Szia Tibi, ha nem haragszol javaslom csabának írt üzenetet ne várd mert ö nem nézi ezt az oldalt hívd fel! Én viszont azt kérdezném komplett ülést keresel vagy csak huzatot?
Eladnám motorom kategória váltás miatt. Bukócsővel, puig plexivel és 2017 évjáratú michlen pilotroad2 gumikkal szerelve. A gumikban kb 700 km van. Valamint kapott két E jelzéssel ellátott valódi szénszálas Dragon dobot, melyektől nagyon szépen dorombol, még hangtompítóval szerelve is. Tavaly szezon elején kapott új castrol oljat es jo minőségű olajszűrőt. Jár hozza természetesen a gyári kipufogó, valamint egy kormányvég tükör ami még nincs felszerelve. A motor svájcból származik, gyári szinnel, tórve nem volt. Szervízfüzete 24.000 km-ig vezetve.
Tel.: 06307551730
Szia! Nézegettem az ebay-on,de nem találtam.Gondolkodtam rajta hogy csináltatok konzolt,a dobozt meg megveszem hozzá. Nekem már csak ez hiányzik a tárból.a többi dolog amit szerettem volna már megvan.
Hello, úgy látszik mostanában ez kell mindenkinek, itthon nagyon kell vadászni hogy jót találj, ebay-on ajánlom nézz szét, illetve ha van rá módod és lehetőséged csinálj magadnak, most ősszel 3-at is csináltam és töredék árból kijött.
Sziasztok! xjr 400 R 98 as modell. Fékezésnél, az első féket használva, beremeg a motor eleje. Csak fékezéskor. Féktárcsáknak nincs válla, betétek nem tudom mikor voltak cserélve.
Sziasztok!Vannak eladó xjr 1200/1300 alkatrészeim ha valakit érdekel!2db kipufogó,2 pár lábtartó ,egy láncszett,spirálrugó az első villába ,Givi wingrack 2 tartó ,indexek
Szia, igen szamosati jól mondja én is azt mondom először a tankban lévő szintmérőt ellenőrizzétek sajna az szokott tönkremenni, de én is adnék egy tippet hogy kizárd melyik a rossz ha kiveszed a lámpát, megtudod keresni melyik vezeték megy a műszerfalra és ha megkeresed az üza.mérő óra két kanócát és aksiról ráteszel pluszt és testet ki kell mozduljon akkor viszont jó! Ebből következik hogy valószinű akkor a szintmérö a rossz, ha nem mozdul akkor lehet a mérő is. Én is így jártam mint te majdnem vettem hozzá újat amii borsos áron van de rájöttem a a tankban azaz a szintmérő volt szar.
Szia!
Mielőtt nagy költségekbe vernéd magad feleslegesen, inkább próbáld behatárolni a hibát. Lehet csak az üzemanyagszint mérő csatlakozója van szétcsúszva/oxidálódva (váz-tank közötti vezeték). Ha már széthúzod, meg lehet mérni a szintadót is, manuál szerint zöld/fehér valamint fekete vezeték, ha tele a tank 19-21 Ohm, ha üres 139-141 Ohm.
Sziasztok!
1999-es XJR1300-hoz keresnék komplett üzemanyag visszajelzőt. Vagy esetleg van ötletetek a javítással kapcsolatban? A szint jelző semmit nem jelez vissza. Köszönöm!
Sziasztok!
A Nagyvasnál lévő 25mm-es szelephézagoló lapkákból vett már valaki? A méret elvileg jó ugye XJR-hez, a minőségtől félek, az ára viszont verhetetlen, 1530Ft/darab most.
Sziasztok, egy XJR 400 boldog építgetője lettem. Keresnék hozzá szervízmanuált. Nem könnyű fellelni "olvasható2 nyelven.
Todnátok ebben nekem segíteni? Köszi
Elsősorban városra alkalmas motort szeretnék, de ha kedvem támad vidékre menni 50-100 km-t akkor azt is meg tudjam kényelmesen tenni. Ezért esett a választásom a 400asra, meg egyébként kezdő motoros volnék.
Tetszik még egyébként a GSX 400 Impulse, CB 400 SF, az álom pedig a Honda NC 36 lenne... sajnos iparművészként végeztem, így mondjuk egy GS 500 (senki ne vegye magára) helyett inkább biciklivel járnék... olyan motort szeretnék amire sok év múlva is szívesen ülök fel. Japán belpiacosakról eddig egyébként csak jókat hallottam (az alkatrész beszerzést kivéve, ahogy te is írtad), de ahogy nézegettem neten (ebay, stb...) igazából nem hiszem, hogy nagy anyagi csőddel járna egy-egy dolog. Faterom a legutóbb a 500-as GL Hondájához is angliából rendelt alkatrészt végül, mert az a 2-3 darab amit idehaza ajánlottak neki, az éppen csak háromszor annyiba került volna.
Szerintem ne nagyon akarjál ilyet venni...
Németeknél azért nincs mert elviekben ez egy japán belpiacos motor, és mint olyan nem nagyon van hozzá Európa semmi. Magyarországra is konténerekben kerültek, sokuk, több motorból lett pl a red baronnál összetákolva...mivel belepő szintű kávédaráló, ezért meg a koruk miatt igazi pénztemetők, vagy nevezhető szopórollernek is.
