Eladó 4 db karburátor csatlakozó...ha jól írom egyáltalán.
XJR400-hoz való.
2 db 4HM-13586-00
2 db 4HM-13596-00
Bontatlan csomagolásban.
40.000 Ft a négy darab, enyhén alkuképes az ár.
Igen ez hasonlít, tulajdonképpen a szelephézagok voltak a fontosak meg a nyomatékértékek. A hézag megegyezik a nyomatékértékre meg talán hagyatkozhatom a fzr manuálra. Dugócserébe meg hengerfúrásba nem akarok belemenni.
Köszi a választ. Találtam fzr400 SM-t, tudom nem ugyanaz a motor, de pl a szelephézagok azonosak, az xj 400 lehet jó lehet, úgy tudom azt gyártották eu piacra. Mág áttúrom a netet miatta.
szevasztok
Egy kis segítség kellene doboztartó ügyben.
XJR 1200 98-as ra jó lehet az 1998-as 1300-as hátsó doboztartója?
Ha tud valaki valami infót, megköszönném.
szia, sajna ez nem jó, mert nekem digitális a km óraszámláló, nincs spirálom :/ majd nekiàllok, megpróbàlom valahigy meg csinálni, de köszi a linkeket :) ha gondolod face-n beszélhetünk
Ez is ebay, igaz más évjárat, de csodaszép és óccsó: https://bit.ly/2LFlvoa
Miért nem lehet a mostanit megcsinálni? Értem, hogy más a számlap a fordulatszám mérőnek, de azt meg lehet akár nyomtatni egyet: https://www.blocklayer.com/gau...
sziasztok, van egy XJR 400am 98ban született, az előző tulaj pakolás közben leütötte a fordulatszám mérőmet, majd beleragasztott valami számlapot! valakinek nincs elfekvőben egy műszerfala?? vagy nem tudjátok, h hol hogyan keressek rá?? az ebay-es 90.000Ft kicsit sokallom, főleg mert tuti valami gagyi utángyártott lehet ! előre is köszi a választ :) csatolom, h milyen van nekem :) széles utat ;)
Sziasztok!
Van eladó szelepkorong kiszedő szerszámom, ha valakinek kell. FJ 1100, 1200-hoz, XJR 1200 és 1300-hoz jó. Gyári és 10000Ft az ára.
30/242-0045
Üdv! Abban nyilvánul meg, hogy nem egy Öhlins versenyfutómű. Hanem egy sima utcai első villa. Egyébként véleményem szerint nem az eleje puha, hanem a hátsó rugóstagok sikeredtek kicsit keményre. Ezért van benne egy furcsa érzés, hátul betonkemény, elől meg normális tempónál kellemesen rugózik. Utassal egyébként egyensúlyba kerül az eleje-hátulja. Nagy tempónál, főleg kanyarba befelé az eleje összeül és elkezd nem dolgozni. Tudni kell, hogy nem sportmotor, hanem egy korosodó, majd 250 kilós utcai naked. Sose lesz olyan a futóműve, mint egy S1000RR-nek. Én összesen annyit tettem, hogy a villa felújításánál az előírt olajszintet túltöltöttem, 4 centivel. Ez csökkenti az olaj feletti légpárnát a teleszkópban, ettől valamivel feszesebb lesz az eleje. Utcai használatra szerintem tökéletesen megfelelő. Nem csavarodik, nem leng, egy kevés plusz olajjal pedig össze se ül. Én épp gondolkodok az XJR-em eladásán, ha érdekel esetleg
Sziasztok !
Gondolkodok egy 1300-as xjr vásárlásán. Miben nyilvánul meg gyakorlatban az Xjr gyenge első futóműve ?
Egyébként egy csopperről ülnék át az Xjr-re.
Eladó 4 db karburátor csatlakozó...ha jól írom egyáltalán.
XJR400-hoz való.
2 db 4HM-13586-00
2 db 4HM-13596-00
Bontatlan csomagolásban.
40.000 Ft a négy darab, enyhén alkuképes az ár.
Tamás