Énis repsolt használok; mg vagyok vele elégedve, motul viszont csalódás volt...
:OO minden tavasszal cseréled? :O és utánatöltesz? a gyár 6000et ir olajcsereintervallumnak; én azt tartom évszaktol függetlenül, és mindig pontosan 1litert töltök bele és engedek le; szó sincs róla h kajálja az olajat:O vkinek volt még hasonló problémája?
A blokk bal oldalán találsz egy csavart azt kell kicsavarni.
De ahhoz le kell szedned a motorvédőt az aljáról mert ha engeded le az olajat akkor tiszta olaj lesz! Én Repsol MOTO SINTETICO 4t 10w40-t szoktam bele tenni. Szerintem az egyik legjobb olaj! Én minden tavasszal cserélem benne az olajat, nyáron meg utána töltök ha fogyott belőle.
Sziasztok!
Állt a motor néhány napot, és egyszer csak elkezdtem érezni a benzin szagát. Mentem egy kört elmúlt, aztán megint jöt a szag.
Szóval é arra gondolok, hogy a vákumos benzincsap valamelyik tömítése engedett el. Ha valakinek van hasonló tapasztalata lécci segítsen az orvoslásban.
Előre is köszi!
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy nektek csinált-e már valaha olyat az elsőfék, hogy a jobb oldali fékpofa kifordul a helyéről?
Mert nekem egy folytában ezt csinálja hiába rakom vissza újra. Lehet, hogy a kis fém pöckök összerakásával van a gond?
Előre is köszi!
Pesten vagyok albérletben mert ide vettek fel egyetemre.
Majd ha egyszer lesz vlm találka itt akkor szóljatok lehet elnézek én is. Bár a moci nincs itt Pesten, de hátha felhozom vlmkor.
Biztosíthatlak, hogy kiváló szerelőm van. Ugyan eddig én is olajoztam minden bovdent mindegyik motoromon, annyiban igaza van, hogy a kábel alsó zárókúpjánál mindig vastagon állt a a rátapadt dzsuva. Hogy ez mennyire destruktív, azt ki-ki döntse el maga. Mivel az XT-t ő tartja karban, ezért teljesen rá is bízom ennek a dolognak a mérlegelését. A másik motoromon meg továbbra is kenegetem ha szükséges.
hm.. Szeretem az ilyen okos érveket.. Olyat is hallottam ,hogy a láncot sem kell olajozni mert az is összeszedi a koszt..és ezt egy "szerelő" mondta.. Nem kell mindent elhinni egy "szerelőnek" sem.. Én talán az ország legjobb szerelőitől-tanáraitól tanulok és ott ilyet nem tanítanak..
Üdv
Szerintem olajozni kell.
Nézd meg hol szakad el, valszeg ott kell keresni a problémát.
Lehet alul, ahol belép a házba a belső, ott szögben áll, és súrolja a ház szélét. Nekem ez volt a DT-nél....
Az én szerelőm meg esküszik rá, hogy nem szabad megolajozni, mert összeszed minden dzsuvát. A fene érti, hogy melyik a jobb. Az enyémben 17.000km-el még mindig gyári a cucc. (koppkoppkopp )
:OO minden tavasszal cseréled? :O és utánatöltesz?
De ahhoz le kell szedned a motorvédőt az aljáról mert ha engeded le az olajat akkor tiszta olaj lesz!
Állt a motor néhány napot, és egyszer csak elkezdtem érezni a benzin szagát. Mentem egy kört elmúlt, aztán megint jöt a szag.
Szóval é arra gondolok, hogy a vákumos benzincsap valamelyik tömítése engedett el. Ha valakinek van hasonló tapasztalata lécci segítsen az orvoslásban.
Előre is köszi!
Lécci írd le, hogy te hogyan orvosoltad a problémát, előre is köszi.
Nekem az első fék állandóan kotyogott, de fékpofa sose fordult ki: O.
Az a kérdésem lenne, hogy nektek csinált-e már valaha olyat az elsőfék, hogy a jobb oldali fékpofa kifordul a helyéről?
Mert nekem egy folytában ezt csinálja hiába rakom vissza újra. Lehet, hogy a kis fém pöckök összerakásával van a gond?
Előre is köszi!
10ért adom:)
bocsi ha nem érthető:)
ennyiért vetted vagy ennyiért adod? ha eladó engem érdekel..
Üdv
Belehúzod, és egy menetes rögzítőt dobsz a végére.
Az 150.- Huf.
És milyen bowdent használsz a kuplunghoz?
Gyárit, hol veszed?
Üdv. Viktor
Pesten vagyok albérletben mert ide vettek fel egyetemre.
Majd ha egyszer lesz vlm találka itt akkor szóljatok lehet elnézek én is.
Üdv
Nézd meg hol szakad el, valszeg ott kell keresni a problémát.
Lehet alul, ahol belép a házba a belső, ott szögben áll, és súrolja a ház szélét. Nekem ez volt a DT-nél....
sokat számit..
üdv