erre felénk nincs pálya a közelben ahol motorozhatnék a tzr-rel, viszont krosszpálya van bőven, valamint a haveroknak is krossz van! Ja meg sok a "köcsög" az utakon...
én mentem kocsival a tzr után, és amikor meg lett ugrasztva elég jól füstölt mielõtt eltûnt volna a horizonton . Csak az a baj hogy van egy üveg tts-em és nemtdom hogy jobban járnék-e ha ahelyett vennék egy R2-t és azt önteném bele.
ööö nem kell valakinek bontatlan castrol tts?
Hát nem tudom.
Az én mocijaim eddig csak akkor füstöltek ha hidegek voltak, bemelegedés után alapjáraton nagyon kicsit, fordulaton meg ugyen nem látszik mert megyek , üresbe meg nem forgatom.
Na meg persze ha kiégetem a kipuffot(nyélgáz ahogy már írták(ez sem üresben)).
fogalmam sincsen, pár éve volt amikor utoljára láttam akkor még csak az a 40 éves szimója volt, még a városban is azzal közlekedett + még jogsija sem volt se M se B De most fellépéseken van neki vamilyen 600-as naked bikeja. de hogy mivel mászkál nemtudom.
jah, azt vágom hogy nagyobb fordulaton több olaj kell neki. én csak azt kérdeztem hogy az R2-vel elmúlik a fordulattartomány végén jelentkezõ füstölés? mert ezt írják az olajhoz: -Láthatóan csökken a motor füstölése.
Mert a mostanival 8000-tõl láthatóan füstöl a kipuff
minél jobban forgatod annál több olajat kap...4t ha füstöl(föleg ha kéken)az már baj ..enyémek is füstölnek(hidegen nagyon)de ha bemelegszik jó, ha tartossan nyelezem majd lassittok elkezd füstölni,mert ugye kezd begyulladni/izzani a kipufban a lerakodott olaj
ööö nem kell valakinek bontatlan castrol tts?
Az én mocijaim eddig csak akkor füstöltek ha hidegek voltak, bemelegedés után alapjáraton nagyon kicsit, fordulaton meg ugyen nem látszik mert megyek , üresbe meg nem forgatom.
Na meg persze ha kiégetem a kipuffot(nyélgáz ahogy már írták(ez sem üresben)).
Mert a mostanival 8000-tõl láthatóan füstöl a kipuff