Akkor a tiéd olyan mint az enyém ("89-es vagy "90-es)
Hát, a fojtást nem igazán tudod máshogy kideriteni, mint hogy hogy megy a gép... A fojtatlannak ki kell akasztania az órát simán, óra szerint 5-be is simán meg 180-at. A fojtott lényegesen gyengébb.
Az enyém ha nyugisan, (120-160) hosszabb távon közlekedek vele 6-6.5 körül megáll, full finoman 5 volt a min. Amikor pályáztam vele SSP400-ban, akkor is 8 volt a max.
Szervizkönyvet felejtsd el, japán belpiacos géphez, főleg ehhez lehetetlen beszerezni.
46.5KW/63LE a fojtatlan változat, a fojtott 45LE. Fojtás nélkül a gyári végseb.195, a fojtott 180-nál megáll.
A felső csöves TZR250-est "93-ban már rég nem gyártották, akkor már V motoros volt. Ha a vázszámod 3MA-val kezdődik(márpedig a felső csöves, azaz forditott hengeres ilyen), akkor vagy "89-es, "90-es vagy "91 es. Forditott teleszkópos v.sima?
Nemrég vettem egy 250.es TZR-t. Felső csöves 93-as.
Fel tudna valaki világosítani mennyi a sűrítési aránya és hogy hány Kw-os?
Vagy hol lehet gépkönyvet szerezni hozzá??
Küldj már légyszives képet a motorról! Meg egy pár információt, ami fedi a motor tényleges állapotát! Gondolom pályára használtad ezt is! És a legfontosabb, hogy hol található a gép, valamint,hogy Mennyi az ára? Válaszodat előre is köszönöm!
ismerem a mitot és nagyon jó gép...
mentem is már vele szerencsére van a faluban az egyi ksrácnak...
Én már nemtom mivel mentem:)
a 636-os kawasakitól kezdve Banditon át GSXR babetta minden:)
dev most egy hayabusára utazom mint utas:))))
A mito jobb mint a tzr ezt mint tzr tulasj mondom:)
bár a 25-ös változatával még nem volt szerncsém...
Sziasztok! Van vki olyan TZR-es itt, aki BP-esten lakik?? Csak mert szívesen megkukkolnám a gépét, megha engedné akkor kicsit piánóban ki is próbálnám egy pár méter erejéig, persze csak ha engedné az illető. (Cserébe nekem akad egy mito-m ) Egyrészt kiváncsi vagyok a TZR-re, másrészt szeretném az összes 125-ös kipróbálni, hogy tudjam őket viszonyítani, másrészt pedig egyik hobbim, hogy írom milyen motorokkal mentem, mégha csak kicsit is, és szeretném felírni a TüZéRt is :)))
ha kiegészíthetem a sort még a fogyasztása is igen léyeges szempont, mert nem mind1, hogy 100-on 6 vagy éppen 10 L-ert eszik-e...
főleg ebben a mai magyar világban aho la benzin az egeket verik, de azért csökkentettek 11 Ft-ot éljen ünnepeljük a nagyokosokat akkor ünnepeltem volan őket, ha nem emlik hanem csökkentiok... nha de ez az én véleményem...
nemtom, ha már yamaha vs. aprillia akkor inkább yamaha... bár ahondát is naon bírom... de még gondolkodom a derbin is igaz kurva drága és kurva sokat fogyaszt
mikor motort vezsel nem az alapjan kell venni h letudod e vele a tobbieket gyorsulni
sokkal fontosabb h milyne fekek vanbnak rajta milyena futomuve kezelehetosege.. stb
Hát, a fojtást nem igazán tudod máshogy kideriteni, mint hogy hogy megy a gép... A fojtatlannak ki kell akasztania az órát simán, óra szerint 5-be is simán meg 180-at. A fojtott lényegesen gyengébb.
Az enyém ha nyugisan, (120-160) hosszabb távon közlekedek vele 6-6.5 körül megáll, full finoman 5 volt a min. Amikor pályáztam vele SSP400-ban, akkor is 8 volt a max.