Sziasztok!
Előre is elnézést kérek,h az NSR-es topicban ugyanez szerepel. De a kérdések itt is aktuálisak.
Egy 92-es NSR tulajdonosa vagyok. 4 évvel ezelőtt vettem,Svájci import. Amikor megvettem vitte a 155-öt,most alig megy 130-at.
Ki mit tud a NiCdSi-os hengerek felújításáról? Ha felújítás során ez a bevonat eltűnik mivel pótolják?
Érdekelnének az egyéni tapasztalatok!Ki fúratta fel a blokkot,hol (lehetőleg Komárom-Esztergom/ Pest Megye), mennyiért és ez mennyire javított a motor teljesítményen?
Előre is köszi a segítségeteket,fontos lenne,itt a tavasz..!
Hali!1.:Ő a power szelep,kis fordulaton zárva van,hogy lent is legyen erő,7000-körül nyit,az csoda érzés!2.:karbi,nincs adatom róla.3.:a légszürő valóban szivacs,ha kimosod utánna itasd át olajjal picit.4.:Ő meg az olajpumpa,a tartályába kell JÓ minőségű 2T olaj.Üdv.
Két hete vettem egy legrégebbi kiadású TZR-t. Elvileg "91es forgalombahelyezésű, amit tudok biztosan, hogy 88-91ig gyártották a típust.
Látom, hogy itt jobban értenek páran a vashoz mint én, és lenne pár kérdésem ha nem gond:
1. A tank alatt van egy elektromos szervó, amiről két bowden bemegy a blokk oldalához. Ez a power szelep volna??? És mit állít a blokkban? Kiömlőnyílást?...
2. A karbihoz van valakinek részletes beállítási segédlete? (Japánul is jó )
3. A légszűrő az nálam egy centi vastag fekete szivacs. Ez lehetséges hogy gyárilag ennyi a légszűrő, vagy valaki improvizált bele valamit?
4. a Gázbowden az kétfelé "osztódik", az egyik fele a karburátorban emeli a folytóreteszt, a másik bemegy alulra a váltóblokkhoz. Az alsó az mit szabályoz ott lent??? A forgattyúsházban is van valami szelep, amin keresztülmegy a tüzelőanyag?
Na egyelőre ennyi
Remélem nem akarok túl sokat tudni...előre is köszi minden segítséget.
Ilyet kérdezni
Hát persze, hogy megfelelnek! De elősször leszögezem, hogy nem propuls olaj, hanem IGOL (a propuls nemtom mit akar rajta jeleneteni, lehet csak engem reklámoz
Én 2T racing teljesen full szintetikus olajat töltök bele, ez kékszínű és az olcsóbbik.
Ha mégjobbat akarsz, akkor ugyanilyet vegyél csak a piros változatot, állítólag jobb! Olyat használnak az RS tanfolyamokon is!
Biztos találkozunk majd... Ha nem érnél se ide, se oda, akkor majd valamék madarasi találkozón, vagy majd leugrok én hozzád!
Hát sajna én most nem tudok ajánlani jó gumit, de nézz be a Gumik topicba, ott vannak a gumik nagymesterei! Nézz széjel, hogy milenne neked a jó, és madarason megkapod olcsón ilyen enyhén használtba (80-90%-osan)
Még hogy "Harry Potter rajongó". A HP a monogrammom, a számok a születési évem.
Felismertem a motorod és onnan jöttem rá, hogy te vagy.
A moci jól megy, már ha beindul. Az a baj vele hogy nem indul magától csak úgy, hogy benzint fecskendezek be a hengerekbe, de ha ezt megtettem második rúgásra indul. Beszéltem több szervízzel és mind azt mondta, a "hidegindítással van gond". Nem megy az irányjelzője és a fénykürt. Kell rá egy hátsógumi, és le kell vizsgáztatni, de ez nem probléma. Miután beindítom jó az alapjárat, és veszettül húz. Alapvetően nekem a Jawa után naon szokatlan és kb. fél óra után a tenyeren is fáj, de majd megszokom.
Nem tudsz valami gumit ami megbízható, csak nem túl drága?
Van még egy pár fényképem csak fel kell még rakni a gépre a telóról, majd felrakom ide is.
Ha eljő a tavasz, elgurulok Polgárra vagy Egyekre vele.
Hali hp, véletlenűl nem margitasivagy?
Elősször azt hittem, hogy valamijen fanatikus Harry Potter rajongó lehet ez a tag,de szinte gondoltam már, hogy telehetel mikor beraktad ezt a 250-es TZR-t!
Hogy írhattál ekkora badarságot: "Lehet hogy fordított telós, eddig én úgy gondoltam ez a sima" ha ránézel a telóra akkor látni rata, hogy fordított! Szerinted a JAWA-don mijen volt? Na mind1, és jó a gép? Remélem minnél hamarabb megmutatod, mert elég pocsék idő van errefelé
hmm... Elvileg az SP-jé kellene h nagyobb és ütősebb legyen, nem? De lehet hogy az enyémen van már átcserélve... Bár akkor japánban tették, Mo-on én vagyok az első tulaj
Mi újság SSP400 fronton?
Nekem a fordított telós felülcsöves SP változat volt,ami már nyolcnyelvű membránnal,és nem 30-as,hanem 32-es karbival volt szerelve.Az simán becsapott 10 litert.(szerintem láttad is soma)
Előre is elnézést kérek,h az NSR-es topicban ugyanez szerepel. De a kérdések itt is aktuálisak.
Egy 92-es NSR tulajdonosa vagyok. 4 évvel ezelőtt vettem,Svájci import. Amikor megvettem vitte a 155-öt,most alig megy 130-at.
Ki mit tud a NiCdSi-os hengerek felújításáról? Ha felújítás során ez a bevonat eltűnik mivel pótolják?
Érdekelnének az egyéni tapasztalatok!Ki fúratta fel a blokkot,hol (lehetőleg Komárom-Esztergom/ Pest Megye), mennyiért és ez mennyire javított a motor teljesítményen?
Előre is köszi a segítségeteket,fontos lenne,itt a tavasz..!