Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 40...ne az iponra hallgass hnem a yamahára...
Énis repsolt használok; mg vagyok vele elégedve, motul viszont csalódás volt...
:OO minden tavasszal cseréled? :O és utánatöltesz? a gyár 6000et ir olajcsereintervallumnak; én azt tartom évszaktol függetlenül, és mindig pontosan 1litert töltök bele és engedek le; szó sincs róla h kajálja az olajat:O vkinek volt még hasonló problémája?
10W50-et ajánlja hozzá az ipone legalábbis a leírás az xt-re illik. A 10W40-et nagyteljesítményű motorokhoz ajánlják ez meg nem nagyon az Ki mit mond?
A blokk bal oldalán találsz egy csavart azt kell kicsavarni.
De ahhoz le kell szedned a motorvédőt az aljáról mert ha engeded le az olajat akkor tiszta olaj lesz! Én Repsol MOTO SINTETICO 4t 10w40-t szoktam bele tenni. Szerintem az egyik legjobb olaj! Én minden tavasszal cserélem benne az olajat, nyáron meg utána töltök ha fogyott belőle.
Hol kell leengedni az olajat? Meg milyen olaj kell bele? Meg ha megyek vele olyan a hangja mintha valami golyó gurulászna a blokkba. Az mi?
Sziasztok!
Állt a motor néhány napot, és egyszer csak elkezdtem érezni a benzin szagát. Mentem egy kört elmúlt, aztán megint jöt a szag.
Szóval é arra gondolok, hogy a vákumos benzincsap valamelyik tömítése engedett el. Ha valakinek van hasonló tapasztalata lécci segítsen az orvoslásban.
Előre is köszi!
Az a helyzet, hogy nem igazán csináltam vele semmit, elmentem egy 3 napos túrára és ott elmúlt:S.
Lehet hogy nekem is azért csinálja mert rendesen kotyog az elsőfék.
Lécci írd le, hogy te hogyan orvosoltad a problémát, előre is köszi.
Nekem se, pedig mindenféle gondjaim voltak a hátsó és az első fékkel egyaránt.
Nekem az első fék állandóan kotyogott, de fékpofa sose fordult ki: O.
soha nem tapasztaltam ilyet
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy nektek csinált-e már valaha olyat az elsőfék, hogy a jobb oldali fékpofa kifordul a helyéről?
Mert nekem egy folytában ezt csinálja hiába rakom vissza újra. Lehet, hogy a kis fém pöckök összerakásával van a gond?
Előre is köszi!
DTn én is igy csináltam; de sajnos a menetes rögzitö elnirja a bovdent... DTn 1500-2000Kmenként cserélnem kellett :S
hali!

10ért adom:)
bocsi ha nem érthető:)
hali
ennyiért vetted vagy ennyiért adod? ha eladó engem érdekel..
Üdv
Motorosboltban 1,5 méter bovdenbelső 1500.-Huf.
Belehúzod, és egy menetes rögzítőt dobsz a végére.
Az 150.- Huf.
Én miskolci yamahába rendeltem 10-11.000Ft kb
Yamaha XT125 elsőfék komplettan 10 ezer ft
Szia,
És milyen bowdent használsz a kuplunghoz?
Gyárit, hol veszed?
Üdv. Viktor
Hali!

Pesten vagyok albérletben mert ide vettek fel egyetemre.
Majd ha egyszer lesz vlm találka itt akkor szóljatok lehet elnézek én is. Bár a moci nincs itt Pesten, de hátha felhozom vlmkor.
Biztosíthatlak, hogy kiváló szerelőm van. Ugyan eddig én is olajoztam minden bovdent mindegyik motoromon, annyiban igaza van, hogy a kábel alsó zárókúpjánál mindig vastagon állt a a rátapadt dzsuva. Hogy ez mennyire destruktív, azt ki-ki döntse el maga. Mivel az XT-t ő tartja karban, ezért teljesen rá is bízom ennek a dolognak a mérlegelését. A másik motoromon meg továbbra is kenegetem ha szükséges.
hm.. Szeretem az ilyen okos érveket.. Olyat is hallottam ,hogy a láncot sem kell olajozni mert az is összeszedi a koszt..és ezt egy "szerelő" mondta.. Nem kell mindent elhinni egy "szerelőnek" sem.. Én talán az ország legjobb szerelőitől-tanáraitól tanulok és ott ilyet nem tanítanak..
Üdv
Szerintem olajozni kell.
Nézd meg hol szakad el, valszeg ott kell keresni a problémát.
Lehet alul, ahol belép a házba a belső, ott szögben áll, és súrolja a ház szélét. Nekem ez volt a DT-nél....
Az én szerelőm meg esküszik rá, hogy nem szabad megolajozni, mert összeszed minden dzsuvát. A fene érti, hogy melyik a jobb. Az enyémben 17.000km-el még mindig gyári a cucc. (koppkoppkopp )
Igen kétszeris adtunk neki olajat, azért gondoltam hogy valami más probléma lehet, de eddig még nem jöttem rá hogy mi.
mielött betetted a bowdent megolajoztad-zsiroztad az egészet..?
sokat számit..

üdv