Féklámpánál vagy multi méter, vagy az akkutól direktben viszel egy ideiglenes vezetéket. Közé kötsz egy izzót. Ha testről megy akkor az a poztiv, ha nem akkor a negativ.
A facéns csoportban már kérdeztem, de hátha itt hamarabb kapok választ.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, villamossághoz értő kollégától. Rendeltem kínából ledes indexet, amelynek külső részén piros - pótféklámpának való - ledek is vannak. Egy piros, egy barna és egy fekete vezeték van, A fekete a test, piros az indexé, barna a féklámpáé. A motoron a bekötés úgy van az indexnél, hogy mindkét oldalhoz megy a test és külön-külön a megfelelő oldali pozitív. Nem értek hozzá, ne nevessetek ki, de ebben a testkábelben folyamatosan jelen van a testelés, vagy csak mikor megy az index?
Mert ha állandó test, akkor innen kaphatja az új indexem. De ha nem állandó, akkor csak akkor lenne féklámpám, ha menne az index is. Vagy az a biztos, ha a két index testmadzagját lekötöm valahová a vázhoz?
Másik kérdésem, melyik lehet a féklámpa pozitívja? A kék vagy a sárga?
Köszönöm!
Aztán még két fotó. Melyik az index reléje? Ha esetleg a led miatt cserélnem kell? Vagy ez egyik sem az?
Újabb köszi! A türelemért is! :-) Bízom benne, hogy érthető a kérdésem...
Sziasztok!
Ma sikeresen levizsgázott a gépem, meg is dicsérték, milyen szép állapotban van :)
Nemsoká megjön a friss olaj, szűrő, fékbetétek, lehet barkácsolni. Kapnak egy beöntést az első telók is meg a kardánban is cserélek kemény 2dl-t.
Jöhet az idény :)
Még mindig tetszik a géped Zoli!
Akkor leírom itt :-)
Szeretnék kérni tőled egy szívességet, ha nem okoz gondot! Tavaly ősszel az enyémen megkotlott a feszültségszabályzó és "megforralta" az akksit is, ezért a múlt héten kicseréltem az egyenirányítót a generátorban. Referenciaként érdekelne, hogy a tiéden mekkora töltést mérsz alapjáraton ill. 3000-es fordulatnál? Néztem a szerviz manuált is, de jó lenne összevetni egy másik motoréval is. Sanszos, hogy egy akkumulátort is kell majd cserélnem, de mielőtt ezt megtenném, jól jönne egy összehasonlító mérés.
Ha nem nagy gond, meg tudnád majd valamikor mérni és elküldeni az eredményt?
Átnéztem, nem kaptam üzenetet. Én is akarnék egy olyan kiépítésű ülést ami deréktámaszos, és ezáltal meggátolja, hogy az utasom rám csússzzon fékezéskor.
Ez az eredeti ülése, újra kárpitoztatva. Sajnos a régi ki volt szakadva és ragasztószalaggal javították meg, ment a kukába a huzat és ez lett belőle. Tegnap este küldtem egy pü-t. megkaptad?
Szia! Szerencsére nem kellett újra festeni, azonban újra lakkoztattam ami elérte a célját, mint látható is. Krómozni sem kellett, de a kormánysúlyokat és a bukót le akarom szezon végén crómoztatni. Így már nekem is tetszik.
Bakkker! Lehet még szalonból ilyet kihozni?!
Én is gondolkoztam, hogy kellene egy új festés meg krómozás, de a költözés és felújítás mellé kellene egy kis lottó nyeremény is.
Szia! Újra itt vagyok! Engem érdekelnek a szívócsonkok amennyiben meg tudunk egyezni. A korábbi linkemen is látható a divim, lakkozás és nagy szervíz utáni kitűnő állapotnak örvend. A szívócsonkok is jó állapotúak (jelenleg) de mivel hosszútávra tervezem a divimmel való motorozást, azért gondoltam azt, hogy ha a pénztárcám képességének megfelel az ára akkor meg venném tőled tartaléknak.
Ha kézhezkapod őket, szerintem privátban a 06-70/9-45-27-90 telefonon meg beszélhetjük a részleteket. Egyébként gratulálok a Pan-hoz. A v4 a kardán és a súlya a robusztus megjelenéssel ötvözve a túrázás konfortjának garanciája. Bevallom én is agyaltam rajta, de ma már beérem egy 900-as divivel is.
