Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

SOS segítsetek!

Hol és milyen áron tudnák venni egy YAMAHA YZ-F 450 (2003)-hoz elsőfék karmantyút venni ( a fölső munkahengerhez a kormányon lévőhöz). Nekem csak az a kis gumigyűrű szerű cuc kéne aminek asszem az a neve hogy karmantyú!
Már érdeklődtem egy helyen de ott felújító készletet tudtal volna adni 10.000-ért de abba benne van minden olyan ami nekem még jó és nincs rá szükségem nekem csak a karmantyú kéne.

A válaszokat előre is köszönöm.
320-ba viheted
sorry*kérsz?
Nem tudok írni
Amugy mennyit kért azért a 250-esért?
Még ma íírj me holnap má lehet nem érdekelXD
ez egy olcsóbb!Szigethalmon!Remélem nem lesz szar!200 ezer nem túl kevés?
vegyél inkáb 250-est! Véletlenül tudok 1 eladót..
azzal a 200-as al vigyázz valaki már befürdöttaz odautazással! olvass vissza a fórumon!
Hali mindenki!
Most néztem a motor.hu-n egy 200-ar WR-t.Elvileg szombaton mek megnézni!Mire figyeljek?
Előre is köszi!
fojtatom=folytatom
Ha így fojtatom, mint tegnap akkor hamarosan lesz a közeledben egy eladó . Túl jó erőben van a gép és még mindig nem sikerült megbarátkozni vele...egy négyütemű sokkal jobban kezelhető erdőben.
köszönöm a gyors választ. Kár, de legalább vigasztal a tudat, hogy nem csak ez miatt nem jött össze a verseny.
Köszí a címet,de nagyon messze van.
Mármint a Yamaha lánckerék "jó" (ill. csak rá lehet tenni) a Ktm-re, fordítva nem.
Csak fordítva megy fel, a tehermentesítő a különbség. Első a Yamaha képe.
laczki! Ez helyileg Szabolcs megye, Geszteréd. Adok egy emesen címet, esténként fent szoktam lenni. kgdrzs@hotmail.com
nem hiszem !
Haliho! Egy sürgős hülye kérdés: egy KTM SX 250 hátsó lánckereke rá megy egy 2003 as WRf re?
hol lehet megnézní a wr-t.Esetleg 1 tel szám.köszí!
Szia(sztok)Énmár ezért utálok 100km-nél messzebre menni mert telefonba mindig "elfelejtenek" mondani 1pár dolgot Persze használt motort vesz az ember,de legalább tudja mire számitson..Nemértem a jellemtelen eladókat miért kell időszakos komába esni ha telefonja megcseng és a motor iránt érdeklődnek
Akkor vedd meg az enyémet, ennek nem folyik semmije, és át lehet nézni nyugodtan, egy porszem sincs rajta.
Ha valakít érdekelne a képen lévő wr 200 akkor egy határ SZAR.Még csak el sem índítottam annyíra.gyertyamenet kíkopva,de ez semmí.légszűrőházban(légszürű full retek,mint a földesút) szűrő mellett szívta a levegőt.karbí és szőrűház közt színtén.mint kíderűlt a nem rá való karbí miatt.hátsó teló folyik .első jobb is végét járja.olajzás kíkötve vagyís nem is volt rajt.mindezért 650 km-et utaztam és azt mondták telefonon csak kicsit csörög egy bízonyos fordulaton lassan dugócsrés amugy tökéletes a mocí.Ezzel nem is lett volna gond ha csak.....Vicc:azt mondta a kedves tulaj ,h nem látott még ilyet,h ennyíre megnézik a motort.A végén még bennem van a híba ,nem is rossz ez a motor ha nem nézem átt
Az érdeklődőknek.: Ez egy versenymotor. Papírja, mint olyan, nincs egy darab se! Benzin kell hozzá, meg jó idő, azt csőgáz.
Ugyanez WR450F nél:
Periodic oil change 1.0 L (0.88 Imp qt, 1.06 US qt)
With oil filter replacement 1.1 L (0.97 Imp qt, 1.16 US qt)
Total amount 1.2 L (1.06 Imp qt, 1.27 US qt)
Szervízkönyv szerint:
Periodic oil change 1.5 L (1.32 Imp qt, 1.59 US qt)
With oil filter replacement 1.6 L (1.41 Imp qt, 1.69 US qt)
Total amount 1.7 L (1.50 Imp qt, 1.80 US qt)
Hát én a Motul 5100 4t- használom kb 1.5 - 1.6 l kell !
Nyáron 15w-50 télen 10w- 40 et használok és 1000 km erenként cserélem !