Köszi megrendelem és majd kicsere... apropó neked hol van a kiegyenlitő tartályod? Ezt azért kérdezem mert ma beszélgetem eg autó szerelővel és azt mondta,hogy a kiegyenlítőnek elméletileg a hűtő viz szin felett kellene lennie. Nekem meg a konzolok ujra vannak hegesztve (a régi tulaj ) és lehet,hogy nem az eredeti hejére rakta vissza..
Akinek 5Km után tulforr a vize a visszajelzö szerint az hengerfej tömitést cseréljen az a problémája mert átégett valahol,
Roli atya ég legokosabb embernek aki ugy fenyegetözik mint egy 5 éves coffos fiu azt meg hagya abba mert senki se kiváncsi rá...
Sziasztok fiúk hát a probléma nem oldódott meg a hűtő víz cserével sem ugyan úgy forr a vizem ráadásul még az irány jelzőm is be krepált nem csinál semmit.Na ilyenkor mi van?
Nekem is tökéletes a hűtőm pedig ugyanúgy 71-es hengerem van és ritkán használom 100 km-es táv és 100 km/h alatt a motort :D nekem inkább a kuplung szokta beadni a kulcsot évente egyszer...
Nekem egy 97'es TZR-em van és jólenne ha tudnátok segíteni. Tegnap folyamán valahogy sikerült ledobatnom a hátsó láncfogaskerékről a láncot az oké visszaraktam minden rendben de a motor valamiért nem indul semmi szikrát nem kap valami tipp? ja és világítás indexek működnek önindító nem se a visszajelzők pipába meg semmi áram előre is köszi mindenkinek!
Segítséget, információt szeretnék kérni tőletek, tzr-ben tapasztaltabb motoros társaimtól, hogy mi a különbség, változás az adott évjáratok közt ('03, '04, '05, '06, '07, '08, '09, '10, '11)?
Kinéztem egy 2004. 05 havi tzr-t, piros színben, hazsnáltan. Van esetleg ellenvélemény, ha a motor amúgy hibátlan? Érdemes fiatalabb gépet keresnem? Nagyon nem találok részletes műszaki infót a különböző évjáratokról, hogy melyiket lenne érdemes élből keresnem
Azt megtehették volna, hogy egy másik yama kereskedőtől megkérdezik akiknél jó a PC és meg tudják lesni alkatrész kód szerint az árat, yamaha-nál elvileg egy árban van.
Csak, ha máshol szerzed be, azt akkor onnan még olcsóbban kapod. (lehet meglepően olcsóbban.
Pl-: Náluk egy karbi tűszelep 5013 Ft volt annak idején. Máshol ennek töredékében van.
Talán gondolkozz el magadon, hogy a haverodnak miért nem válaszolok kérdéseire te gyökér! ! !
Mert ő szeretne választ kapni, de miattad nem kap, TE FASZFEJ! És még semmi közöd sincs hozzá, de belepofázol mások ügyébe! ! !
Ha nem kapok sehol nagyobb fuvókát akkor, esetleg nagyobb karbiban gondolkozzak?
Van esetleg akinek nem gyári van fenn és meg van vele elégedve? (phbn 17.5 phbg 19?)?
Újabb fekete pont a Harmatinak
Az általam keresett alkatrészt a Yamaha rendszeréből nem tudta megmondani hogy van e. Amúgy elsőre bementem azt mondja gyere vissza később mert lefagyott a rendszer elbóklásztam egy órát majd miután vissza mentem kaptam ezt a semmilyen választ.
Ja amúgy egy szaros alapjárati meg főfuvit kerestem. Szánalom.
Ezen bejegyzésemet nem ócsárolás képp mondom de szerintem is mindenki nyugodtan elkerülheti azt a helyet ha jót akar magának.
Hello! Valaki meg tudná mondani kb. mennyibe kerül egy új gyári yamaha tzr tank, és az ülés mellé a két idom? Vagy mennyiből lehetne őket profin lefestetni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Helló! Eladó 1 vadonatúj, Minarelli Am-re való gyári 50ccm hengerfej hőgombával dobozában. Sosem volt motoron, ára 5 000 Ft.
E-mail: somodibence@vipmail.hu
Szia! Hát lassan már 2éve én is 70es hengerrel rohangászok,meg ugye nagyobb karbi meg membrán...stb. Na de a hütőrendszerem teljesen gyári és idáig semmi problémám nem volt vele.Pedig a fordulatszám ritkán van 8ezer alatt. Tegnap elég jó idő volt és 250km-ert letekertünk haverral,kétszer áltunk meg inni.Mára meg lett pici izomlázam. Probáld meg azt hogy lecseréled a folyadékot.Más ötletem nincs most...Mondom nekem 2008óta megvan és még nem volt vele olyan problémám mint neked...Nagyon kellemes az idő,lehet lesz esti gurulás. Meg kéne valami talit is szervezni nem?Megkerülnénk a Balcsit,vagy mit tudom én.
