem viccelek, múlt héten is volt egy. Különösen több sincs belőle, mint más motorokból (robogókhoz képest pl elenyésző a száma), akkor miért van ez? Ismerősöm (ő sem kezdő, 30-as pali, városi motornak használta) is ezen törte szét magát, nem adták meg neki az elsőbbséget. Fene érti...
és az utassal való sebesség nagyon függ az utas és a te súlyodtól. 50 kg-os utassal mentem már 100 fölött is (én 70 kg vok)
Lenne néhány kérdésem az X-ről. Kulccsal lehet zárni a tankot? Mennyi az utazója, ami még ideális neki? Mennyi a vége utassal?
Teljesítménynövekedést annyira nem várok (bár kétségtelen, hogy valamennyi lesz), részemről már az is áldásos lesz, ha hangosabbá teszi a motort, legalább lámpánál hallom a saját motorom hangját, valamint a gyalogosok nem lépkednek le a járdáról, hogy "még pont" átfussanak... (napi 2X25 km).
Ha felkerül, mindenképpen beszámolok róla.
www.kelomotor.hu