Ha nem hiszed, bicegj be egy yamaha kereskedésbe, és kérjél ajánlatot mondjuk légszűrőre, porlasztó alkatrészekre, szívócsonkra, szelepszár szimeringre...jellemzően nem hogy cuccuk, de doksijuk sem nagyon van hozzá, ha lehet is kapni valamit, akkor azt is azért mert lehet másik európai modellben is szerepel az az alkatrész.
Szóval ajánlom, hogy kerüld bármely japán soros 4 hengeres 400-as kategóriáját...Ha ez a klasszikus forma tetszik ott van a 750-es CB honda, vagy zepyr kawa, gsx inazuma suzuki...
Sziasztok!
XJR 400 motorkerékpárt szeretnék vásárolni (akár európán belül is). Ha bárki eladná az övét, vagy tud eladót akkor értesítene a kaszbazsko@gmail.com email címen?
Vagy szimplán csak ajánlani, hogy hol lenne érdemes nézelődni, érdeklődni? Néztem, hogy a németeknél (mobile.de) például egy darab sincs jelenleg.
1999-es XJR1300-hoz keresek ülést. Akár bontásból, akár gyárit. Segítsetek, hol keressek,hol találok?
Köszönöm!
Érdeklődnék hogy az ülés megvan-e még?
Üdv
Tibor
06209238057
Csaba
Tel.: 06307551730
Köszönöm a segítséget!
Érdeklődni telefonon: 06204738888
Mielőtt nagy költségekbe vernéd magad feleslegesen, inkább próbáld behatárolni a hibát. Lehet csak az üzemanyagszint mérő csatlakozója van szétcsúszva/oxidálódva (váz-tank közötti vezeték). Ha már széthúzod, meg lehet mérni a szintadót is, manuál szerint zöld/fehér valamint fekete vezeték, ha tele a tank 19-21 Ohm, ha üres 139-141 Ohm.
1999-es XJR1300-hoz keresnék komplett üzemanyag visszajelzőt. Vagy esetleg van ötletetek a javítással kapcsolatban? A szint jelző semmit nem jelez vissza. Köszönöm!
Üdv!
A Nagyvasnál lévő 25mm-es szelephézagoló lapkákból vett már valaki? A méret elvileg jó ugye XJR-hez, a minőségtől félek, az ára viszont verhetetlen, 1530Ft/darab most.
Todnátok ebben nekem segíteni? Köszi
Üdv!
Elsősorban városra alkalmas motort szeretnék, de ha kedvem támad vidékre menni 50-100 km-t akkor azt is meg tudjam kényelmesen tenni. Ezért esett a választásom a 400asra, meg egyébként kezdő motoros volnék.
Tetszik még egyébként a GSX 400 Impulse, CB 400 SF, az álom pedig a Honda NC 36 lenne... sajnos iparművészként végeztem, így mondjuk egy GS 500 (senki ne vegye magára) helyett inkább biciklivel járnék... olyan motort szeretnék amire sok év múlva is szívesen ülök fel. Japán belpiacosakról eddig egyébként csak jókat hallottam (az alkatrész beszerzést kivéve, ahogy te is írtad), de ahogy nézegettem neten (ebay, stb...) igazából nem hiszem, hogy nagy anyagi csőddel járna egy-egy dolog. Faterom a legutóbb a 500-as GL Hondájához is angliából rendelt alkatrészt végül, mert az a 2-3 darab amit idehaza ajánlottak neki, az éppen csak háromszor annyiba került volna.
Üdvök
Németeknél azért nincs mert elviekben ez egy japán belpiacos motor, és mint olyan nem nagyon van hozzá Európa semmi. Magyarországra is konténerekben kerültek, sokuk, több motorból lett pl a red baronnál összetákolva...mivel belepő szintű kávédaráló, ezért meg a koruk miatt igazi pénztemetők, vagy nevezhető szopórollernek is.
Ha nem hiszed, bicegj be egy yamaha kereskedésbe, és kérjél ajánlatot mondjuk légszűrőre, porlasztó alkatrészekre, szívócsonkra, szelepszár szimeringre...jellemzően nem hogy cuccuk, de doksijuk sem nagyon van hozzá, ha lehet is kapni valamit, akkor azt is azért mert lehet másik európai modellben is szerepel az az alkatrész.
Szóval ajánlom, hogy kerüld bármely japán soros 4 hengeres 400-as kategóriáját...Ha ez a klasszikus forma tetszik ott van a 750-es CB honda, vagy zepyr kawa, gsx inazuma suzuki...
XJR 400 motorkerékpárt szeretnék vásárolni (akár európán belül is). Ha bárki eladná az övét, vagy tud eladót akkor értesítene a kaszbazsko@gmail.com email címen?
Vagy szimplán csak ajánlani, hogy hol lenne érdemes nézelődni, érdeklődni? Néztem, hogy a németeknél (mobile.de) például egy darab sincs jelenleg.
Üdv,
Bazskó