Azt az idomot akár le is veheted róla, ha nem kell, aztán majd esetleg eladáskor még jól jöhet.
Például én is levettem az alsó idomot a 900-ról, mert nekem nem tetszik. De elraktam, soha nem lehet tudni...
Nagyon agyalok rajta, hogy eladjam otthon a kis Divimet. Műszakilag teljesen jó v állapotban van, de va külsejére költeni kellene, és sem kedvem, sem időm, sem energiám nincs rá. 68 ezer van 2 benne. 97-es. 3-ért oda fogom adni, bukok rajta rendesen. De. Nagyon megszerettem, és szükségem van könnyű lovasságra is, Biztosan lesz olyan helyzet, amikor a kis Divinek több hasznát veszem, mint a nagy Pánnak.
Ez nem egy elő hirdetés, nem is piackutatás céljából írom le. Csak egy nyűgmentesre cserélném le, és addig amíg itt vagyok, szeretném élvezni a műszaki vizsga mentesség pozitív hatásait. Kinéztem egyet, szerintem 300 ezer forintnak megfelelő összegért megkapom. Ha majd végleg hazamegyek, még biztosan rá kell költsek egy százast. De akkor is lesz egy esztétikai ésműszaki állapotban tökéletes v Divim, amiben csak a kopó cuccokat kell cseréljem, na meg az olajakat. Egy hibája van, hogy hasidomos, ami önmagában nem lenne baj, de nincs bukóvas emiatt, az ördög meg nem szundikál. Vélemény?
Veszek egy pár 600-as Divi tükröt, nekem a baloldalira van szükségem, ha érdekel valakit otthon átadó lesz 2000-2500 forintért a jobboldali. Nem tudom milyen állapotban van, fotón jól néznek ki.
Abban tökéletesen igazad van, hogy itt sem tökéletes minden. Olyan ország nem is létezik. Sajnos. A motor szervíz már nem annyira motoros barát áron dolgozik. 60 euró per óra. Szóval nem itt fogom szervízbe hordani. Bár ez mégmegfizethető, pláne úgy, hogy le is írhatnám az adóból.
Alapból biztosan nem. Eladótól függ, hogy hajlandó postázni, megbeszélés kérdése. De ha állod a költségeket, szinten igen,, az az érdeke, hogy eladjon.
Ha kicsit visszaemlékszel a töri órákra (ma van belőle az érettségi ), akkor rá kell jönnöd, hogy a kiszipolyozás nem a rendszerváltás óta van. Csak most már kötelező némi zsoldot is adni a melósnak, mert törvényileg tiltják a rabszolgatartást. De akkor is a farok rosszabbik végén van az emberiség 95%-a, és ez ugye gazdasági adat, nem választási kampány. Az, hogy meddig kell bekapnod, az már geopolitikai elhelyezkedéstől függ. Mert ott valóban olcsóbb a moci tartás, csak ne kelljen elmenned egy fogorvoshoz vagy ne kelljen kihívni a villanyszerelőt. Szóval a tejfel ott sem vagyon fenékig, meg itt sem. De még áámerikában se.
A kereskedőink éhesek. Egyetlen üzleten is rengeteget akarnak keresni. Lehetne szabályozni egy maximális haszonkulcs bevezetésével. Volt már ilyen, és nem lenne újdombrád meghatározni, hogy tisztességes hasznot tegyenek el, 20-30 százalékban maximálva. Persze, az állam még éhesebb, semmiért, mondva csinált indokokra hivatkozva jutnak bevételhez.
Nézzük ezt az én motor vásárlásomat, szemben az otthonival.
