én 3.ker...jogsi nélkül de itt vannak pályák meg jó kis földutak ha egyszer lesz kedvetek....tervezünk 1 motorozást az egri vár makettjához(üröm) (endurocross topikban olvashattok róla,ma mentünk volna de kicsit halasztjuk)
Egyébként most őszel adom el a motort és veszek egy DRZ-400-at, vagy XT660-t. Muszály minél hamarabb beadni, mivel romlik az ára és nem akarok sokat bukni rajta.
Ja az a motorfék. :) Mivel szinte üres a rendszer azért hallani.
A kopogó hangal vigyázzzál, nekem volt mikor kifogyott az összes olaj és lementem vele 200 kilómétert és a végén azt vettem észre, hogy nyüszög a motor és akad. Lemértük az olajszintet és nem volt. Ajánlani tudom minden 1000 km-nél nézd meg az olajszintet.
Nálam van súrlódó, kis morgós, kopogós hang és szelephang. Ez utóbbi jövő hétem megoldódik (remélem), a többit meglátjuk. Még csak 1100 km van benne, én 850-től használom már azóta is lazult a blokk érezhetően.
A letöltött videókon is hallom (amennyire lehet) a blokk hangját, lehet, hogy ez a normális?
Nekem a blokk nem hangos. Mire gondolsz erős zúgásra?
Jó azért 160-ig ne mennyünk bár el, csukd be a mesekönyvet ez már tényleg hietetlen. Találkozhatnánk aztán megmutatnád ezt a csodagépet. Minden józan paraszt ésszel rendelkező motoros megmondja, hogy ez a gép nem viszi 120-at sem, még, hogy a 160
Elárulok egy titkot. Múltkor zárlatos volt az aksim és azóta csal az órám. ha 90-el megyek akkor 74-et mutat, ha 100-al akkor 84-et. A km számlálóm meg lelassult 220 km-t 160-nak ír be az órába Szóval vond le a következtetést, én nem hurrogom le a hozzászólásod, csak egy vélemény neked, egy xt125-s tulajdonostól.
Veled értek egyet, kb. 100 a vége, de ez nekem - lévén városban használom - nem nagy probléma. Ha nagyon rámszakad a bank veszek vmi nagyobbat de az nem most lesz. Engem a futómű/fék kárpótól.
hát pedig az 130 volt jó persze 2t motorhoz ne hasonlítsd...mi tengap mértük rx125(adatlapom)nél a 100-6,32 mp és 130-140ig gyorsul utána ott a vége....de előző tulaj azt mondta ment kiló60at is csak kapott 1 új gyújtást és azóta nem megy annyira végre...de hát 1-2 gázra emeli xt nem emeli 1átalán
Amit letöltöttél nem hang hanem videofelvétel. Ajánlom töltsél le egy kodek csomagot, és akkor sikerülni fog a lejátszás.
Aki meg 130-at ment vele annak gratulálok
Sajnos nekem 105-nél többet nem sikerült mennem, és szerény véleményem szerint az a 130-as adat az hamis félrevezetés. Egy 125-s 4 ütemű gép nem képes ennyit kihozni magából, kivéve pl.: a CBR125. - de hát az sportgép.
Én meg vagyok elégedve a motorral a városban, bár ha újra átgondolhatnám a dolgot nem ilyet vennék, mivel sajnos az elvárásaimnak nem felelt. Nem lehet vele előzni sem az országutakon, elég nehezen éri el a 100-at is. Szóval ha újra választhatnék akkor tényleg a sebesség előnyére és a stílus hátrányára vennék egy Mito125-t. Nem az én stílusom, én SM fan vagyok, de hát ha az ilyen gép utazója 130-140 és a vége 170 akkor jóval kényelmesebb egy túra.
Nincs benne folytás.
Hosszasan még nem kínoztam, most voltam 1000 km-es szervízen.
Lehet, hogy ha nagyon hosszan huzatnám feljebb menne, de nincs szívem kínozni.
Lehet, hogy más áttétel volt azon a gépen?
A vásárlást akkor nem fogod megbánni ha nem vársz túl sok teljesítményt tőle, mert az nincs neki.
Tuningon ne gondolkozz felesleges pénzkidobás, inkább vegyél nagyobbat. A Giannelli gyárt rá rendszert hororr áron, kb 1-2 LE pluszt ad az egész tartományon, csúcsteljesítményen nem emel.
Kb. 100 a végseb, 77 kg vagyok, a gyorsulás ezért százra kb. végtelen.
A motor fogyasztása kevesebb mint 3 l, pontos adatot nem tudok mondani, mert nemrég vettem.
A motor nehezen melegszik be, szívató nélkül leáll, szívatóval pedig nagyon pörög.
A futómű szuper (pesti kátyús utak), fék szintén szuper. Imádnivaló a kis gép, én munkába járásra, kisebb utakra használom, de a motorozás minden percét élvezem!
A blokk nekem elég hangos, a jövő héten viszem szelephézag állításra remélm csendesedni fog sokat, mert most fáj pörgetni.
Ha ezek ellenére ezt a típust választod, és elviseled, hogy legyorsulnak lámpánál a robogók nem fogod megbánni. Én nem bántam meg, pedig volt egy pár motorom már (Simsonok, GSX400E, ZX-10, NRG).
Épp most gondolkoztam el a 125-ösökön és a Yamaha XT 125X eléggé teccik !!!
Tudnátok írni pár adatot róla mint pl : gyorsulás 100-ra, végsebesség(hány kilós ember alatt), fogyasztás!!
Hallod jó hangja van ettől a kipufogótól a motornak !!
Te csináltad?? Vagy vetted(mennyi volt) ????
KB ennyi !!
Köszi előre is az infókat
Supermoto-s üdvözlettel : Stoppie
Azért komolyan gondolkozom, hogy rendelek egy blokkvédőt, mert ha ne adj isten egyszer úgy odaverem a gépet, hogy leszakadnak a kipufogócsővek és megsérül a blokk, akkor többe kerül az egész, mint a 45.000-es védő... Szerintetek?
Nekem csak angol van (az előző tulaj sem kapott magyart), ami nem baj, de jó lenne egy magyar is.
A szervíz jelzést hogy lehet nullázni? Érdekes, hogy a Skodám kezelésijében benne van, egy 125-ösében meg nincs. Ki érti ezt?