Helló nekem is ez a problémám én már kivettem belőle a termosztátot de az sem volt megoldás .Én már azon filózok,hogy kicserélem a hűtőt nagyobra mert szerintem vékony a hűtő és kevés a hő elvétel. Nem tudom,hogy a többiek hogy tudnak ezzel a hűtő rendszerrel menni de az biztos,hogy nekem nem jó így,hogy megyek 10-15 km-tert 70-80 al, és forr a víz.Utána meg csak lépésben hogy nehogy baj legyen a mocival. Csak még az a bajság,hogy még nem találtam rá megfelelő (méretben kivezetésben alakban) hűtőt. Nem tudom,hogy a 125-ös yamin mekkora a hűtő. Még a gyújtást akarnám még megnézni,hogy jó helyen van-e de nem tudom egyenlő re hogy hova kell álítani pontosan mennyi legyen az elő gyújtás. Ha valaki tudja legyen szíves írja már ki .
Azt szeretném megtudni, hogy az mitől van, hogy a TZR-em (2008), nyáron, ha normális tempóval, 7ezer körüli fordulatszámon megyek vele kb. egy 10 perc után már felmelegszik, és kigyullad a hőfokjelző led... valami gond lehet a hűtésével, vagy vmi "homemade" módszerrel lehet ezt a problémát orvosolni? Mert így egy 20km-es táv is kihívás :// Előre is köszönöm!
Helló! Azt szeretném kérdezni, hogy 2007-es Tzrből az első dobból a "katalizátort" hogy kii tudjam venni pontosan hol kell elvágni a kipufogót? Előre is köszi!
Sajna nncs rá időm...
Szegény gazdi.
06306051630
Valaki megtudná mondani hogy milyen szimering kell a tzr50-em (2005)első tellójába?
Roli atya ég legokosabb embernek aki ugy fenyegetözik mint egy 5 éves coffos fiu azt meg hagya abba mert senki se kiváncsi rá...
Nekem egy 97'es TZR-em van és jólenne ha tudnátok segíteni. Tegnap folyamán valahogy sikerült ledobatnom a hátsó láncfogaskerékről a láncot az oké visszaraktam minden rendben de a motor valamiért nem indul semmi szikrát nem kap valami tipp? ja és világítás indexek működnek önindító nem se a visszajelzők pipába meg semmi áram előre is köszi mindenkinek!
Segítséget, információt szeretnék kérni tőletek, tzr-ben tapasztaltabb motoros társaimtól, hogy mi a különbség, változás az adott évjáratok közt ('03, '04, '05, '06, '07, '08, '09, '10, '11)?
Kinéztem egy 2004. 05 havi tzr-t, piros színben, hazsnáltan. Van esetleg ellenvélemény, ha a motor amúgy hibátlan? Érdemes fiatalabb gépet keresnem? Nagyon nem találok részletes műszaki infót a különböző évjáratokról, hogy melyiket lenne érdemes élből keresnem
Csak, ha máshol szerzed be, azt akkor onnan még olcsóbban kapod. (lehet meglepően olcsóbban.
Pl-: Náluk egy karbi tűszelep 5013 Ft volt annak idején. Máshol ennek töredékében van.
Mert ő szeretne választ kapni, de miattad nem kap, TE FASZFEJ! És még semmi közöd sincs hozzá, de belepofázol mások ügyébe! ! !
Van esetleg akinek nem gyári van fenn és meg van vele elégedve? (phbn 17.5 phbg 19?)?
Az általam keresett alkatrészt a Yamaha rendszeréből nem tudta megmondani hogy van e. Amúgy elsőre bementem azt mondja gyere vissza később mert lefagyott a rendszer elbóklásztam egy órát majd miután vissza mentem kaptam ezt a semmilyen választ.
Ja amúgy egy szaros alapjárati meg főfuvit kerestem. Szánalom.
Ezen bejegyzésemet nem ócsárolás képp mondom de szerintem is mindenki nyugodtan elkerülheti azt a helyet ha jót akar magának.
E-mail: somodibence@vipmail.hu
Eladóvá vált a 2009-es TZR 50-em
Csere egyedül Yamaha Yzf 125-re.
Ha érdekel, Telefonszám: (+36) 20/9162436 E-mail: eduka427@gmail.com
Azt szeretném megtudni, hogy az mitől van, hogy a TZR-em (2008), nyáron, ha normális tempóval, 7ezer körüli fordulatszámon megyek vele kb. egy 10 perc után már felmelegszik, és kigyullad a hőfokjelző led... valami gond lehet a hűtésével, vagy vmi "homemade" módszerrel lehet ezt a problémát orvosolni? Mert így egy 20km-es táv is kihívás :// Előre is köszönöm!