Kettőről tudok. Egy a Totalcar internetes autós-motoros oldal egyik újságírójának a tulajdonában van, de kiállítási darab. Nem használja. Zala megyében tudok egy épülő, alakuló bukólámpásról. Itthon én vagyok az első tulajdonosa a gépnek 1991 09 01 óta. Előtte Kanadában volt a motor.
Köszönöm! Nekem még ilyen európai változatú márkatárssal sem sikerült összefutnom a nem rövid pályafutásom alatt(találkozók ügyében), nemhogy a bukólámpással. Egyszer csak összejön!
Ez jó :) " Kulcs megmutat és már megy is. " Ezt a megbízható "versenylovat " Újkígyóson fotóztam le az augusztusi motoros találkozón csak neked :) Üdv. -és mindenkinek rövid telet kívánok.
Olyan szép időnk van, hogy nem bírtam magammal és átmozgattam a vasakat. A öreg virgács kicsit krákogott de 4.re elkapta. A Katana a szokásos. Kulcs megmutat és már megy is. Persze a benzincsapok áztató funkcióban.
Köszönöm! A karácsonyi ünnepeket viszont kívánom! A névnapomat meg március 7.én tartom mert Zoltán 8.a és így egy füst alatt a tesómé is megvan. Hogy szuperál a talján csikó? Na meg a PT cruiser? Holnap megyek a Keszü-Pellérd fuvarba.
Gratulálok! Ha hidegben is használod a gépet ajánlatos a 15W50es olaj! Amúgy a 20W50es tökéletes. Jómagam az utóbbit használom, ilyen időben nincs az az isten, hogy motorra üljek.
Sziasztok!
Megvan az 535-ös! Nagyon szép állapotú, felszerelve mindennel, amitől chopper a chopper. Néhány kérdésem lenne, mert azért pihent kicsit a sógoroknál, némi törődés ráférne. Repsol olajat használok már régóta, 20w50 V-Twin olajat, vagy a 15w50-es Repsol Ridert néztem ki, melyiket ajánljátok? A hátsó keréktárcsán látszanak olajcseppek, gondolom a kerék és a meghajtás között van vmilyen szimering, cserélt -e ilyet valaki?
Olajnyomás visszajelző nincs, érdemes-e barkácsolni, vagy nem jellemző, hogy tönkre megy az olajpumpa? Köszönöm!
kell egy 1100 cdi ami 150- 250 euro
kell egy 1100 karbi ami 200-300 euro
kell egy atepitesi engedely
kell egy hivatalos szervi z ahol ezt megcsinálják
elso korben enyi
annyiban korrigálnám a cikkben leírtakat, hogy nem kimondottan tempomatnak kell használni, nem is arra van kitalálva azt gondolom. Egyszerűen kényelmesebb vele motorozni.
nekem ugyan 1100-en van 150-es, de a hátsó traktus nagyon hasonló. Vezetési komfortban nem érzek különbséget ugyanakkor sokkal jobban mutat. Persze ha /90-es, tehát a magasság is megvan hozzá.
Új beszerelésekor semmi különbség, majd amikor "beterpeszt" a gumi látszik igazán. Kiszerelni kicsit passzosabb, de nem vészes. Én először 535-ösön láttam, azóta járok ezzel, már jó pár éve.
Na ennek örülök ,hogy a kényelem mellett még biztonságos is mert " a kezem gázadáas mellett is keszenletben tud lenni a féken". Jó lenne kipróbálni de valahogy nincs kedvem :)
Minden (volt) fórum társamnak Boldog békés Karácsonyt kívánok !
Ugyis cserelned kell, toltsd a megadott szintre es kiderul
Ha az olajcseppek a felni bal oldalán vannak, nézd meg a kardánhajtás betöltő és leeresztő csavarjait, lehet hogy nincsenek jól meghúzva.
Megvan az 535-ös! Nagyon szép állapotú, felszerelve mindennel, amitől chopper a chopper. Néhány kérdésem lenne, mert azért pihent kicsit a sógoroknál, némi törődés ráférne. Repsol olajat használok már régóta, 20w50 V-Twin olajat, vagy a 15w50-es Repsol Ridert néztem ki, melyiket ajánljátok? A hátsó keréktárcsán látszanak olajcseppek, gondolom a kerék és a meghajtás között van vmilyen szimering, cserélt -e ilyet valaki?
Olajnyomás visszajelző nincs, érdemes-e barkácsolni, vagy nem jellemző, hogy tönkre megy az olajpumpa? Köszönöm!
kell egy 1100 blokk ami 1000-1300 euro
kell egy 1100 cdi ami 150- 250 euro
kell egy 1100 karbi ami 200-300 euro
kell egy atepitesi engedely
kell egy hivatalos szervi z ahol ezt megcsinálják
elso korben enyi
igen meglehet csinalni csak nem érdemes anyi pénzt elkolteni amibe kerul
udv kaczko
Új beszerelésekor semmi különbség, majd amikor "beterpeszt" a gumi látszik igazán. Kiszerelni kicsit passzosabb, de nem vészes. Én először 535-ösön láttam, azóta járok ezzel, már jó pár éve.