Megveszem a járgányt 2000 euróért. Fizetek az átírásért kevesebb mint 11 eurót. És ezért már postázzák is az új, névre szóló forgalmit, ami nem jár le soha. Otthon elmegyek az adásvételivel eredetiség vizsgálatra. Kérek időpontot, fotózgatják, nézegetik. Énmeg fizetek egy Pintér Sanyi érdekeltségi körébe tartozó cégnek. Egy olyan papírért, ami gyakorlatilag nem garantálja 1000 százalékosan, hogy én nem lopott cuccot veszek. Itt másként oldották meg. Az első tulaj, mikor kihozza a szalonból az új szerzeményt, kap egy pin kódot. Enélkül nem adhatja el, nem irható át a vevő nevére. Nekem megküldték a az új forgalmit, de még az átírás pillanatában, amikor kifizettem a hatalmas átírási illetéket, megkaptam az új pin kódot. Ilyennel lopott motor nem tenderezhet
Rendelkezhet.
Aztán ki kell otthon fizetni a vagyonszerzési illetéket. Teljesen jogos elvárás az állam részéről, ugye? Megkerestem a motorra a pénzt, kifizettem a tb-t, jövedelem adót egyebeket utána. Aztánmég az áfát is, ha kereskedőtől veszem. De mivel rendesen megvagyonosodtam, hát teljesen jogosan várja el a kedves állam, hogy ismét nyúljak a zsebembe, ha már egyszer sikerült össze spóroljak egy 29 éves motorra. De ha eladom, vagy leadom bontóba, akkor úgye nem kapom vissza, holott az ő beteg logikájuk szerint is vagyon vesztést szenvedtem el. Aztán fizethetek a forgalmiért. Ezek itt mind kimaradnak. Adó van, 26 euró per 3 hónap. Vagyis 104 euró évente, free ebben az útadó, autópálya díj is benne van, 3 országra. A motorok, hatalmas súlyuk miatt köztudottan leamortizálják a kitűnő minőségű magyar úthálózatot, ezért teljesen jogos, hogy ne fizessünk kevesebbet egy éves autópálya matricáért, mint mondjuk egy Audi. Szemben a szomszédos országok ingyenes, motoros barát szabályzásával. Biztosítás. Talán ez az egyetlen tétel, ami otthon olcsóbb, de nem vagyok róla meggyőződve. 11 ezer körül fizetek otthon a kötelezőért, a 600-asra. Itt havi 6,50-et. Igaz, 1100-asra. Otthon nem tudom mennyi lenne. Végül egy órai nettó béremből tankolok több, mint 10 liter benzin, és gurulok vele bő 200 kilométert. Otthon 1400 forint nettóm volt. Vagyis az
otthoni "olcsó" benzinből sikerül vegyek vegyek 4 litert. Ha jól fogyaszt a paci, egy órai pénzemből gurulhatok 100 kilométert. Közbenmég a kátyúk közti szlalomozást is élvezhetem.
Tehát éljenek kedves törvény hozóink. És ezzel most nem politizálni akarok. Jobb, vagy baloldal, tökmindegy. A rendszerváltás óta, mindegy, hogy ki volt hatalmon, ugyanaz az elv érvényesült. Foszd ki a polgárod, Az elvtelenség emberei ezt az egy elvi vezérvonalat nem tévesztették szem elől. Ebben mindannyian következetesek voltak.
Hogy ennyit keres egy melós, az nem az ő hibája. Hogy kiadnak 40 millát egy panel lakásért Pesten, az már igen. Ha nem venné meg senki még 20-ért se, akkor nem lenne 40. De valaki megveszi, így annyi, amennyi. MInt ahogy a használt motor sem lenne ennyi, ha a sok vevő nem adna érte annyit. Meg ugye a sok kupecnek is meg kell élni valamiből. :-P És általában sem a gyártó, se a vevő nem jár jól annyira, mint a kereskedő. :-O
Én sem úgy gondoltam, hogy csak úgy odaállítok szó nélkül. Drága vas? Hát, szerencsére nem volt az. Igaz,, szerencsém volt, Nagyon jó árban vettem.. Otthon ezt sajnos nem engedhettem volna meg magamnak, Szomorú, hogy ekkora különbségek vannak. Nem elég a többszörös kereset különbség, de még átszámolva is olcsóbb a.motor. A fenntartási költségek megint csak itt alacsonyabbak. Motoros ruhák, felszerelés megint itt olcsóbb. De legalább 27 százalék az áfa..De legalább az egy főre eső kátyúk száma jóval magasabb otthon.
