az egy szar oldal én az egyik tanármat hírdettem meg ott de még nem is jelentkeztek pedig odaírtam h kevesett futott szaloállapot meg h alapjáraton kicsit zörög de nem tehetünk róla gyári hiba!Talán a szine nem teccett az embereknek
Zényim egy bokáig izé kerékig érő takarót, száraz,de nem fűtött garázst
Aksit a lakásba bevittem a kipufogót betömtem olajos rongyal, aztán jöhet a tökMAGig érő hó
baszdki ne is mondd ,egész nap olyan szájbabaszott szép idő volt, én meg szegeden szoptam az eres faszt, 2 zh formájában (region. gazd. tan, statisztika)... Moci még sehol, hehe wááá főbelövöm magam...
Nemrégiben vettem egy "93-as kevés kilóméteres sokat állt TZR 50-est. Problémás a gyújtása, egy belevaló gyertyát kb. 3 Km alatt tönkreteszi? más motor megy utána is vele a TZR nem. Amennyire egy kombinált műszerrel kimérhető semminek semmi baja. Stroboszkóppal megnéztem a gyújtási időpontját alapjáraton látszik a jel az ellenőrző furaton, de magasabb fordulaton nagyon jelentősen vissza szabályozza a gyújtást. Lehet, hogy az elektronika szállt el. Véletlenül nem tudja valaki milyen a gyári gyújtási időpont karakterisztika.
Sziasztok! Motorvásárlás miatt sajnos el kell adnom a kedvencemet. Ez egy 250es TZR, 60 lóerős, 210km/órás végsebességgel. Én A1el vezettem. Nagyon megy és komplett felújítás után vettem. Azóta kb 150km-t mentem vele. Annyit tudok róla elmondani hogy nagyon ár alatt adom el ahhoz képest hogy szinte semmit nem mentem vele és tökéletesen működik. Irányár: 250.000 Ft de meg tudunk állapodni kevesebb összegben is, mert nagyon sürgős lenne nekem a részletfizetés miatt. Adatlapomon vannak képek róla! Érdeklődni egész nap lehet: 06-70-566-5020
Aksit a lakásba bevittem a kipufogót betömtem olajos rongyal, aztán jöhet a tökMAGig érő hó
meg kaki idő....hideg....
télleg TZR-ek mit kapnak karácsonyra?
mellesleg miért nincs még mindíg főbelövős smiley?
(üvegtigris)
Nemrégiben vettem egy "93-as kevés kilóméteres sokat állt TZR 50-est. Problémás a gyújtása, egy belevaló gyertyát kb. 3 Km alatt tönkreteszi? más motor megy utána is vele a TZR nem. Amennyire egy kombinált műszerrel kimérhető semminek semmi baja. Stroboszkóppal megnéztem a gyújtási időpontját alapjáraton látszik a jel az ellenőrző furaton, de magasabb fordulaton nagyon jelentősen vissza szabályozza a gyújtást. Lehet, hogy az elektronika szállt el. Véletlenül nem tudja valaki milyen a gyári gyújtási időpont karakterisztika.
Köszönettel Tuji
Miért ilyen kihalt ez a fórum?:(
Nincs elég tzr-es, vagy mivan? :D
Üdv.: Marci