Csoda sajnos, vagy nem rájnis, nem torrent. Így Honda Pan European. St 1100 tulaj lettem. Viszont, így van egy készlet vadi új szívócsonkom eladó, az xj900-ashoz. Talán már Magyarországon van, nem tudom. Kb. 3 hét múlva megyek haza, akkor lehetne elvinni, ha esetleg érdekel valakit innen. Beszerzésiár alatt adnám, meg kell fizessem a tanulópénzt, hogy olyan motorhoz, ami még nem az enyém, nem illikalkatrészt venni. Az új szerzeményemmel elégedett vagyok, de ez nem egy Honda topic. De, annyit azért elmondok, hogy itt egész más motort venni, tartani, mint otthon. Egy, nincs rá műszaki vizsga. Semmilyen, se évente, se kétévente, se soha. Legyen rendben, az én érdekem. Átírás. Nagyjából 6 perc alatt a nevemre került, átírási költség 10 euró, 10 cent. Nem lehetne otthon egy kis motoros rezsit csökkenteni? Biztosítás. Kötelező, nem teljeskörű: 6,70 per hó. Útadó. Még nem tudom pontosan, de állítólag nem lesz sok. Ez tartalmazza, az autópálya használatot is. És nincs eredetiség vizsgálat, vagyonszerzési adó, törzskönyvig, egyéb pénzlenyúlós macera.
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy nem találom a pilot csavart a karbin ,a helye megvan de valaiféle fémzáródugó van a helyén, esetleg a dugó alatt lehet.A CV fedelet nem vettem le nem gondolom hogy az alatt lehet.
A láncnak semmiképpen nem jó ha kovályog a lánckerék,én biztos hogy szétszedném es megnézném hogy mi a ludas,lehet hogy a kerék és a lánckerék között a menesztőgumiknál van a gebasz.
Féklámpánál vagy multi méter, vagy az akkutól direktben viszel egy ideiglenes vezetéket. Közé kötsz egy izzót. Ha testről megy akkor az a poztiv, ha nem akkor a negativ.
relet meg ilyet keress.
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, villamossághoz értő kollégától. Rendeltem kínából ledes indexet, amelynek külső részén piros - pótféklámpának való - ledek is vannak. Egy piros, egy barna és egy fekete vezeték van, A fekete a test, piros az indexé, barna a féklámpáé. A motoron a bekötés úgy van az indexnél, hogy mindkét oldalhoz megy a test és külön-külön a megfelelő oldali pozitív. Nem értek hozzá, ne nevessetek ki, de ebben a testkábelben folyamatosan jelen van a testelés, vagy csak mikor megy az index?
Mert ha állandó test, akkor innen kaphatja az új indexem. De ha nem állandó, akkor csak akkor lenne féklámpám, ha menne az index is. Vagy az a biztos, ha a két index testmadzagját lekötöm valahová a vázhoz?
Másik kérdésem, melyik lehet a féklámpa pozitívja? A kék vagy a sárga?
Köszönöm!
Aztán még két fotó. Melyik az index reléje? Ha esetleg a led miatt cserélnem kell? Vagy ez egyik sem az?
Újabb köszi! A türelemért is! :-) Bízom benne, hogy érthető a kérdésem...
Ma sikeresen levizsgázott a gépem, meg is dicsérték, milyen szép állapotban van :)
Nemsoká megjön a friss olaj, szűrő, fékbetétek, lehet barkácsolni. Kapnak egy beöntést az első telók is meg a kardánban is cserélek kemény 2dl-t.
Jöhet az idény :)
Még mindig tetszik a géped Zoli!
Szeretnék kérni tőled egy szívességet, ha nem okoz gondot! Tavaly ősszel az enyémen megkotlott a feszültségszabályzó és "megforralta" az akksit is, ezért a múlt héten kicseréltem az egyenirányítót a generátorban. Referenciaként érdekelne, hogy a tiéden mekkora töltést mérsz alapjáraton ill. 3000-es fordulatnál? Néztem a szerviz manuált is, de jó lenne összevetni egy másik motoréval is. Sanszos, hogy egy akkumulátort is kell majd cserélnem, de mielőtt ezt megtenném, jól jönne egy összehasonlító mérés.
Ha nem nagy gond, meg tudnád majd valamikor mérni és elküldeni az eredményt?
Előre is köszönöm!
Én is gondolkoztam, hogy kellene egy új festés meg krómozás, de a költözés és felújítás mellé kellene egy kis lottó nyeremény is.
Ha kézhezkapod őket, szerintem privátban a 06-70/9-45-27-90 telefonon meg beszélhetjük a részleteket. Egyébként gratulálok a Pan-hoz. A v4 a kardán és a súlya a robusztus megjelenéssel ötvözve a túrázás konfortjának garanciája. Bevallom én is agyaltam rajta, de ma már beérem egy 900-as divivel is.