Elnézést a morgolódásért, de tényleg bosszantó tud lenni, hogy ha az emberkicsit szeretne előrébb jutni, 56 évesen ki kell jöjjönnyugatra dolgozni, mert ami itt természetes, otthonmár az álom kategória, egy átlagembernek.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy valakinek van-e tapasztalata gyári görgős kormánycsapágy kúpgörgősre cserélésével kapcsolatban. Én elgondolkodtam rajta, hogy esetleg orvosolható vele a kormány szitálása. Valakinek esetleg tapasztalata?
A bukókeretig én sem akartam leengedni, de hol vagyok én az anyatermészet által generált gravitációval szemben? Olyan mint a hasmenés. Ha megy, akkor megy.
Azért a menet előtt egy kis gyakorlás nem árt a nagy placcon. Nem szívesen karcolnék meg egy ilyen nagy és drága vasat. Viszont előtte írj vagy hívj, hogy mikor lenne jó, mert eléggé be vagyok táblázva a suli végéig. Bár egy órás motorozás talán belefér.
http://link.marktplaats.nl/m1283406741?
utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Szia, innen. Ár változó, de ennél kevesebbért is van. 50 körül szokót lenni.
Szia Norvik!
Hasonló a helyzet az én gépem fejidomával is és felkeltette az érdeklődésemet a bontott elem lehetősége. Te honnan szerzed be? Találtál szín azonost, vagy még fényeztetnéd?
Erdeklodnek van-e facebookon valahol ehez hasonlo kis kozosseg? Sajnos ide a forumra csak ritkan jutok fel.
szusedli@freemail.hu
h56attila@gmail.com
Yamaha xj 600 Diversionra 1995 évjáratú motorra keresek hátsó doboztartó konzolt.ha platnival,dobozzal van úgy is érdekel.
köszönöm szépen
Például én is levettem az alsó idomot a 900-ról, mert nekem nem tetszik. De elraktam, soha nem lehet tudni...
Ez nem egy elő hirdetés, nem is piackutatás céljából írom le. Csak egy nyűgmentesre cserélném le, és addig amíg itt vagyok, szeretném élvezni a műszaki vizsga mentesség pozitív hatásait. Kinéztem egyet, szerintem 300 ezer forintnak megfelelő összegért megkapom. Ha majd végleg hazamegyek, még biztosan rá kell költsek egy százast. De akkor is lesz egy esztétikai ésműszaki állapotban tökéletes v Divim, amiben csak a kopó cuccokat kell cseréljem, na meg az olajakat. Egy hibája van, hogy hasidomos, ami önmagában nem lenne baj, de nincs bukóvas emiatt, az ördög meg nem szundikál. Vélemény?
Erről v lenne szó:
http://link.marktplaats.nl/m12...
Nézzük ezt az én motor vásárlásomat, szemben az otthonival.
Megveszem a járgányt 2000 euróért. Fizetek az átírásért kevesebb mint 11 eurót. És ezért már postázzák is az új, névre szóló forgalmit, ami nem jár le soha. Otthon elmegyek az adásvételivel eredetiség vizsgálatra. Kérek időpontot, fotózgatják, nézegetik. Énmeg fizetek egy Pintér Sanyi érdekeltségi körébe tartozó cégnek. Egy olyan papírért, ami gyakorlatilag nem garantálja 1000 százalékosan, hogy én nem lopott cuccot veszek. Itt másként oldották meg. Az első tulaj, mikor kihozza a szalonból az új szerzeményt, kap egy pin kódot. Enélkül nem adhatja el, nem irható át a vevő nevére. Nekem megküldték a az új forgalmit, de még az átírás pillanatában, amikor kifizettem a hatalmas átírási illetéket, megkaptam az új pin kódot. Ilyennel lopott motor nem tenderezhet
Rendelkezhet.
Aztán ki kell otthon fizetni a vagyonszerzési illetéket. Teljesen jogos elvárás az állam részéről, ugye? Megkerestem a motorra a pénzt, kifizettem a tb-t, jövedelem adót egyebeket utána. Aztánmég az áfát is, ha kereskedőtől veszem. De mivel rendesen megvagyonosodtam, hát teljesen jogosan várja el a kedves állam, hogy ismét nyúljak a zsebembe, ha már egyszer sikerült össze spóroljak egy 29 éves motorra. De ha eladom, vagy leadom bontóba, akkor úgye nem kapom vissza, holott az ő beteg logikájuk szerint is vagyon vesztést szenvedtem el. Aztán fizethetek a forgalmiért. Ezek itt mind kimaradnak. Adó van, 26 euró per 3 hónap. Vagyis 104 euró évente, free ebben az útadó, autópálya díj is benne van, 3 országra. A motorok, hatalmas súlyuk miatt köztudottan leamortizálják a kitűnő minőségű magyar úthálózatot, ezért teljesen jogos, hogy ne fizessünk kevesebbet egy éves autópálya matricáért, mint mondjuk egy Audi. Szemben a szomszédos országok ingyenes, motoros barát szabályzásával. Biztosítás. Talán ez az egyetlen tétel, ami otthon olcsóbb, de nem vagyok róla meggyőződve. 11 ezer körül fizetek otthon a kötelezőért, a 600-asra. Itt havi 6,50-et. Igaz, 1100-asra. Otthon nem tudom mennyi lenne. Végül egy órai nettó béremből tankolok több, mint 10 liter benzin, és gurulok vele bő 200 kilométert. Otthon 1400 forint nettóm volt. Vagyis az
otthoni "olcsó" benzinből sikerül vegyek vegyek 4 litert. Ha jól fogyaszt a paci, egy órai pénzemből gurulhatok 100 kilométert. Közbenmég a kátyúk közti szlalomozást is élvezhetem.
Tehát éljenek kedves törvény hozóink. És ezzel most nem politizálni akarok. Jobb, vagy baloldal, tökmindegy. A rendszerváltás óta, mindegy, hogy ki volt hatalmon, ugyanaz az elv érvényesült. Foszd ki a polgárod, Az elvtelenség emberei ezt az egy elvi vezérvonalat nem tévesztették szem elől. Ebben mindannyian következetesek voltak.
Elnézést a morgolódásért, de tényleg bosszantó tud lenni, hogy ha az emberkicsit szeretne előrébb jutni, 56 évesen ki kell jöjjönnyugatra dolgozni, mert ami itt természetes, otthonmár az álom kategória, egy átlagembernek.
Azt szeretném kérdezni, hogy valakinek van-e tapasztalata gyári görgős kormánycsapágy kúpgörgősre cserélésével kapcsolatban. Én elgondolkodtam rajta, hogy esetleg orvosolható vele a kormány szitálása. Valakinek esetleg tapasztalata?
Azért a menet előtt egy kis gyakorlás nem árt a nagy placcon. Nem szívesen karcolnék meg egy ilyen nagy és drága vasat. Viszont előtte írj vagy hívj, hogy mikor lenne jó, mert eléggé be vagyok táblázva a suli végéig. Bár egy órás motorozás talán belefér.
utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Szia, innen. Ár változó, de ennél kevesebbért is van. 50 körül szokót lenni.
Hasonló a helyzet az én gépem fejidomával is és felkeltette az érdeklődésemet a bontott elem lehetősége. Te honnan szerzed be? Találtál szín azonost, vagy még fényeztetnéd?